2019 թվականի հունվարից ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը նախարար Արայիկ Հարությունյանի հանձնարարությամբ հայտարարել է մարզային միամսյակների մեկնարկ` ուսումնական յուրաքանչյուր ամիս նվիրելով մեկ մարզի: Այդ նպատակով այսօր ԿԳ նախարարն անակնկալ այցեր է կատարել Արարատի մարզի մի շարք դպրոցներ, որի ընթացքում քննարկվել են մարզի կրթական խնդիրները: Անդրադառնալով հաճախումների հարցին՝ Արայիկ Հարությունյանը նշել է, որ իր այցելած դպրոցների մեծ մասում բացակայությունների թիվը շատ փոքր է եղել, և միայն մեկ դպրոցում է այն տատանվել 15 տոկոսի սահմաններում: «Բացակայությունները հիմնականում պայմանավորված էին շնչառական հիվանդություններով. հնարավոր է նաև կարգապահական խնդիրներ լինեն: Ջերմաստիճանը դպրոցներում, ընդհանուր առմամբ, պատշաճ մակարդակի էր. որտեղ նկատելի էին որոշակի խնդիրներ, հրահանգվեց համապատասխան միջոցներ ձեռնարկել, որպեսզի երեխաները չմրսեն: Իհարկե, դպրոցների շենքային պայմաններն այնքան էլ բարվոք չէին, դրանք վերանորոգման կարիք ունեն»-,նշել է նախարարը: Նա ընդգծել է, որ դպրոցների մի մասը հաշմանդամություն ունեցող երեխաների համար հարմարեցված չէ. «Սա անընդունելի է, և պետք է համապատասխան միջոցներ ձեռնարկվեն, որպեսզի երեխան կարողանա ինքնուրույն տեղաշարժվել և ամեն անգամ դպրոցի ճանապարհն անցնելիս չհիշի, որ ինքն օգնության կարիք ունի: Մեր գլխավոր առաքելությունն է լինելու՝ հարմարեցնել դպրոցները կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք, հաշմանդամություն ունեցող երեխաներին»,-նշել է նախարարը:
Անդրադառնալով 9-րդ դասարանի ավարտական քննությունների կենտրոնացված համակարգով կազմակերպման խնդրին` Արայիկ Հարությունյանը նշել է, որ անհանգստանալու անհրաժեշտություն չկա. «Նկատել եմ, որ ուսուցիչներն ու ծնողներն աշակերտներին վախեցնում են կենտրոնացված քննություններով: Եվս մեկ անգամ շեշտում եմ՝ սիրելի՛ աշակերտներ, սա սովորական քննություն է. որքան ձեզ վախեցնեն, դուք այնքան կաշկանդված եք գնալու քննության և խնդիրներ եք ունենալու: Այնպես որ, լավ պատրաստվեք և մասնակցելով քննությանը՝ կհավաստիանաք, որ վախենալու որևէ առիթ չկա»,-ընդգծել է Արայիկ Հարությունյանը: Նախարարն անդրադարձել է նաև դպրոցական գրադարանների խնդրին՝ նշելով, որ դրանք վաղուց նոր գրականություն չեն ստացել, ուստի կկատարվի համապատասխան գույքագրում և տարվա ընթացքում կտրամադրվեն գեղարվեստական գրքեր: «Մենք թե՛ Երևանում, և թե՛ մարզերում ունենք փայլուն, պայծառ աչքերով շատ լավ աշակերտներ, որոնց մի մասն այս տարի պատրաստվում է բուհեր ընդունվել, և պետք է անենք հնարավորը՝ նրանց աջակցելու համար: Ունենք նաև իրենց գործին նվիրված շատ լավ ուսուցիչներ, որոնց հետ միասին պետք է լուծենք կրթության համակարգի խնդիրները»,-իր խոսքն ամփոփել է Արայիկ Հարությունյանը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF
Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…
Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…
Կրթական ֆորումի հարգելի մասնակիցներ Այս թեմայի շրջանակներում կազմակերպվում է քննարկում դասերի պլանավորման առցանց գործիքների վերաբերյալ․․․
Ճապոնիայի դպրոցական կրթությունը Կրթության ոլորտում Ճապոնիայի կատարած ծախսերի տեսակարար կշիռը պետական բյուջեի ընդհանուր ծախսերում զգալիորեն զիջում է արևելյան որոշ երկրների նույն ցուցանիշին: Եթե Չինաստանում այն 16.7% է, իսկ Կորեայում՝ 18.2%,…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ