ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Համագործակցության հուշագիր` կրթություն-աշխատաշուկա մերձեցման շրջանակում

Դեկտեմբերի 28, 2018
Պաշտոնական լրատու

Կարևորելով Շիրակի մարզի Ամասիայի տարածաշրջանում կրթության ոլորտի զարգացումը և աշխատաշուկայի համալրումը որակյալ մասնագետներով՝ Ամասիայի արհեստագործական պետական ուսումնարանի և «Բանդիվան կաթ» ՍՊԸ-ի միջև կնքվել է համագործակցության հուշագիր, որի շրջանակում կողմերը մասնագետներ կպատրաստեն  նախնական մասնագիտական /արհեստագործական/ ծրագրերով՝ գյուղատնտեսական ոլորտի և աշխատաշուկայի  պահանջներին համապատասխան:

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Հովհաննես Հովհաննիսյանը, շնորհավորելով հուշագրի բոլոր կողմերին, նշել է, որ ՄԿՈւ ոլորտում սա արդեն չորրորդ համաձայնագիրն է, որ կնքվում է գործատուի և ուսհաստատության միջև: «Հուշագրերի կնքումը փոխադարձաբար պարտավորեցնող բնույթ ունի՝ էլ ավելի խորացնելու գործատուների և ուսումնական հաստատությունների միջև հարաբերությունները՝ երկուստեք տարվող աշխատանքներում հնարավորինս շատ ուսանողներ ներգրավելով: Այժմ մեծ ուշադրություն է դարձվում ուսումնարաններին և քոլեջներին. նախկինում որոշակի օբյեկտիվ պատճառներով՝ տնտեսության փլուզում, սեփականաշնորհված  շենք–շինություններ և այլն, արժեզրկվել էր այս հաստատությունների դերը: Եթե նախկինում հաճախ առաջնորդվել ենք այն սկզբունքով, որ պահանջարկն է ծնում առաջարկ, ապա այժմ առաջարկն է ծնում պահանջարկ: Մենք առաջարկ ստեղծողներ ենք. եթե ունենք ջիղ, ստեղծագործական մոտեցում, ապա հնարավոր է հասնել հաջողության: Օրինակ՝ «Բանդիվան կաթ» ընկերությունը, որն աճող և հաջողակ բիզնես է, մեծ ասպարեզներ կբացի ուսումնարանի համար: Ձեր շենքային, գույքային պայմանները պետք է համապատասխան բովանդակությամբ լցնել, ուսանող-դասախոս հարաբերությունները կառուցել փոխադարձ հարգանքի մթնոլորտում՝ առավելագույն ջանքերով հասնելով հաջողության: Այսօր երկրում անասնաբույժների կարիք կա՝ շուրջ 300-400 աշխատատեղ: Եթե մասնագիտության մեջ ունեք հաջողություններ և առաջամարտիկ եք, ապա հնարավոր է առանց բուհ ավարտելու՝ դառնալ բարձր պահանջարկ ունեցող մասնագետ: Իհարկե, որոշակի դժվարություններ կան՝  տրանսպորտի, դասագրքերի հետ կապված, սակայն կարիքի հստակ ձևակերպումը, պետության հնարավոր աջակցությունը կապահովեն ձեր հաջողությունները»,-դիմելով ուսանողներին՝ նշել է Հովհաննես Հովհաննիսյանը:

ԿԳՆ նախնական /արհեստագործական/ և միջին մասնագիտական կրթության վարչության պետ Արտակ Աղբալյանի խոսքով՝ ներկայումս կարճաժամկետ ծրագրերի ուսուցման համար կա բովանդակային դաշտ և նյութատեխնիկական բազա: «Տեսական և գործնական գիտելիքների համադրումով կհասնենք որակի բարձրացման: Մասնագետները պետք է ծառայեն պետությանը՝ աշխատելով գործատուի հետ, ինչը կնպաստի գործազրկության մակարդակի իջեցմանը»,-նշել է Արտակ Աղբալյանը՝ համագործակցության համար շնորհակալություն հայտնելով «Բանդիվան կաթ» ընկերությանը:

«Բանդիվան կաթ» ընկերության տնօրեն Էդիկ Ներսիսյանն իր հերթին նշել է, որ ուսումնարանի հետ համագործակցությունը շուտով կտա իր արդյունքները: «Առաջիկայում կլուծվեն կադրային խնդիրներ, կբարձրանա կրթության որակը, և կապահովենք գործազրկության նվազում: Լավագույն ուսանողները կտեղավորվեն աշխատանքի և նույնիսկ հնարավորություն կունենան հիմնել սեփական փոքր բիզնեսը»,-ընդգծել է նա:

Նշենք, որ համաձայն հուշագրի՝ գործատուն կաջակցի նախնական մասնագիտական /արհեստագործական/ կրթական ծրագիրը հաջողությամբ ավարտած մասնակիցների աշխատանքի տեղավորմանը, մասնավորապես, Շիրակի մարզում գործող սննդի արդյունաբերության ոլորտի ընկերություններին որակյալ մասնագետներով համալրման գործում, ինչպես նաև կտրամադրի անհրաժեշտ ռեսուրսներ: Ուսումնարանն իր հերթին կիրականացնի արհեստավորների պատրաստումը և վերապատրաստումը՝ «Բանդիվան կաթ» ընկերության կողմից ներկայացված առաջարկների և նախնական /արհեստագործական/ կրթական ծրագրերի իրականացման պահանջներին համապատասխան:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Պատմականության սկզբունքը: Դարվինիզմ

    Թեմայի հեղինակ՝ Գայանե Ներկարարյան

    Դարվինիզմը դա սահմանափակ աշխարհի էվոլյուցիայի մատերիալիստական տեսությունն է, հիմնադրած Չ. Դարվինի հայացքների հիման վրա: Դարվինն ապացուցել է էվոլյուցիայի ռեալությունը և համոզիչ կերպով նկարագրել էվոլուցիոն պրոցեսի մեխանիզմը: Դարվինիզմի ստեղծմանը նախորդել է…

  • Հայաստանի թռչուններ

    Թեմայի հեղինակ՝ Գայանե Ներկարարյան

    Կենդանիների շարքում բնության չքնաղագույն ուզարմանահրաշ ստեղծագործություններ են թռչունները, որոնք օժտված են թռչելու առավելությամբ, փետրազգեստի սքանչելի գույներով, բարեկազմ մարմնով, երաժշտական բացառիկ ունակություններով և մարդկանց հետ շփվելու, նրա ողորմածությունը ակնկալելու և մարդու…

  • «ՖԻԶԻԿԱ» ԵՎ «ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱ» ԱՌԱՐԿԱՆԵՐԻ ՄԻՋԱՌԱՐԿԱՅԱԿԱՆ ԿԱՊԸ

    Թեմայի հեղինակ՝ Գրետա Եղիազարյան

    «Տեխնոլոգիա» և «Ֆիզիկա» ուսումնական առարկաների միջառարկայական կապերի որոշ հարցեր, մասնավորապես՝ էլեկտրատեխնիկայի հիմունքների (որն ուսումնասիրվում է տեխնոլոգիայի 5-րդ և 6-րդ դասարանների դասընթացում) և ֆիզիկայի «Էլեկտրական երևույթներ» (որի առաջին աստիճանն ուսումնասիրվում է…

  • Ֆիզիկայի և մաթեմատիկայի միջառարկայական կապերի արտացոլումը

    Թեմայի հեղինակ՝ Գրետա Եղիազարյան

    Կետի կոորդինատները: Տեղափոխություն Թեև այս բաժինը ըստ ֆիզիկական գաղափարների խորության ամենաբարդը չէ, սակայն զգալի պահանջներ է ներկայացնում աշակերտների մաթեմատիկական գիտելիքների եւ զարքագման նկատմամբ:Հարկ է լինում հաշվի արնել նաեւ այն, որ…

  • ԱՐԺԵՔԱՅԻՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՖԻԶԻԿԱՅԻ ԴԱՍԵՐԻՆ

    Թեմայի հեղինակ՝ Գրետա Եղիազարյան

    Սովորողին ներկայացվող նվազագույն պարտադիր պահանջներն ամրագրում են այն գիտելիքների, կարողությունների և հմտությունների մակարդակը , որը սովորողի մեջ ձևավորվում է առարկայի ուսուցման արդյունքում: Դրանք ներկայացվում են երեք մակարդակով՝ նվազագույն մակարդակ ,…

  • Միջառարկայական կապերի կիրառումը կենսաբանության դասավանդման գործում

    Թեմայի հեղինակ՝ Գայանե Ներկարարյան

    Աշխարհի զարգացման ներկա փուլում ցանկացած գիտական, տեխնիկական, տեխնոլոգիական և այլ բնույթի խնդիր հնարավոր չէ լուծել մեկ մասնագիտության շրջանակներում: Մարդկության առաջ կանգնած խնդիրները պահանջում են համակողմանի վերլուծություններ և տարբեր մասնագետների համատեղ…

  • ԿԼՈՐ ՍԵՂԱՆ-ՔՆՆԱՐԿՈՒՄ` <<Ջուրը և նրա պահպանությունը>>

    Թեմայի հեղինակ՝ Միրզոյան

    Կյանքը կերկարի, եթե նրանից հմտորեն օգտվենք: Սենեկա Այսօր անվիճելի է այն փաստը, որ ուսումնական ծրագիրը պետք է դիտարկվի որպես շարունակական, փոփոխական և զարգացող գործընթաց: Որպեսզի ուսումնական պլանը կարծրացած չլինի, այն…

  • Առողջ ապրելակերպը որպես անհատի դաստիարակության հիմք

    Թեմայի հեղինակ՝ Armushik

    Առողջ ապրելակերպի ձևակերպմանը խոչընդոտող սոցիալական շեղումները՝ սոցիալ-տնտեսական խնդիրները,ընտանիքի մթնոլորտը,սովորողների հոգեկան շեղումները և հիվանդությունները,ճգնաժամային ծանր վիժակը:Երեխաներին կարելի է մատչելի ձևով հաղորդել առողջության պահպանման մասին հիմնական գիտելիքներ,հմտություններ,սովորույթներ,ծանոթացնել կանխարգելիչ-դաստիարակչական ձևին:Սովորողի ճանաչողական ակտիվության արդյունք…

  • Առակ ուսուցչի մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ Արեւ

    Մի անգամ Ուսուցիչն աշակերտներին հարցնում է. – Ինչո՞ւ են մարդիկ վեճերի ժամանակ բարձրացնում ձայնը: – Երևի նրանք կորցնում են հանգստությունը,- ենթադրեց աշակերտներից մեկը: – Բայց ինչո՞ւ ձայն բարձրացնել, եթե 2-րդ…

  • Մարդու հենաշարժիչ համակարգը

    Թեմայի հեղինակ՝ Արմինե Հովհ․

    Հարգելի՛ գործընկերներ, այստեղ կտեղադրեմ դասի պլաններ, ուսումնական նյութեր,որոնք կարող եք օգտագործել դասագործընթացում: Առաջարկում եմ կիսվել կարծիքներով:

  • Սառը պատերազմը

    Երկրորդ համաշխարհային պատերազմից  հետո Արևմուտքի (Միացյալ Նահանգներ, ՆԱՏՕ-ի դաշնակիցներ և այլք) և Սոցիալիստական ճամբարի (ԽՍՀՄ և Վարշավյան համաձայնագրի դաշնակիցներ) երկրների միջև սկիզբ առավ համաշխարհային աշխարհաքաղաքական, ռազմական, տնտեսական և գաղափարական առճակատում, որը հայտնի է սառը պատերազմ անունով։

  • Հայ ժողովրդական բանահյուսությունը մայրենիի դասերին

  • Սիրտանոթային համակարգի հիվանդությունները: Աշակերտների մասնագիտական կողմնորոշմանն ուղղված դասընթաց:

    Սիրտանոթային համակարգի հիվանդությունները աշակերտների մասնագիտական կողմնորոշմանն ուղղված բաց դաս-միջոցառում է, որը պետք է  անցկացվի 10-12-րդ դասարանների աշակերտների ներգրավվածությամբ: Դասընթացում սովորողներին կներկայացվի  դասի պլանը, բաց դասի թեմատիկան ամբողջությամբ և ամբողջ սիրտանոթային համակարգի կառուցվածքով, տարածված սիրտանոթային հիվանդություններով, դրանց ախտանիշներով ու կանխարգելմամբ: Կից ներկայացվում են նաև սահիկներ, թեստեր,որոնք հնարավորություն են տալիս որոշել ներկաների սիրտանոթային համակարգի աշխատանքի մոտավոր պատկերները:

  • Ծանր ֆիգուրներով մատի ուսուցման մեթոդիկան

    Առաջադրանքների  լուծումն արդյունավետ է կազմակերպել միասնական խնդրի լուծման եղանակով։Տրված դիրքում առաջադրանքի վերլուծության համար կարելի է կիրառել քայլի հերթի փոխման մեթոդը։Եթե քայլը լինի  սևերինը, ապանրանք ունեն երկու հնարավորություն։1.Ա h6-h7 կամԱh6-h5: Երկու դեպքում էլ սպիտակների թագուհին մատ կարող է անել g7 կամ g5  դաշտերից։Սակայն թագուհին a6 դաշտից gուղղաձիգմեկ քայլով գնալ չի կարող։Հնարավոր է այդ երկու դիրքերից սպիտակների համար նպաստավորը սևերի արքայի h5 դաշտում գտնվելն է, քանի որ սպիտակների թագուհին h3 դաշտից կարող է մատ անել։Հետևաբար  սպիտակների թագուհին պետք է կանխի սևերի արքայի նահանջը h7 դաշտ, իսկ a6,h7 ,h3 դաշտերի հատման կետը  d3 դաշտն է։Հետևաբար առաջադրանքի լուծումը 1.Թa6-d3 քայլն է։

  • Ինտերակտիվ վարժանքների ստեղծումը LearningApps.org միջավայրում

     Այս դասընթացը կհետաքրքրի այն ուսուցիչներին, որոնք ցանկանում են ավելի հետաքրքիր և աշխույժ դարձնել իրենց դասերը:LearningApps— ը՝ լիովին անվճար առցանց ծառայություն է, որը թույլ է տալիս ստեղծել գիտելիքների փորձարկման համար մի շարք ինտերակտիվ վարժանքներ:Առավելությունները. Ծառայությունը ունի 25 տարբեր դիզայն և գործիքներ, հեշտ է սովորել,  որպես կաղապար կարող եք օգտագործել այլ հեղինակների վարժությունները :

  • Մեր առողջությունը

    Առողջությունը մարդու ամենամեծ հարստությունն է: Մարդու օրգանիզմը կազմված է օրգաններից, որոնք աշխատում են համաձայնեցված: Ընդհանուր աշխատանք կատարող օրգաններիը կազմում են օրգանների համակարգեր: Մեր օրգանիզմի աշխատանքը ղեկավարում է գլխուղեղը:

  • Արցախյան Հարց՝ 1921թ-ից մինչ մեր օրեր

  • Թվաբանական և երկրաչափական պրոգրեսիաներ

    Մաթեմատիկան դաստիարակում է լավատեսություն, քանի որ ցանկացած խնդիր ունի իր ճիշտ լուծումը, որը կարելի է գտնել համառ որոնումով: Դժվար խնդրի հայտնաբերած լուծումը հաղթանակի բերկրանքով է լցնումմարդու հոգին, իսկ յուրաքանչյուր հաղթանակ ինքնին երջանկություն է: Սիրեցե′ք մաթեմատիկան և նրա կախարդական աշխարհում կգտնեք երջանկության ձեր ճանապարհը:Թվային հաջորդականություններ թեման բաղկացած է 4 ենթաթեմաներից՝1. Թվային հաջորդականության գաղափարը և հատկությունները2. Թվաբանական պրոգրեսիա3. Երկրաչափական պրոգրեսիա4. Ֆիբոնաչիի հաջորդականությունը (Ոսկե հատումի մասին)Առաջին ենթաթեմայում տրվում է թվային հաջորդականության սահմանումը,տրման ձևերը,հատկությունները՝աճող (խիստ աճող), նվազող (խիստ նվազող), չաճող, չնվազող: Նաև տրվում է սահմանափակ հաջորդականության գաղափարը, վերևից և ներքևից սահմանափակությունը:Երկրորդ և երրորդ ենթաթեմաներում տրվում են թվաբանական և երկրաչափական պրոգրեսիաների սահմանումները, հատկությունները:Չորրորդ թեմայում տրվում է Ֆիբոնաչիի հաջորդականության նկարագրությունը և բնության մեջ նրա դրսևորումները (Ոսկե հատում):

  • Նորավեպի մեծ իշխանը

    Դասընթացի ժամանակ կփորձեմ բացահայտել Զոհրապի կյանքի հայտնի  ու  անհայտ  էջերը, նրա  ստեղծագործությունների  վերլուծությանը կանդրադառնամ:

  • Նորավեպի մեծ իշխանը

    Դասընթացի ժամանակ կփորձեմ բացահայտել Զոհրապի կյանքի հայտնի  ու  անհայտ  էջերը, նրա  ստեղծագործությունների  վերլուծությանը կանդրադառնամ: