ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ՄԿՈՒ համակարգի զարգացումը կապահովի տնտեսության իրական աճ

Նոյեմբերի 21, 2018
Պաշտոնական

ՀՀ ԿԳ նախարարի հրամանով ստեղծված աշխատանքային խումբը, Եվրոպական կրթական հիմնադրամի /ԵԿՀ/ աջակցությամբ, մշակել է «Հայաստանում աշխատանքի վրա հիմնված ուսուցման /ԱՀՈՒ/ զարգացման 2019-2025թթ. հայեցակարգի և ճանապարհային քարտեզի» նախագիծը, որն այսօր ներկայացվել է բոլոր շահառու խմբերին: Նախագծի ներկայացմանը ներկա են գտնվել ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Հովհաննես Հովհաննիսյանը, Հայաստանում ԵՄ պատվիրակության համագործակցության բաժնի ղեկավարի տեղակալ Գրեգորի Ցուրիսը, Եվրոպական կրթական հիմնադրամի մասնագիտական կրթության և ուսուցման ոլորտում մասնավոր հատվածի ներգրավման գծով մասնագետ Դիդիյե Ժիլբերին, միջազգային փորձագետներ, ուսումնական հաստատությունների տնօրեններ:

Ողջունելով միջոցառման մասնակիցներին՝ Հովհաննես Հովհաննիսյանը նշել է, որ վերջին շրջանում ԿԳ նախարարությունը բավականին մեծ ուշադրություն է դարձնում մասնագիտական կրթության և ուսուցման ոլորտի զարգացմանը: «Այս ընթացքում չի եղել գեթ մեկ կարևոր նախաձեռնություն, որը չստանա ԿԳՆ-ի աջակցությունը. ավելին՝ մենք բոլոր հնարավոր միջոցներով խթանում ենք ՄԿՈՒ համակարգի զարգացումը, քանի որ այն մեր երկրի տնտեսության համար ունի առանցքային նշանակություն: Տարբեր երկրների փորձը ցույց է տալիս, որ ՄԿՈՒ համակարգի նկատմամբ մեծ ուշադրությունը բերում է տնտեսության իրական աճի: Այս համատեքստում կարևոր է գործատուների հետ համագործակցությունը.  վերջիններս ներգրավված են համարյա բոլոր ուսհաստատությունների կառավարման խորհուրդներում, սակայն այդ կապը միշտ չէ, որ արդյունավետ է: Դրա համար այն պետք է լինի փոխշահավետ. գործատուն որակյալ կադրերի պատրաստման մեջ պետք է տեսնի իր բիզնեսի զարգացման շահը»,-նշել է Հովհաննես Հովհաննիսյանը՝ ընդգծելով, որ այդ առումով այսօր ներկայացվելիք հայեցակարգը բավականին կարևոր գործընթացի մեկնարկ է՝ հետագայում էլ ավելի ուժեղացնելու ԱՀՈՒ-ն, աշխուժացնելու ուսանողների պրակտիկ գիտելիքները և գործատուների հետ կապը: «Դրա համար անհրաժեշտ են նաև օրենսդրական փոփոխություններ: Այստեղ նախ պետք է գործի փոխշահավետության սկզբունքը, իսկ դրա համար ամբողջ աշխարհում օգտագործվում է հարկային արտոնությունների մեխանիզմը: Օրինակ, ունենք գյուղատնտեսական քոլեջներ, որոնք իրենց շուրջն ունեն 5 հա ամայի տարածություն կամ չօգտագործվող ջերմոցներ, սակայն զարգանալու խթան չունեն: Հետևաբար, նախարարության խնդիրն է՝ աջակցել նրանց, ապահովել գործատուների հետ կապը և մշակել համապատասխան քաղաքականություն»,-նշել է փոխնախարարը՝ շնորհակալություն հայտնելով Եվրոպական միությանը և ԵԿՀ-ին՝  նմանատիպ նախաձեռնությունների համար և հույս հայտնել, որ վերջիններս կմեծացնեն Հայաստանի ՄԿՈՒ ոլորտին տրամադրվող աջակցությունը:

Ներկաներին ողջունել է նաև Հայաստանում ԵՄ պատվիրակության համագործակցության բաժնի ղեկավարի տեղակալ Գրեգորի Ցուրիսը՝ ընդգծելով, որ ԵՄ-ն 28 երկրներում նմանատիպ ծրագրերի աջակցության մեծ փորձ ունի: Նա  կարևորել է ՄԿՈւ ոլորտում ներդրումների իրականացումը՝ համակարգի զարգացման գործընթացում ներառելով նաև գործատուներին և բոլոր շահագրգիռ կողմերին: Գրեգորի Ցուրիսն անդրադարձել է նաև գործատուների կողմից պահանջվող հմտությունների ձեռքբերման, ուսումնական պլանների կազմման և դասախոսների վերապատրաստման խնդիրներին:

Եվրոպական կրթական հիմնադրամի  մասնագիտական կրթության և ուսուցման ոլորտում մասնավոր հատվածի ներգրավման գծով մասնագետ Դիդիյե Ժիլբերին իր հերթին նշել է, որ «Հայաստանում աշխատանքի վրա հիմնված ուսուցման /ԱՀՈՒ/ զարգացման 2019-2025 թթ. հայեցակարգի և ճանապարհային քարտեզի» նախագիծը շուրջ մեկ տարվա քրտնաջան աշխատանքի արդյունք է, որի շուրջ քննարկումները նպատակ ունեն հետադարձ կապի ապահովման և համապատասխան առաջարկների և դիտողությունների ներկայացման:

Քննարկման ընթացքում նշվել է, որ փաստաթղթի մշակման գործընթացում՝ որպես առաջիկա տարիներին Հայաստանի առջև ծառացած մարտահրավեր, սահմանվել են ԱՀՈՒ ֆինանսական խնդիրները: Այս առումով քննարկվել են աշկերտության ֆինանսավորման համար ծախսերի և ԱՀՈՒ ֆինանսական և ոչ ֆինանսական խթանների ծախսերի վերլուծության և խրախուսման միջոցները: Քննարկման արդյունքում աշխատանքային խումբը կամփոփի առաջարկությունները և հայեցակարգը  կներկայացնի ԿԳ նախարարության հաստատմանը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…