Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ «Արտասովոր մարդիկ, արտասովոր նվիրում» խորագրով միջոցառում, որը կազմակերպել էր դպրոցի ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ժաննա Վարդանյանը:
Ցանկացած ժողովրդի ներկայի և հեռանկարի ամենապատասխանատու առաքելությունը վերապահված է նրա կրթությանը և մշակույթին։ Սյունիքը կրթության և մշակույթի օջախ է և այս առաքելությամբ էլ միջոցառումը նվիրված էր կրթության և մշակույթի տաղանդաշատ մեր հայրենակիցներին և նրանց ստեղծած հոգևոր-մշակութային արժեքներին:
Հրավիրվել էին.
ՀՀ վաստակավոր արտիստ, Կապանի Ալ. Շիրվանզադեի անվան պետական դրամատիկական թատրոնի տնօրեն Կամո Արզումանյանը,
ՀՀ վաստակավոր ուսուցիչ,մաթեմատիկոս Գարեգին Միքայելյանը,
ՀՀ Սյունիքի մարզի Կապան քաղաքի Մշակույթի կենտրոնի տնօրեն, «Նոր ալիք-2018», երաժիշտ Գևորգ Հարությունյանը,
Կապանի ժամանակակից արվեստի թանգարանի տնօրեն, Նկարիչ Բորիկ Մինասյանը,
ՀՀ ՊՆ Կապանի Ռազմական ոստիկանության բաժնի կարգապահական վաշտի հրամանատարի անձնակազմի հետ տարվող աշխատանքների գծով տեղակալ, քանդակագործ Ալեքսան Առաքելյան։
Նրանք պատմեցին իրենց կյանքի ու անցած ուղու , հաջողությունների ու ձեռքբերումների մասին:
Մենք հավատացած ենք, որ մեր աշակերտներն օգուտ քաղեցին այս հանդիպումից: Մեր հյուրերը նշանակալի ավանդ ունեն մեր երկրի կրթության և մշակույթի զարգացման գործում: Համաձայնեք, որ ոչ բոլորին է հաջողվում հասնել ստեղծագործական, մասնագիտական նման նվաճումների, իսկ դրա համար պետք է ունենալ ոչ միայն տաղանդ, այլև աշխատասիրություն , քաղաքացիական պատասխանատվություն և սեր հայրենիքի հանդեպ: Մեր երախտավորների ուղին օրինակ է լինելու շատերի համար,ովքեր իրենց նվիրել են ստեղծագործ կյանքի արարմանն ու մարդկանց օգնելուն: Իրենց կատարած աշխատանքով նպաստել են մեր մարզի հեղինակության բարձրացմանը, հոգևոր, մտավոր ու մարդասիրական ներուժին հաղորդել նոր որակ: Նրանց արժեքավոր գործերը կդաստիարակեն և կպատրաստեն ավելի հայրենասեր սերունդ: Միայն այդ դեպքում մեր երկիրը կլինի ավելի ծաղկող ու բարգավաճ: Մենք հպարտանում ենք Ձեզնով,«Արտասովոր մարդի՛կ, արտասովոր նվիրու՛մ»:
Միջոցառմանը ներկա էին նաև ՀՀ Սյունիքի մարզպետ Հունան Պողոսյանը, փոխմարզպետներ Գոռ Թադևոսյանը,Հերմինե Համբարձումյանը, քարտուղարության պետ Նունե Ավանեսյանը, կրթության և մշակույթի ներկայացուցիչներ, ծնողներ և աշակերտներ: Մարզպետ Հունան Պողոսյանը ողջունեց միջացառումը,կարևորեց մտահղացումը և շնորհավորելով բոլոր երախտավորներին նշեց,որ այն կնպաստի աշակերտների գեղագիտական արժեքների ձևավորմանը, մասնագիտական կողմնորոշմանը և նոր Հայաստանի վաղվա քաղաքացիների դաստիարակությանը:
ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ժաննա Վարդանյան
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան