2019 թվականի հունվարից ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը նախարար Արայիկ Հարությունյանի հանձնարարությամբ հայտարարել է մարզային միամսյակների մեկնարկ` ուսումնական յուրաքանչյուր ամիս նվիրելով մեկ մարզի: Այդ նպատակով այսօր ԿԳ նախարարն անակնկալ այցեր է կատարել Արարատի մարզի մի շարք դպրոցներ, որի ընթացքում քննարկվել են մարզի կրթական խնդիրները: Անդրադառնալով հաճախումների հարցին՝ Արայիկ Հարությունյանը նշել է, որ իր այցելած դպրոցների մեծ մասում բացակայությունների թիվը շատ փոքր է եղել, և միայն մեկ դպրոցում է այն տատանվել 15 տոկոսի սահմաններում: «Բացակայությունները հիմնականում պայմանավորված էին շնչառական հիվանդություններով. հնարավոր է նաև կարգապահական խնդիրներ լինեն: Ջերմաստիճանը դպրոցներում, ընդհանուր առմամբ, պատշաճ մակարդակի էր. որտեղ նկատելի էին որոշակի խնդիրներ, հրահանգվեց համապատասխան միջոցներ ձեռնարկել, որպեսզի երեխաները չմրսեն: Իհարկե, դպրոցների շենքային պայմաններն այնքան էլ բարվոք չէին, դրանք վերանորոգման կարիք ունեն»-,նշել է նախարարը: Նա ընդգծել է, որ դպրոցների մի մասը հաշմանդամություն ունեցող երեխաների համար հարմարեցված չէ. «Սա անընդունելի է, և պետք է համապատասխան միջոցներ ձեռնարկվեն, որպեսզի երեխան կարողանա ինքնուրույն տեղաշարժվել և ամեն անգամ դպրոցի ճանապարհն անցնելիս չհիշի, որ ինքն օգնության կարիք ունի: Մեր գլխավոր առաքելությունն է լինելու՝ հարմարեցնել դպրոցները կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք, հաշմանդամություն ունեցող երեխաներին»,-նշել է նախարարը:
Անդրադառնալով 9-րդ դասարանի ավարտական քննությունների կենտրոնացված համակարգով կազմակերպման խնդրին` Արայիկ Հարությունյանը նշել է, որ անհանգստանալու անհրաժեշտություն չկա. «Նկատել եմ, որ ուսուցիչներն ու ծնողներն աշակերտներին վախեցնում են կենտրոնացված քննություններով: Եվս մեկ անգամ շեշտում եմ՝ սիրելի՛ աշակերտներ, սա սովորական քննություն է. որքան ձեզ վախեցնեն, դուք այնքան կաշկանդված եք գնալու քննության և խնդիրներ եք ունենալու: Այնպես որ, լավ պատրաստվեք և մասնակցելով քննությանը՝ կհավաստիանաք, որ վախենալու որևէ առիթ չկա»,-ընդգծել է Արայիկ Հարությունյանը: Նախարարն անդրադարձել է նաև դպրոցական գրադարանների խնդրին՝ նշելով, որ դրանք վաղուց նոր գրականություն չեն ստացել, ուստի կկատարվի համապատասխան գույքագրում և տարվա ընթացքում կտրամադրվեն գեղարվեստական գրքեր: «Մենք թե՛ Երևանում, և թե՛ մարզերում ունենք փայլուն, պայծառ աչքերով շատ լավ աշակերտներ, որոնց մի մասն այս տարի պատրաստվում է բուհեր ընդունվել, և պետք է անենք հնարավորը՝ նրանց աջակցելու համար: Ունենք նաև իրենց գործին նվիրված շատ լավ ուսուցիչներ, որոնց հետ միասին պետք է լուծենք կրթության համակարգի խնդիրները»,-իր խոսքն ամփոփել է Արայիկ Հարությունյանը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան