Հոկտեմբերի 21-ին ՌԴ Տյումեն քաղաքի Մ. Մաշտոցի անվան հայկական մշակույթի կենտրոնում (կից՝ Տյումենի մարզի «Հայերի Միություն» ՀՀԿ նախագահ՝ Ա. Հովեյան) տարեդարձ էր ։
2800֊ամյա հոբելյարը վարդագույն այտերով, հավերժ երիտասարդ, մեր սրտի մայրաքաղաք Երևանն էր։
Գեղեցիկ և ուսանելի միջոցառում էր կազմակերպել հայոց լեզվի ուսուցչուհի Ալվան Պողոսյանը:
Դասը սկսվեց ՀՀ օրհներգի կատարմամբ, այնուհետև անցկացվեց «Մտագրոհ»՝ թեմայի շուրջը: Հայաստանի 12֊րդ մայրաքաղաքի հիմնադրման մասին պատմող տեսահոլովակի դիտումով միջոցառման մասնակիցները վերհիշեցին Երևանի առաջին քայլերը: Այնուհետև սահիկահանդեսի միջոցով հանդիսատեսին ներկայացվեց հին Երևանի անցած ուղին՝ մինչև մեր օրերը:
Մշակույթի կենտրոնի սաները պատմեցին Հայաստանի բոլոր մայրաքաղաքների մասին, առանձնահատուկ մանրամասներ ներկայացնելով, իհարկե, օրվա «հերոսի» կյանքից։
Պատմել Երևանի մասին` չհիշելով Ալեքսանդր Թամանյանին, նշանակում է կիսատ թողնել պատմությունը։ Երևանի ճարտարապետության մասին պատմող տեսանյութը միջոցառման մասնակիցներին տեղափոխեց 1924 թ., երբ Թամանյանը ներկայացրեց իր զեկույցը Երևանի հատակագծի մասին` շունչ տալով սիրո մայրաքաղաքին։
Անդրադարձ կատարվեց նաև աշխարհի հնագույն քաղաքներից մեկի խորհրդանիշներին, որին հաջորդեց «Էրեբունի-Երևան» օրհներգը՝ կենտրոնի սաների գեղեցիկ կատարմամբ: Աշակերտները առանձնակի սիրով կատարեցին տրված գործնական առաջադրանքը. յուրաքանչյուր խումբ իր կատարած աշխատանքի հիման վրա ներկայացրեց որևէ տեսարժան վայր:
Միջոցառման ամենապարտավորեցնող հատվածը վիկտորինան էր, որի ընթացքում աշակերտները ցուցաբերեցին իրենց գիտելիքները սիրելի քաղաքի մասին։ Ու կրկին առողջ մրցակցություն, գիտելիքների փոխանակում և, իհարկե, խրախուսանքներ։
Կենտրոնի սաները սիրո խոստովանություն արեցին Երևանին և բանաստեղծություններ ու երգեր նվիրեցին սիրո քաղաքին. «...Երևանի գիշերներում լուսնի ափսեն է գլորվում, և հեռավոր արվարձանում արծաթե հետքն է իր թողնում....»։
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
ՆՈՒ նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը: Ձևավորել վերլուծելու և գնահատելու հմտություններ: Ձևավորել հետազոտական աշխատանք կատարելու
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: