17.11.2018թ.Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ «ՍՊՈՐՏԼԱՆԴԻԱ-2018» մարզական միջոցառում IIա և IIբ դասարանի աշակերտների միջև /Ֆիզկուլտուրայի ուսուցիչներ՝ Սերգեյ Մինասյան, Արթուր Բաղդասարյան/: Շնորհակալ ենք Վորլդ Վիժն Սյունիքի մարզի ծրագրի ղեկավար Լենա Կարապետյանին և Լուսինե Սարուխանյանին միջոցառմանն աջակցելու համար, որի արդյունքում թիմերը ստացան մարզաշապիկներ և գնդակներ:
Թիմերի կազմը՝ 5տղա և 5 աղջիկ /20 աշակերտ/։
Վարժություններ. Խաղային փոխանցավազք
Փոխանցավազք արգեքների հաղթահարումով
Փոխանցավազք մարմնամարզական օղակներով
Վարժություն մանկական երկանիվ հեծանվով /կցորդ անիվներով/
«Օլիմպիական խորհրդանիշի հավաքում»։
Միջոցառման նպատակը․
ա/ դպրոցահասակ երեխաների առողջության ամրապնդում, առողջ ապրելակերպի ձևավորման գործում ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի դերի բարձրացում
բ/ դպրոցական տարիքի երեխաների շրջանում տարբեր մարզաձևերով մարզվելու կոմնորոշման ձևավորում
գ/ նպաստել սովորողների հմտությունների, ունակությունների և շարժողական հատկությունների գնահատմանը, ինչպես նաև ի հայտ բերել հաղթող դասարաններին և անհատ աշակերտներին դպրոցի սպորտային թիմը հավաքագրելու և մրցումներին լավագույն ձևով ներկայանալու համար:
Բազմամարդ էր դպրոցի դահլիճը, ոգևորված էին և աշակերտները, և նրանց երկրպագող ուսուցիչներն ու ծնողները: Բոլոր մարզաձևերին երեխաները մասնակցում էին մեծ խանդավառությամբ և ոգևորությամբ: Ընդհանուր հաշվով հաղթեց աշակերտների համերաշխությունը: Դպրոցի տնօրեն Զավեն Ստեփանյանի կողմից թիմերն արժանացան գավաթի և պատվոգրի: Տնօրենը շնորհավորեց 2 թիմերին գեղեցիկ ու հաղթանակի ձգտելու խաղի համար, կարևորեց նման միջոցառումները և՛ մարզական և՛ աշխուժություն առաջացնելու առումով: Իսկ մարզիչներին առաջարկեց,որ հաջորդ մրցապայքարում հանդես գան ծնողները:
ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ժաննա Վարդանյան
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ