Նոյեմբերի 14-ին Արցախի պետական համալսարանում տեղի է ունեցել Բեյրութի Հայկազյան համալսարանի կողմից տպագրվող «Հայկազյան հայագիտական հանդես» տարեգրքի շնորհանդեսը: Հանդեսն սկսել է լույս տեսնել 1970 թվականից: 1991 թվականից մինչ այսօր, յուրաքանչյուր տարի հրատարակվում է մեկական հատոր, այս տարի հանրությանն է ներկայացվել թվով 38-րդը: Այն Սփյուռքի մեջ լույս տեսնող հայատառ միակ հայագիտական տարեգիրքն է, որն արևմտահայերեն դասական ուղղագրությամբ հրապարակում է հայոց պատմությանն ու մշակույթին նվիրված գիտական հոդվածներ, անտիպ փաստագրական նյութեր ու գրախոսականներ: Հանդեսի հետ աշխատակցում են Հայաստանի, Սփյուռքի և օտարազգի հայագետներ, տպագրվում են նաև Արցախի պրոֆեսորների, դոցենտների գիտական հոդվածները։
Միջոցառման ընթացքում Արցախի պետական և Բեյրութի Հայկազյան համալսարանների միջև կնքվել է համագործակցության հուշագիր, որի հիմնական նպատակներն են համատեղ գիտահետազոտական նախագծերի նախապատրաստումն ու իրագործումը, դասախոսությունների վարումն ու հեռավար ուսուցումը։
Բեյրութի Հայկազյան համալսարանը ստեղծվել է 1955 թվականին և նպատակ ունի հայապահպանման գործընթացը խթանելու ոչ միայն Լիբանանում, այլև ամբողջ Առաջավոր Ասիայում: Հայկազյան համալսարանում այսօր սովորում են շուրջ 600 ուսանողներ:
Միջոցառմանը ներկա Բեյրութի Հայկազյան համալսարանի նախագահ Փոլ Հայդոսթյանն ասել է, որ ինքը նախորդ այցերի ընթացքում է ծանոթացել Արցախի հետ: «Շատ վաղուց ենք համագործակցում ԱրՊՀ-ի հետ, բայց այս անգամ այն դարձրինք փաստաթղթային, որի նպատակն է համատեղ գիտաժողովների կազմակերպումը, ուսանողների փոխայցելությունները: Երկու բուհերի համար էլ համագործակցությունը պետք է իր դրական ազդեցությունն ունենա»,-հույս է հայտնել Փոլ Հայդոսթյանը:
ԱՀ կրթության, գիտության և սպորտի նախարար Նարինե Աղաբալյանը կարևորել է նման հանդիպումները՝ Արցախի պետական և Բեյրութի համալսարանների միջև համագործակցության ամրապնդման առումով: «Անուրանալի է Հայկազյան հայագիտական հանդեսի դերը հայ ինքնության պահպանման և հայագիտության զարգացման գործում: Այն ստեղծվել է Հայոց ցեղասպանությունից 40 տարի անց, այն ժամանակ, երբ թուրքի յաթաղանից մազապուրծ եղած հայությունն առաջին անգամ զգացել է ուծացման վտանգը: Այդ տարիներին շատ կարևոր էր այն նվիրյալների արածը, ովքեր հիմնադրել են հայկական դպրոցներ, վարժարաններ, հրատարակել պարբերականներ: Ցանկալի կլինի, եթե տարեգրքում հաճախակի տեսնենք արցախցիների գիտական հոդվածները»,-նշել է Նարինե Աղաբալյանը:
Միջոցառմանը ներկա էին նաև ԱՀ մշակույթի, երիտասարդության հարցերի և զբոսաշրջության նախարար Լեռնիկ Հովհաննիսյանը, «Հայկազյան հայագիտական հանդես»-ի խմբագիր Անդրանիկ Դաքեսյանը, Բեյրութի Հայկազյան համալսարանի ներկայացուցիչներ, ԱրՊՀ դասախոսներ, ուսանողներ։
Նյութի աղբյուրը. ԱՀ կրթության, գիտության և սպորտի նախարարություն
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…
Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF
Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…
Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ