ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Դաստիարակության դրական մոտեցումներ

Դեկտեմբերի 17, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

13.12.2018թ.Կապանի N13 հիմնական դպրոցում կայացավ սեմինար-պարապմունք «Դաստիարակության դրական մոտեցումներ» ծրագրի շրջանակներում /Դասընթացավար Ռոզա Թևանյան/
Թեման՝ Երեխայի որոշ հիմնական հոգեբանա-սոցիալական կարիքներ
Թիրախային լսարանը․ Դասվարներ

Երեխաները կյանքի համար անհրաժեշտ ակնհայտ նվազագույն կենսաբանական կարիքների հետ միասին ունեն նաև որոշ հոգեբանա-սոցիալական կարիքներ, որոնք նրանց զարգացման անհրաժեշտ պայման են հանդիսանում: Երեխաներին անհրաժեշտ է․ 
ա/ Ապահովություն
բ/ Սեր
գ/ Հարգանք
դ/ Ընկալում և կարեկցանք
ե/ Գնահատանք։

Նպատակը․ Հասկանալ, թե մեծահասակների կողմից դրսևորվող որ մոտեցումները/վերաբերմունքը կարող է օգնել երեխաներին զգալ ապահով, հարգված, սիրված, ընկալված և գնահատված:

Ցուցումներ
1/ Ծնողների և ուսուցիչների վերաբերմունքը և մոտեցումներ,որոնք կարող են օգնել երախաներին իրենց ԱՊԱՀՈՎ զգալ
2/ Ծնողների և ուսուցիչների վերաբերմունքը և մոտեցումները,որոնք կարող են օգնել երեխաներին իրենց ՍԻՐՎԱԾ զգալ
3/ Ծնողների և ուսուցիչների վերաբերմունքը և մոտեցումները,որոնք կարող են օգնել երեխաներին ԸՆԿԱԼՈՒՄ և ԿԱՐԵԿՑԱՆՔ զգալ
4/ Ծնողների և ուսուցիչների վերաբերմունքը և մոտեցումները,որոնք կարող են օգնել երեխաներին իրենց ՀԱՐԳՎԱԾ զգալ
5/ Ծնողների և ուսուցիչների վերաբերմունքը և մոտեցումները,որոնք կարող են օգնել երեխաներին իրենց ԳՆԱՀԱՏՎԱԾ զգալ։

ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ժաննա Վարդանյան