ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Տեխնիկական վերջին զարգացումներով դասագիրքը շատ ավելի հետաքրքիր կլինի աշակերտներին. Արայիկ Հարությունյան

Նոյեմբերի 22, 2018
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի պաշտոնակատար Արայիկ Հարությունյանն «Թումո» ստեղծարար տեխնոլոգիաների կենտրոնում մասնակցել է Երեխաների համաշխարհային օրվան նվիրված հանդիպում-քննարկմանը, որը նախաձեռնել էր Հայաստանում ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի գրասենյակը: Հանդիպմանը ծավալուն ելույթով հանդես է եկել ՀՀ նախագահ Արմեն Սարգսյանը:

Հարցուպատասխանի ձևաչափով ծավալված քննարկման ընթացքում Երևանի թիվ 155 դպրոցի աշակերտ Էդուարդ Գասպարյանը հարց է բարձրացրել 18 տարին լրացած ծնողազուրկ երեխաների աշխատանքի խնդրի վերաբերյալ և առաջարկել`  ստեղծել մի կրթահամալիր, որտեղ լավագույն արհեստավորները կկարողանան իրենց փորձը փոխանցել սովորողներին: Ներկայացված առաջարկին ի պատասխան՝ Արայիկ Հարությունյանը տեղեկացրել է, որ ՄԿՈՒ ոլորտում ներկայում բարեփոխումներ են իրականացվում և  փորձ է արվում բիզնեսի հետ համագործակցությամբ ներգրավել լավագույն մասնագետներին: «Արդեն 4 ընկերությունների հետ հուշագիր ունենք, որոնց շնորհիվ քոլեջների սովորողները կրթություն են ստանում և պարակտիկա անցնում այդ ընկերություններում: Սա լավ օրինակ է, որը համադրում է կրթությունը և աշխատանքը: Կարծում եմ՝ այս մոտեցումը մասամբ լուծում է ձեր բարձրացրած խնդիրը: Համաձայն եմ նաև, որ կարելի է ստեղծել մի մեծ կենտրոն, որտեղ արհեստների լավագույն մասնագետներն իրենց  փորձը կփոխանցեն սովորողներին»,-նշել է նախարարի պաշտոնակատարը:

Երևանի թիվ 181 դպրոցի աշակերտ Վլադիմիր Կարոյանի հարցը վերաբերում էր դասագրքերի ապահովման խնդրին: Նախարարի պաշտոնակատարը նշել է. «Դասագրքերը մեր մեծ խնդիրներից են, բայց կարծում եմ՝ հաջորդ տարվանից դասագրքերի պակասի առումով խնդիր չենք ունենա: Բայց  առավել էական է  դասագրքերի և ծրագրերի խնդիրը: Իմ կրտսեր գործընկերները ճիշտ հարց բարձրացրեցին. այսօր դասգրքերն ու ծրագրերը բարդ ու անհետաքրքիր են այն աստիճանի, որ աշակերտը չի ուզում դպրոց հաճախել, և դա ազդում է կրթության որակի վրա: Հիմա մենք մեծ աշխատանք ենք տանում այդ ուղղությամբ: Կարծում եմ՝ փետրվարին  կներկայացնենք գոնե մեկ նոր դասագիրք, որը  տեխնիկական վերջին զարգացումների շնորհիվ շատ ավելի հետաքրքիր կլինի աշակերտների համար: Չեմ ուզում անակնկալը բացել, բայց կարծում եմ դասագրքի այս ձևը ճնշող մեծամասնությանը դուր կգա և հետաքրքրություն կառաջացնի աշակերտների շրջանում: Քանակի առումով եկող տարի խնդիր չենք ունենա, իսկ որակի առումով խնդիրները կվերանան առաջիկա տարիներին: Նշեմ նաև, որ ցանկացած երկրում հանրակրթության ոլորտի բարեփոխումներն անմիջապես արդյունք չեն տալիս և  ժամանակ են պահանջում, իսկ դրա համար հիմա  լավ հիմքեր են դրվում: Մի բան էլ եմ ուզում ասել. ներկայացված բոլոր խնդիրները ես բարձրաձայնել եմ, ու ինձ համար հաճելի է, որ դուք գիտակցում եք այդ խնդիրները: Ինձ համար կարևոր է, որ մեր բարեփոխումները հոգեհարազատ են մեր աշակերտներին: Ըստ էության` անում ենք այն, ինչ բարձրաձայնում եք դուք, իհարկե, քննարկումների արդյունքում: Օգտվելով առիթից նշեմ, որ մենք ունենք ուսուցիչների և տնօրենների խորհուրդներ, որոնցից կարծիք ենք հարցնում, բայց ֆունկցիոնալ առումով աշակերտների խորհուրդներ չունենք, որից կարծիք հարցնենք: Ասօրվանից կմտածենք այդ մասին և ձեզ էլ կընդգրկենք այդ խորհրդում»:

Երևանի թիվ 12 դպրոցի աշակերտ Անգելինա Արությանի կարծիքով` աշակերտների ձայնը լսելի դարձնելու խնդիր կա: Ուստի ցանկանում է, որպեսզի աշակետներին հնարավորություն տրվի հենց ԿԳ նախարարի մոտ հնչեցնել իրենց անհանգստացնող հարցերը: Նախարարի պաշտոնակատար Արայիկ Հարությունյանը պատասխանել է. «Շատ կարևոր է՝ միշտ լսել նաև աշակերտների ձայնը: Դրա համար գուցե ստեղծենք պատանի խորհրդատուների խորհուրդ, ճշգրտենք մեխանիզմները: Սակայն նշեմ, որ հաճախ եմ լինում իմ հարազատ դպրոցում, այնպես որ, կարող եք Ձեզ հուզող հարցերը բարձրացնել նաև այնտեղ»,-նշել է Արայիկ Հարությունյանը:

Երևանի թիվ 190 ավագ դպրոցի աշակերտ Մերի Հովհաննիսյանն առաջարկել է ավագ դպրոցներում ընդունելությունը կատարել քննություններով, որին ի պատասխան՝ ԿԳ նախարարի պաշտոնակատարը նշել է. «Օրենքով հանրակրթությունում ընդունելությունն անցկացվում է առանց քննությունների, մենք պետք է ապահովենք 12-ամյա կրթության հասանելիություն բոլոր աշակերտների համար: Ցանկանում եմ այս դրույթը շեշտադրել, քանի որ մեր հիմնական սկզբունքն է՝ որակյալ կրթություն բոլորի համար, որը մեծ խնդիր է նույնիսկ զարգացած երկրներում: Այլ հարց է, որ ավագ դպրոցում պետք է հիմնական շեշտը դնենք կրթության որակի վրա և նոր բովանդակություն հաղորդենք»: Երևանի թիվ 21 դպրոցի աշակերտ Ստեփան Դաշյանն առաջարկել է կատարել փոփոխություն, որպեսզի որոշ առարկաների ցածր գնահատականները չխանգարեն բուհ ընդունվել: Այդ կապակցությամբ Արայիկ Հարությունյանն ընդգծել է. «Ներկա պահին այդ հարցի շուրջ ընթանում են քննարկումներ. առաջարկվում է սահմանել գիտելիքի որոշակի մակարդակներ, ինչ թույլ կտա ավարտել դպրոցը և դուրս չմնալ հետագա կրթությունը շարունակելու գործընթացից: Սակայն նշեմ, որ դեռևս որոշում չկա»:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…