Հարգելի ուսուցիչներ, Educatorstechnology կայքը ներկայացնում է շատ լավ գործիքների հավաքածու, որը Դուք կարող եք օգտագործել դասարանում՝ սովորողների հետ միասին գեղեցիկ ներկայացումներ և սահիկաշարեր ստեղծելու համար: Այս բոլոր գործիքները հիմնված են վեբի վրա և չեն պահանջում որեւէ ծրագրային ապահովում: Դրանք նաև շատ պարզ ու հեշտ կիրառելի են և աշակերտները աշխատանքի ընթացքում չեն ունենա որևէ դժվարություն: Վայելեք․
Սա աշակերտների ներկայացումների համար գերազանց գործիք է: Google ներկայացումը Google Drive- ի հավաքածուի մի մասն է: Այն թույլ է տալիս ներառել տեքստեր, պատկերներ, տեսանյութեր, ներմուծել կամ արտահանել սահիկներ, հարմարեցնել դրանց չափերը, տեղադրեք թեմաներ և շատ ավելին: Google- ի այս գործիքից օգտվելու համար կարելի է կարդալ «9 քայլեր՝ Google ներկայաման օգնությամբ լավ ցուցադրություն ստեղծելու համար» (" 9 Steps to Create A Good Presentation Using Google Presentation"):
2․ Haiku Deck
Սա ևս մեկ հիանալի գործիք է, որը կարող են օգտագործել ուսուցիչները ներկայացումներ ստեղծելու համար: Այն կարելի է օգտագործել տեսողական պատմություններ պատմելիս․ ապահովված է մի շարք նախընտրելի թեմաներով և ընտրված օրինաչափություններով: Կարելի է օգտագործել Haiku- ի նկարների գրադարանը՝ նկարներ փնտրելու, սահիկներ ընդգրկելու կամ վերբեռնելու համար: Haiku տախտակի կարևոր առանձնահատկությունն այն է, որ ավտոմատ կերպով վերափոխում է պատկերները և հարմարեցնում է տեքստի մեջ տեղադրելու համար, լրացուցիչ խմբագրման և չափերը փոփոխելու կարիք չի լինում: Haiku տախտակի վրա ստեղծված պատմությունները կարող են տարածվել հայտնի սոցիալական ցանցերում, ինչպիսիք են Facebook- ը եւ Twitter- ը, կամ արտահանվել որպես PPT ֆայլեր կամ տեղադրվել բլոգային գրառումներում:
3․ Prezi
Սա հզոր վեբ գործիք է, որը թույլ է տալիս ստեղծել տեսողական գրավիչ ներկայացումներ: Կարող է սկսել Prezi-ի գրադարանի պրոֆեսիոնալ ձևավորած ձևանմուշով, ապա օգտագործելով պատկերներ, տեքստեր, տեսանյութեր՝ զարգացնել սեփական ցուցադրությունը։ Ներկայացումներ պատրաստելու նպատակով կարելի է նաև համագործակցել գործընկերների հետ: Prezi- ն հասանելի է iOS- ում եւ Android- ում, այնպես որ կարելի է ստեղծել կամ խմբագրել ներկայացումները և ավտոմատ կերպով համաժամանակյա դարձնել (auto-sync) բոլոր անհրաժեշտ սարքերում:
4․ Zoho Show
Սա առցանց ներկայացման գործիք է, որն օգնում է ստեղծել և ներկայացնել ցուցադրություններ: Այս գործիքը հարմար է ցանկացած վայրից ցուցադրությունը դիտելու, վերանայելու, խմբագրելու, տարածելու համար։
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
ՆՈՒ նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը: Ձևավորել վերլուծելու և գնահատելու հմտություններ: Ձևավորել հետազոտական աշխատանք կատարելու
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: