ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Ընտանիք» կենտրոն. մասնակցություն ԱՍԱԼԱ-ին նվիրված «Զարթնի՛ր Մասիս, հայն է գալիս» խորագրով միջոցառմանը

Հունվարի 22, 2019
Լուրեր կազմակերպություններից

Հունվարի 20-ին ԿԳՆ «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնի դուդուկի խմբակի սաները և ազգագրական երգ ու պարի խմբակի ղեկավար Կարեն Աթոյանը մասնակցեցին Շիրակի պետական համալսարանում կազմակերպված «Զարթնի՛ր Մասիս, հայն է գալիս» խորագրով միջոցառմանը՝ նվիրված Հայաստանի Ազատագրության Հայ Գաղտնի Բանակի /ԱՍԱԼԱ/ հիմնադրման 44 ամյակին:

Միջոցառման նպատակն էր ներրրկաներին ծանոթացնել ԱՍԱԼԱ-ի կազմավորման նպատակին, ճանաչելի դարձնել կյանքը հանուն ազատ հայրենիքի և արդարության զոհած բոլոր մարտիկներին, մասնակիցներին ոգեշնչել հերոսների հայրենասիրական ոգով:

Ցերեկույթին ներկա էին Հայաստանի Ազատագրության Հայ Գաղտնի Բանակի մարտիկները, «Ընտանիք» կենտրոնի մանկավարժները, ազատամարտիկներ և կրթական ոլորտի այլ ներկայացուցիչներ:

Միջոցառման կազմակերպիչները ներկայացրեցին 20-րդ դարասկզբին տեղի ունեցած իրադարձությունները, ԱՍԱԼԱ-ի հիմնադիր Հակոբ Հակոբյանին, կնքահայր Գուրգեն Յանիկյանին և հերոսների ծավալած գործունեությունը:

Ցուցադրված տեսանյութին համահունչ «Ընտանիք» կենտրոնի դուդուկի խմբակի սաները ներկայացան «Ես լսեցի մի անուշ ձայն» կատարմամբ: Իսկ Կարեն Աթոյանը հանդես եկավ  ԱՍԱԼԱ-ի մարտիկների համար խորհրդանշական դարձած «Զարթի՛ր, լաո» ռազմահայրենասիրական երգով, որը հնչել էր հայերի կողմից Փարիզում կայացած ԱՍԱԼԱ-ի «Վան» գործողության հերոսների դատավճռի ժամանակ:

Հանդիսության ավարտին միջոցառման կազմակերպիչ Գոհար Բադասյանը շնորհակալություն հայտնեց «Ընտանիք» կենտրոնի տնօրինությանը համագործակցության ու աջակցության համար և մասնակիցներին նվիրեց Կամո Վարդանյանի հեղինակած «Պայթյուններ Թուրքիայում և… ոչ միայն» գիրքը՝ նվիրված Հայաստանի Ազատագրության Հայ Գաղտնի Բանակին:

Հ. Սարգսյան

  • Ձայնային ալիք

    Հետաքրքիր նյութեր ձայնային ալիքների մասին:

  • «Կլիմայական արկղիկ»

    Կլիմայի փոփոխության մասին այժմ գրեթե բոլորն են խոսում՝ գիտնականները, քաղաքական գործիչները, գործարարները: Կլիմայական փոփոխությունների պատճառների վերաբերյալ վարկածները շատ են. որոշ հետազոտողներ մատնանշում են, որ դրանք պայմանավորված են մոլորակի վրա տիեզերական գործընթացների ազդեցությամբ (արևային ակտիվության մեծացում, երկրագնդի առանցքի թեքության փոփոխություն), մյուսներն էլ պնդում են, որ հենց մարդն է իր գործունեությամբ դարձել կլիմայական աղետների պատճառ: Դասընթացի նպատակն է պարզել, թե ինչպես է մարդու գործունեությունը ազդում կլիմայի փոփոխության վրա, ինչպես նաև բացահայտել վերջինիս բացասական անդրադարձը մարդու և բնության վրա:

  • Թվականի ուսուցումը 7-րդ դասարանում

  • Գծային ֆունկցիա և նրա հատկությունները

    Այս դասընթացը կօգնի ավելի լավ ծանոթանալ գծային ֆ-ի և նրա հատկությունների հետ։

  • Հայաստան՝ երկիր հայրենի

  • Պայքարի ուրույն ձևը, ապրելու իր բանաձևը

    Դասընթացը միտված է ավագ դպրոցի աշակերտներին ծանոթացնել Մահարու գրական կյանքին ու գրական ստեղծագործություններին:

  • Տեղստային խմբագրիչ

  • Մեխանիկական ալիքներ: Ձայն

    Ավելի պատկերավոր և մանրամասն պատկերացում են կազմում  մեխանիկական ալիքների  և սեյսմական ալիքների մասին:

  • Տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաներ

    Առանց տեղեկատվական ու հաղորդակցական տեխնոլոգիաների (ՏՀՏ), մեր օրերում աներևակայելի է առաջընթացը պետական և հասարակական գործունեության ցանկացած բնագավառում: Համապատասխան ենթակառուցվածքի զարգացումը, տեղեկատվական հասարակության ստեղծումը և  համաշխարհային տեղեկատվական ոլորտում ակտիվորեն ներգրավվելը մեր երկրի առաջնային խնդիրն է համարվում: Այս խնդրի հաջող լուծմանը վճռորոշ նշանակություն է շնորհվում՝ այնպիսի ռազմավարական նպատակների հասնելու համար, ինչպիսիք են ժողովրդավարական, ազատ և իրավական պետության ստեղծումը, քաղաքացիական հասարակության զարգացումը, երկրի անվտանգությունը, մարդու իրավունքների պաշտպանությունը և ահաբեկչության դեմ պայքարը: Վճռորոշ նշանակություն ունի այն, որ ինֆորմատիկա  առարկան պետք է ոչ միայն տեխնիկական կարողություններ ու հմտություններ տա աշակերտին, այլև պետք է բարենպաստ պայմաններ ստեղծի ազգային և համամարդկային արժեքներ կրող, ազատ անհատի ձևավորման համար:

  • Բառապաշարի հարստացումը մայրենիի դասերին

    Այս դասընթացը նախատեսված է տարրական դասարաններում դասավանդող ուսուցիչների և մայրենին ուսումնասիրողների համար: