ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Համագործակցության հուշագիր․ հեռանկարում Արցախի պետական և Բեյրութի Հայկազյան համալսարանների համագործակցությունն է

Նոյեմբերի 15, 2018
Պաշտոնական լրատու Սփյուռքի լրատու

Նոյեմբերի 14-ին Արցախի պետական համալսարանում տեղի է ունեցել Բեյրութի Հայկազյան համալսարանի կողմից տպագրվող «Հայկազյան հայագիտական հանդես» տարեգրքի շնորհանդեսը:  Հանդեսն   սկսել  է  լույս տեսնել  1970 թվականից: 1991  թվականից  մինչ  այսօր, յուրաքանչյուր    տարի  հրատարակվում  է  մեկական  հատոր, այս  տարի հանրությանն է ներկայացվել  թվով  38-րդը: Այն Սփյուռքի  մեջ  լույս  տեսնող      հայատառ   միակ  հայագիտական  տարեգիրքն  է, որն  արևմտահայերեն  դասական  ուղղագրությամբ  հրապարակում է  հայոց պատմությանն ու մշակույթին նվիրված գիտական հոդվածներ, անտիպ փաստագրական նյութեր ու գրախոսականներ: Հանդեսի հետ աշխատակցում  են Հայաստանի, Սփյուռքի և օտարազգի հայագետներ, տպագրվում են նաև   Արցախի   պրոֆեսորների, դոցենտների   գիտական  հոդվածները։

Միջոցառման    ընթացքում  Արցախի   պետական  և  Բեյրութի  Հայկազյան  համալսարանների  միջև   կնքվել  է   համագործակցության   հուշագիր, որի հիմնական  նպատակներն  են   համատեղ   գիտահետազոտական   նախագծերի նախապատրաստումն ու իրագործումը, դասախոսությունների  վարումն  ու  հեռավար  ուսուցումը։

Բեյրութի   Հայկազյան    համալսարանը  ստեղծվել  է 1955  թվականին   և   նպատակ  ունի հայապահպանման  գործընթացը   խթանելու   ոչ  միայն  Լիբանանում, այլև  ամբողջ  Առաջավոր  Ասիայում: Հայկազյան  համալսարանում   այսօր սովորում են    շուրջ   600 ուսանողներ:

Միջոցառմանը  ներկա  Բեյրութի  Հայկազյան  համալսարանի  նախագահ  Փոլ  Հայդոսթյանն  ասել է, որ  ինքը  նախորդ  այցերի  ընթացքում  է   ծանոթացել    Արցախի  հետ: «Շատ  վաղուց  ենք   համագործակցում  ԱրՊՀ-ի  հետ, բայց  այս  անգամ    այն  դարձրինք  փաստաթղթային, որի  նպատակն  է  համատեղ  գիտաժողովների  կազմակերպումը, ուսանողների   փոխայցելությունները: Երկու բուհերի  համար էլ համագործակցությունը  պետք  է  իր  դրական ազդեցությունն  ունենա»,-հույս է հայտնել    Փոլ Հայդոսթյանը:

ԱՀ  կրթության, գիտության  և  սպորտի  նախարար  Նարինե  Աղաբալյանը կարևորել է  նման  հանդիպումները՝  Արցախի  պետական  և Բեյրութի    համալսարանների  միջև  համագործակցության ամրապնդման առումով:  «Անուրանալի  է  Հայկազյան  հայագիտական   հանդեսի   դերը  հայ  ինքնության   պահպանման    և  հայագիտության   զարգացման   գործում: Այն  ստեղծվել  է  Հայոց  ցեղասպանությունից  40  տարի  անց,  այն   ժամանակ, երբ  թուրքի  յաթաղանից  մազապուրծ  եղած  հայությունն  առաջին  անգամ  զգացել  է  ուծացման   վտանգը: Այդ  տարիներին  շատ    կարևոր  էր  այն նվիրյալների  արածը, ովքեր  հիմնադրել  են հայկական   դպրոցներ,  վարժարաններ, հրատարակել   պարբերականներ: Ցանկալի կլինի, եթե   տարեգրքում  հաճախակի  տեսնենք  արցախցիների  գիտական  հոդվածները»,-նշել  է  Նարինե  Աղաբալյանը:

Միջոցառմանը ներկա էին նաև ԱՀ  մշակույթի, երիտասարդության  հարցերի և  զբոսաշրջության  նախարար  Լեռնիկ  Հովհաննիսյանը, «Հայկազյան  հայագիտական  հանդես»-ի  խմբագիր  Անդրանիկ   Դաքեսյանը, Բեյրութի  Հայկազյան  համալսարանի  ներկայացուցիչներ,  ԱրՊՀ  դասախոսներ, ուսանողներ։

Նյութի աղբյուրը. ԱՀ  կրթության, գիտության  և  սպորտի  նախարարություն

  • ՙՙԳոյական անուն՚՚ ՙՙThe Noun՚՚

    Hello dear userI would like to introduce you a Distinguished Course titled "The Noun " for English language learners.The main target audience is the middle class, but the material may be useful for older students too .The course involves both theoretical and practice section, which will give you a complete idea about  ""The Noun""Բարի  գալուստ հարգելի  օգտատեր:Ձեր  ուշադրությանն եմ  ներկայացնում Հեռավար Դասընթաց‛ ՙՙԳոյական անվան ՚՚ թեմայով ,  որը  նախատեսված է  Անգլերեն  լեզու  ուսումնասիրողների  համար:Հիմնական  թիրախային  խունբը‛ միջին դասարանի  աշակերտներն  են,  սակայն  ներկայացվող  նյութը  կարող  է   հետաքրքրել  նաև  ավելի  ավագ ուսանողներին:Դասընթացը  ներառում  է  ինչպես տեսական,  այնպես  էլ‛ գործնական  բաժին,  որի  արդյունքում հնարավոր  կլինի լիարժեք  պատկերացում  կազմել ՙՙԳոյական  անվան  ՚՚ մասին:

  • Շրջված դասարան

    Շրջված դասարանն ուսումնական ռազմավարություն է և խառնված կրթության տեսակ, որը շրջում է ավանդական կրթական միջավայրը, որը ուսուցողական բովանդակությունը տրամադրում է հաճախ առցանց տեսանյութերի ձևաչափով, որը հնարավոր է դիտել նաև դասարանից դուրս: Այն տեղափոխում է ուսումնական գործողությունները, այդ թվում այն, ինչը ավանդաբար համարվում է տնային աշխատանք՝ դասարան։ Այս սեմինարի ընթացքում մասնակիցները սովորում են շրջված ուսուցման մասին և մշակում են շրջված ուսուցման աշխատանքներ իրենց դասարաններում օգտագործելու համար:

  • Ժամանակակից մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

    Դասընթացում կներկայացնեմ իմ անցկացրած մի քանի դասեր, որոնք պլանավորել եմ ժամանակակից մեթոդներով: Դասընթացը կտևի 4 շաբաթ:

  • Գումարում և հանում գործողությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Հարգելի  մասնակիցներ  այս  դասընթացում  կծանոթանաք տարրական դասարաններում գումարում, հանում գործողությունների և դրանց հատկությունների ուսուցմանը ,  գումարման և հանման հատկությունների կիրառմանը բանավոր և գրավոր հաշվումները ռացիոնալ ձևով կատարելիս:Դասընթացը տևելու է 3 շաբաթ, որի ընթացքում հաղորդակցվելու ենք դասընթացում տեղադրված ֆորումների օգնությամբ: Դասընթաց ստեղծող և դասընթացավար՝  Մանե  Յոլչյան:

  • Պյութագորասի թեորեմը

    Հարգելի մասնակիցներ,Ողջունում եմ Ձեզ և ցանկանում եմ տեղեկացնել, որ այս դասընթացում դուք կծանոթանաք Պյութագորասի թեորեմայի ապացուցման տարբեր մոտեցումներին:Դասընթացը տևելու է 3 շաբաթ, որի ընթացքում հաղորդակցվելու ենք դասընթացում տեղադրված ֆորումների օգնությամբ: Դասընթաց ստեղծող և դասընթացավար՝  Վալյա Կոլոլյան:

  • 1

    ՀԵՏԱՔՐՔՐԱՇԱՐԺ ԵՎ ՏՐԱՄԱԲԱՆԱԿԱՆ ԽՆԴԻՐՆԵՐԻ ՕԳՏԱԳՈՐԾՈՒՄԸ ՈՐՊԵՍ ԱՇԱԿԵՐՏՆԵՐՒ ՃԱՆԱՉՈՂԱԿԱՆ ԵՎ  ՈՐՈՆՈՂԱԿԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆ  ՄԻՋՈՑ

  • Հայկական հարցը Բեռլինի վեհաժողովից մինչև Լոզանի վեհաժողով

    Հայկական հարցը Բեռլինի վեհաժողովից մինչև Լոզանի վեհաժողով դասընթացը նպատակ ունի ներկայացնել հայկական հարցի բովանդակությունը, միջազգայնացումը, հայկական հարցի լուծման ուղղված քայլերը, դրա ձախողման պատճառները, վեր հանել մեծ տերությունների վերաբերմունքը հայկական հարցի նկատմամբ: Դասընթացը նպատակ ունի վերլուծելու միջազգային հարաբերությունները, որոնք առկա էին Սան Ստեֆանոյի, Բեռլինի, Փարիզի, Լոնդոնի և Լոզանի վեհաժողովներում, բացահայտել պատճառահետևանքային կապերը:

  • ՐաֆֆուՙՙՍամվել՚՚ վեպի կերպարները

    Րաֆֆու ՙՙՍամվել՚՚ վեպի կերպարները վերլուծում ենք մի քանի տեսանկյունից.առանձնացնում ենք հայրենասեր և դավաճան,արյունակից և ոչ արյունակից, գաղափարը իրենց մեջ կրող և դրա իրականացմանը նպաստող հերոսներ:Մեր առջև դրված նպատակին հասնելու համար օգտագործում ենք դերային խաղ, Վենի դիագրամ, ձնագնդի, հարցաշար և այլ մեթոդներ ու հնարներ:Օգտագործելու ենք  սահիկաշար, տարբեր նկարներ ու նյութեր համացանցից:Ներկայացնելու ենք բեմադրություն .Սամվելի և հոր կռիվն ու հոր սպանությունը,որը կմեկնաբանի հեղինակը:

  • Նապոլենյան դարաշրջան

    Դասընթացը ներկյացվում է պատմության մեջ կարևորագույն մի դարաշրջան, որը նվիրված է Նապոլեոնյան դարաշրջանին:Ներկայացվելու  Նապոլեոն Բոնապարտի կյանքը, ծագումը, կատարած հետաքրքիր քայլերը

  • Типология и структура уроков

    Курс предусматривает рассмотрение вопросов, освещающих требования к современному уроку .Также изучается порядок создания технологической карты урока как инструмента методического обеспечения  и критерии эффективности современного урока. Вопрос имеет немаловажное значение не только в теоретическом, но и в практическом плане. Нельзя четко организовать учебный процесс, не выделив типы уроков по тому или иному признаку, не выделив, какой из них наиболее подходит для решения поставленных педагогических задач.Побудить интерес к предмету - одна из важных задач каждого учителя. Экспериментально доказано, что применение разнообразных форм работы поддерживает активность внимания и снижает утомляемость. Различные формы обучения при изложении нового материала и обобщении знаний учащихся на любой ступени обучения приобретают все большее значение. Так при обобщении знаний учащихся, активизируются, формируются умения применять знания, самостоятельно мыслить. Проведение различных форм на уроках повышает интерес учащихся к предмету, помогает ученикам обобщить и закрепить знания по темам, способствует формированию умений, работать коллективно и повышает ответственность за качество учебы.Всякий урок имеет своеобразие, отличается от другого по своим целям, содержанию, методам, структуре, поведению учителя и учащихся и по многим другим параметрам. Уже давно в педагогике появилась потребность выделить среди методически разнообразных уроков уроки, характеризующиеся определенными общими признаками. Этот вопрос имеет немаловажное значение не только в теоретическом, но и в практическом плане. Нельзя четко организовать учебный процесс, не выделив типы уроков по тому или иному признаку, не выделив, какой из них наиболее подходит для решения поставленных педагогических задач.Урок издавна был объектом классификации, но, к сожалению, до сих пор эта достаточно сложная проблема не разрешена, и в педагогике единая типология уроков отсутствует. До сих пор наблюдаются различные подходы к классификации уроков.