ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Օգտաշահ հանդիպում

Դեկտեմբերի 10, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Օրերս Խաչատուր  Աբովյանի  անվան  հայկական  պետական  մանկավարժական  համալսարանի  սկզբնական   կրթության  ֆակուլտետի   Ա.Տեր-Գրիգորյանի  անվան մայրենիի  և նրա  դասավանդման   մեթոդիկայի  ամբիոնի  վարիչ, դոկտոր-պրոֆեսոր  Ջուլիետա Գյուլամիրյանը,  ամբիոնի  դասախոս, դոցենտ, Լիլիթ  Տեր-Գրիգորյանը և 13  դասախոս   հյուրընկալվեցին  Լճաշեն գյուղի  Ա.Տեր-Գրիգորյանի  անվան  միջնակարգ դպրոցում:

Հյուրերը  ներկա գտնվեցին  1-ին ա  դասարանի  դասվար  Վարսիկ Կարապետյանի վարած «Ա» հնչյուն-տառի ուսուցման  դասին, դիտեցին  դպրոցում գործող  տիկնիկային  թատրոնի Հ.Թումանյանի «Անխելք  մարդը» տիկնիկային ներկայացումը:

 Համակարգչային  կաբինետում  կազմակերպվեց հանդիպում  տարրական  կրթության մեթոդական  միավորման  անդամների, «Հայոց լեզու և գրականություն», «Մաթեմատիկա»   առարկաների  ուսուցիչների  հետ,  անցկացվեց  ազատ ու անկաշկանդ քննարկում, մտքերի փոխանակություն  1-4-րդ  դասարանների դասագրքերի, դասավանդման  ժամանակակից  մեթոդների, միջոցների, խմբային  աշխատանքի, դպրոց-համալսարան  համագործակցության, կրտսեր դպրոցականների կրթության   տարիքային առանձնահատկությունների,  նախաայբբենական   շրջանում  տառուսուցման, քերականական  նյութերի, վայելչագրության, սովորողների  սոցիալականացման, ուսուցչի  արտադասարանական  աշխատանքների  կազմակերպման  հարցերի շուրջ:

    Ամբիոնի  դասախոս, դոցենտ  Լիլիթ Տեր-Գրիգորյանը  զրուցեց  աշակերտների հետ, ուսուցիչներին  ներկայացրեց  իր  և դոցենտ Լ.Ավագյանի հեղինակած «Աշխատանք բնագրի  շուրջ>> ուսումնական  ձեռնարկը,  որը  նպատակաուղղված  է  սովորողների խոսքի  զարգացմանը, լեզվա-ոճական  կարողությունների  մշակմանն  ու  խորացմանը:

   Հանդիպման  ընթացքում  քննարկվեցին  համընդհանուր  ներառական  կրթությանն  անցնելու  շուրջ  հարցեր,  ներկայացվեց  մանկավարժական  գիտությունների  թեկնածու Ա.Միքայելյանի  «Հայերենի   ուղղագրության  ուսուցման առանձնահատկությունները  ներառական կրթության պայմաններում»  մենագրությունը,որն օգտակար է լինելու մտավոր  զարգացման  խնդիրներ  ունեցող երեխաների և նրանց ծնողների համար:

    Մանկավարժական  գիտությունների  թեկնածու, դոցենտ  Ա.Բալայանը  նշեց, որ  ներառականության գաղափարը կարևոր է ոչ միայն կրթության առանձնահատուկ  պայմանների  կարիք  ունեցող  երեխաների, այլ  իբրև հանդուրժողականություն, հասարակության  մեջ  ցանկացած փոքրամասնության  նկատմամբ  հարգալից  վերաբերմունք  դրսևորելու  տեսանկյունից:

    Մաթեմատիկայի և տարրական  ուսուցման մեթոդիկայի  ամբիոնի վարիչի տեղակալ,մանկավարժական գիտությունների թեկնածու Քնարիկ Հովհաննիսյանը ներկայացրեց  «Մաթեմատիկական տերմինների բացատրական բառարան 1-6-րդ դասարաններում»   ձեռնարկը, որը կօգնի մաթեմատիկայի ծրագրային նյութերի յուրացմանը՝ հաշվի առնելով աշակերտների տարիքային առանձնահատկությունները:

     10-12-րդ դասարանների աշակերտների շրջանում    հանդիպում կազմակերպվեց  մասնագիտական  կողմնորոշման  խնդիրների  շուրջ, անցկացվեց  քննարկում,որը վարեցին  դասախոս  Կ.Աղաբաբյանը  ,ամբիոնի ասիստենտ  Ա.Բաբաջանյանը: 

    Հանդիպումն  անցավ  ջերմ,  անմիջական մթնոլորտում: Դասախոսների և աշակերտների  միջև ստեղծված կապը միանշանակ կարևոր էր.այդ պահին 12-րդ   դասարանի աշակերտուհիներ  Օֆելյա Միրաքյանը, Սյուզի  Առաքելյանը, Աննա Սահակյանը, Անի Սիմոնյանը և Մերինե  Սիմոնյանը ցանկություն  հայտնեցին   դիմելու մանկավարժական  համալսարան՝ ստանալու  աշխարհի  ամենագեղեցիկ՝ ուսուցչի մասնագիտությունը:       

    Աշակերտներն ստացան իրենց հուզող հարցերի պատասխանները:

    Հանդիպման ավարտին  ամբիոնի վարիչ  Ջ.Գյուլամիրյանը   պատրաստակամություն հայտնեց մշտապես լինելու ուսուցիչների կողքին, նրանց աջակցելու ուսուցման գործընթացում նոր, փոխներգործուն մեթոդների,խմբային աշխատանքի, նախաայբբենական շրջանում տառուսուցման կազմակերպման և դպրոց-համալսարան կապի ամրապնդման գործում:

     Դպրոցի  տնօրինությունը ողջունեց հյուրերին՝ ընդգծելով նման օգտաշահ հանդիպումներն ուսուցիչների և աշակերտների հետ, քննարկվող թեմաների կարևորությունը, արդիականությունը և անհրաժեշտությունը,որոնք նոր, թարմ շունչ ու աշխուժություն են  հաղորդում ուսումնադաստիարակչական աշխատանքների արդյունավետ կազմակերպմանը:

   Հանդիպման ավարտին հյուրերը դպրոցի գրադարանին նվիրեցին գեղարվեստական գրքեր, հեքիաթների  ժողովածու, մուլտֆիլմերի սկավառակ, մասնագիտական գրականություն, ուսումնական ձեռնարկներ ու բառարաններ:

                                                                                                                                 

Ա.Մուրադյան
Գեղարքունիքի մարզի  Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի  տնօրեն 

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…