ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Պարգևատրվել են «Հայաստանի հմտություններ» ազգային 6-րդ մրցույթի հաղթողները

Նոյեմբերի 30, 2018
Պաշտոնական լրատու

«Հմտություններ բիզնեսի համար և բիզնես՝ հմտությունների համար» խորագրով մասնագիտական կրթության և ուսուցման միջազգային համաժողովի շրջանակում այսօր տեղի է ունեցել «Հայաստանի հմտություններ» ազգային 6-րդ մրցույթի մասնակիցների մրցանակաբաշխության արարողությունը: ԿԳՆ նախնական/արհեստագործական և միջին մասնագիտական կրթության վարչության պետ Արտակ Աղբալյանը, շնորհավորելով մրցույթի բոլոր հաղթողներին, տեղեկացրել է, որ «Համաշխարհային հմտություններ» միջազգային մրցույթը 2019 թվականին տեղի է ունենալու ՌԴ Կազան քաղաքում: «Մենք ջանք ու եռանդ չենք խնայելու՝ մասնակցելու այդ մրցույթին և փորձելու վերադառնալ մեդալներով, չնայած 5-6 տարվա մասնակից երկրներին դժվար է նվաճել բարձր մրցանակներ: Մասնագիտական կրթության և ուսուցման ոլորտի այս մրցույթը, որն անցկացվում է 2 տարին մեկ անգամ, կարելի է համեմատել սպորտային օլիմպիադայի հետ: Մենք նաև պետք է փորձենք մեծացնել մրցույթի աշխարհագրությունը, քանի որ տարիներ շարունակ դրան մասնակցում են գրեթե նույն քոլեջները: Մրցույթը պետք է ընդգրկի ավելի մեծ թվով ուսհաստատություններ՝ շեշտադրումը հատկապես տանելով դեպի մարզեր: Այս հարցում հաջողությունը պայմանավորված է նաև քոլեջների ղեկավարների աշխատանքով, հետևաբար մաղթում եմ, որ նրանք լինեն առավել մոտիվացված, որովհետև մեր երեխաների հաջողությունը բոլորիս հաջողությունն է: Առհասարակ, մեր իրականացրած բարեփոխումները իրականություն չեն դառնա, եթե չլինի տնօրենների աջակցությունը: Կանգնեք նախարարության կողքին, որպեսզի միահամուռ ուժերով զարգացնենք մեր երկրի տնտեսության համար կարևոր այս ոլորտը»,-դիմելով ուսհատատությունների տնօրեններին՝ նշել է Արտակ Աղբալյանը:

ՄԿՈՒԶԱԿ-ի տնօրեն Տաթևիկ Գասպարյանն իր հերթին տեղեկացրել է, որ «Հայաստանի հմտություններ» ազգային 6-րդ մրցույթի եզրափակիչ փուլն անցկացվել է «Մեխատրոնիկա», «Վեբ դիզայն», «Խոհարարություն», «Ոսկերչություն» և «Նորաձևության տեխնոլոգիա» մասնագիտությունների գծով: Նա շնորհակալություն է հայտնել մրցույթի անցկացմանն աջակցող հիմնական գործընկերներին՝ «Ատեքս» նորաձևության կենտրոնին, Հայ խոհարարական ավանդույթների զարգացման և պահպանման միությանը, «Երևանի ոսկերչական գործարան-Գնոմոն» ընկերությունը, փորձագետներին, վարպետներին, ինչպես նաև ՄԿՈՒ հաստատություններին:

Մրցույթի արդյունքում ոսկե մեդալների են արժանացել` «Խոհարարություն»-Մարկ Խաչիկյան /Հայ-հունական քոլեջ/, «Մեխատրոնիկա»-Հակոբյան Գուրգեն /Երևանի ինֆորմատիկայի պետական քոլեջ/, «Նորաձևության տեխնոլոգիա»-Վիկտորիա Կարապետյան /Երևանի թեթև արդյունաբերության պետական քոլեջ/, «Ոսկերչություն»-Մնացական Գալստյան /Գյումրու թիվ 4 արհեստագործական ուսումնարան/, «Վեբ դիզայն»-Հայկ Գասպարյան /Երևանի ինֆորմատիկայի պետական քոլեջ/:

Նշենք, որ Հայաստանը «Համաշխարհային հմտություններ» կազմակերպությանը միացել է 2012թ.-ին` Գերմանիայի միջազգային համագործակցության ընկերության (ԳՄՀԸ/GIZ GmbH-ի) աջակցությամբ` «Հայաստանի հմտություններ» նախագծի շրջանակում:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • ՙՙԳոյական անուն՚՚ ՙՙThe Noun՚՚

    Hello dear userI would like to introduce you a Distinguished Course titled "The Noun " for English language learners.The main target audience is the middle class, but the material may be useful for older students too .The course involves both theoretical and practice section, which will give you a complete idea about  ""The Noun""Բարի  գալուստ հարգելի  օգտատեր:Ձեր  ուշադրությանն եմ  ներկայացնում Հեռավար Դասընթաց‛ ՙՙԳոյական անվան ՚՚ թեմայով ,  որը  նախատեսված է  Անգլերեն  լեզու  ուսումնասիրողների  համար:Հիմնական  թիրախային  խունբը‛ միջին դասարանի  աշակերտներն  են,  սակայն  ներկայացվող  նյութը  կարող  է   հետաքրքրել  նաև  ավելի  ավագ ուսանողներին:Դասընթացը  ներառում  է  ինչպես տեսական,  այնպես  էլ‛ գործնական  բաժին,  որի  արդյունքում հնարավոր  կլինի լիարժեք  պատկերացում  կազմել ՙՙԳոյական  անվան  ՚՚ մասին:

  • Շրջված դասարան

    Շրջված դասարանն ուսումնական ռազմավարություն է և խառնված կրթության տեսակ, որը շրջում է ավանդական կրթական միջավայրը, որը ուսուցողական բովանդակությունը տրամադրում է հաճախ առցանց տեսանյութերի ձևաչափով, որը հնարավոր է դիտել նաև դասարանից դուրս: Այն տեղափոխում է ուսումնական գործողությունները, այդ թվում այն, ինչը ավանդաբար համարվում է տնային աշխատանք՝ դասարան։ Այս սեմինարի ընթացքում մասնակիցները սովորում են շրջված ուսուցման մասին և մշակում են շրջված ուսուցման աշխատանքներ իրենց դասարաններում օգտագործելու համար:

  • Ժամանակակից մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

    Դասընթացում կներկայացնեմ իմ անցկացրած մի քանի դասեր, որոնք պլանավորել եմ ժամանակակից մեթոդներով: Դասընթացը կտևի 4 շաբաթ:

  • Գումարում և հանում գործողությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Հարգելի  մասնակիցներ  այս  դասընթացում  կծանոթանաք տարրական դասարաններում գումարում, հանում գործողությունների և դրանց հատկությունների ուսուցմանը ,  գումարման և հանման հատկությունների կիրառմանը բանավոր և գրավոր հաշվումները ռացիոնալ ձևով կատարելիս:Դասընթացը տևելու է 3 շաբաթ, որի ընթացքում հաղորդակցվելու ենք դասընթացում տեղադրված ֆորումների օգնությամբ: Դասընթաց ստեղծող և դասընթացավար՝  Մանե  Յոլչյան:

  • Պյութագորասի թեորեմը

    Հարգելի մասնակիցներ,Ողջունում եմ Ձեզ և ցանկանում եմ տեղեկացնել, որ այս դասընթացում դուք կծանոթանաք Պյութագորասի թեորեմայի ապացուցման տարբեր մոտեցումներին:Դասընթացը տևելու է 3 շաբաթ, որի ընթացքում հաղորդակցվելու ենք դասընթացում տեղադրված ֆորումների օգնությամբ: Դասընթաց ստեղծող և դասընթացավար՝  Վալյա Կոլոլյան:

  • 1

    ՀԵՏԱՔՐՔՐԱՇԱՐԺ ԵՎ ՏՐԱՄԱԲԱՆԱԿԱՆ ԽՆԴԻՐՆԵՐԻ ՕԳՏԱԳՈՐԾՈՒՄԸ ՈՐՊԵՍ ԱՇԱԿԵՐՏՆԵՐՒ ՃԱՆԱՉՈՂԱԿԱՆ ԵՎ  ՈՐՈՆՈՂԱԿԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆ  ՄԻՋՈՑ

  • Հայկական հարցը Բեռլինի վեհաժողովից մինչև Լոզանի վեհաժողով

    Հայկական հարցը Բեռլինի վեհաժողովից մինչև Լոզանի վեհաժողով դասընթացը նպատակ ունի ներկայացնել հայկական հարցի բովանդակությունը, միջազգայնացումը, հայկական հարցի լուծման ուղղված քայլերը, դրա ձախողման պատճառները, վեր հանել մեծ տերությունների վերաբերմունքը հայկական հարցի նկատմամբ: Դասընթացը նպատակ ունի վերլուծելու միջազգային հարաբերությունները, որոնք առկա էին Սան Ստեֆանոյի, Բեռլինի, Փարիզի, Լոնդոնի և Լոզանի վեհաժողովներում, բացահայտել պատճառահետևանքային կապերը:

  • ՐաֆֆուՙՙՍամվել՚՚ վեպի կերպարները

    Րաֆֆու ՙՙՍամվել՚՚ վեպի կերպարները վերլուծում ենք մի քանի տեսանկյունից.առանձնացնում ենք հայրենասեր և դավաճան,արյունակից և ոչ արյունակից, գաղափարը իրենց մեջ կրող և դրա իրականացմանը նպաստող հերոսներ:Մեր առջև դրված նպատակին հասնելու համար օգտագործում ենք դերային խաղ, Վենի դիագրամ, ձնագնդի, հարցաշար և այլ մեթոդներ ու հնարներ:Օգտագործելու ենք  սահիկաշար, տարբեր նկարներ ու նյութեր համացանցից:Ներկայացնելու ենք բեմադրություն .Սամվելի և հոր կռիվն ու հոր սպանությունը,որը կմեկնաբանի հեղինակը:

  • Նապոլենյան դարաշրջան

    Դասընթացը ներկյացվում է պատմության մեջ կարևորագույն մի դարաշրջան, որը նվիրված է Նապոլեոնյան դարաշրջանին:Ներկայացվելու  Նապոլեոն Բոնապարտի կյանքը, ծագումը, կատարած հետաքրքիր քայլերը

  • Типология и структура уроков

    Курс предусматривает рассмотрение вопросов, освещающих требования к современному уроку .Также изучается порядок создания технологической карты урока как инструмента методического обеспечения  и критерии эффективности современного урока. Вопрос имеет немаловажное значение не только в теоретическом, но и в практическом плане. Нельзя четко организовать учебный процесс, не выделив типы уроков по тому или иному признаку, не выделив, какой из них наиболее подходит для решения поставленных педагогических задач.Побудить интерес к предмету - одна из важных задач каждого учителя. Экспериментально доказано, что применение разнообразных форм работы поддерживает активность внимания и снижает утомляемость. Различные формы обучения при изложении нового материала и обобщении знаний учащихся на любой ступени обучения приобретают все большее значение. Так при обобщении знаний учащихся, активизируются, формируются умения применять знания, самостоятельно мыслить. Проведение различных форм на уроках повышает интерес учащихся к предмету, помогает ученикам обобщить и закрепить знания по темам, способствует формированию умений, работать коллективно и повышает ответственность за качество учебы.Всякий урок имеет своеобразие, отличается от другого по своим целям, содержанию, методам, структуре, поведению учителя и учащихся и по многим другим параметрам. Уже давно в педагогике появилась потребность выделить среди методически разнообразных уроков уроки, характеризующиеся определенными общими признаками. Этот вопрос имеет немаловажное значение не только в теоретическом, но и в практическом плане. Нельзя четко организовать учебный процесс, не выделив типы уроков по тому или иному признаку, не выделив, какой из них наиболее подходит для решения поставленных педагогических задач.Урок издавна был объектом классификации, но, к сожалению, до сих пор эта достаточно сложная проблема не разрешена, и в педагогике единая типология уроков отсутствует. До сих пор наблюдаются различные подходы к классификации уроков.