ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Գ․ Թահթաեան Կիրակնօրեայ Ազգային վարժարանի 40-ամեայ յոբելեանը

Հոկտեմբերի 30, 2018
Սփյուռքի լրատու

Հոկտեմբերի 13-ին Իլինգի Double Tree by Hilton պանդոկում տեղի ունեցաւ Գ Թահթաեան Կիրակնօրեայ Ազգային վարժարանի հիմնադրման 40 ամեակին նուիրուած ճաշկերոյթ
պարահանդէսը։ Բացման խօսքով հանդէս եկաւ վարժարանի ուսուցչուհի և հոգաբարձուհի տիկին Լենա Գիւլխանճեանը։ Գերաշնորհ սրբազան հայրը շնորհաւորելով վարժարանի 40 ամեայ յոբելեանը, օրհնեց վարժարանը և ներկայներին։

Երեկոյի ընթացքում ելոյթ ունեցաւ Մեծ Բրիտանիայում և Հիւսիսային Իռլանդիայում Հայաստանի Հանրապետութեան հիւպատոս Օր․ Հայարփի Դրմեյեանը, շնորհաւորելով վարժարանի 40 ամեակը նա բարձր գնահատեց վարժարանի դերն ու նշանակութիւնը բրիտանահայ երեխաների հայեցի կրթութեան և դաստիարակութեան գործում։
Վարժարանի տնօրինուհի տիկին Ռուզաննա Թաթուլեանը, նախկին տնօրինուհի տիկին Անահիտ Ղազարեանցը իրենց ելոյթներում շնորհաւորեցին վարժարանի
բոլոր աշակերտներին, ծնողներին, ներկայ և անցեալի բոլոր ուսուցիչներին, ծնողական յանձնախմբի անդամներին, հոգաբարձուներին, տնօրէններին, խնամակալներին, նուիրատուներին, բոլոր նուիրեալներին կրթօջախի հիմնադրման 40 ամեայ յոբելեանի առթիւ։

Ելոյթով հանդէս եկաւ Բրիտանահայ Համայնքային Խորհրդի ատենապետ պարոն Արմանդ Աբրահամեանը: Շնորհաւորելով վարժարանի 40 ամեակը նա նշեց, որ
Բրիտանահայ Համայնքային Խորհրդի առաջնահերթութիւնն է եղել և շարունակելու է մնալ հնարաւորին չափով օժանդակել և աջակցել վարժարանին։
Իրենց դպրոցական տարիների յիշողութիւնները ներկայների հետ կիսեցին վարժարանի շրջանաւարտներ՝ Անի Եղիկեանը և Լիա Գիւլխանճեանը։

Տիկին Ժենյա Ներսիսեանը Պարոյր Սևակի "Մենք քիչ ենք սակայն մեզ հայ են ասում " բանաստեղծութեան արտասանութեամբ հիացրեց ներկայներին։ Երեկոյին առանձին շուք տւեցին վարժարանի շրջանաւարտներ՝ Վանուհի Պետրոսեանը, Սիփան Դրօ Պետրոսեանը, Տիգրան Մինասեանը, Անդրէ Բաբայեանը, Էլլեն Ադամեանը և աշակերտուհի Մարիա Նազարեանը իրենց գեղեցիկ հայկական պարերով։ Երեկոն անցաւ շատ ջերմ մթնոլորտում։

Գ Թահթաեան Կիրակնօրեայ Ազգային վարժարանը հիմնադրւել է 1978 թւականին Բրիտանահայ Համայնքային և Եկեղեցական խորհրդի հովանաւորութեամբ և Գևորգ Թահթայի բարերարութեամբ։ Վարժարանն իր գործունէութեան 40 տարիների ընթացքում դարձել է կայացած կրթական հաստատութիւն, որտեղ սովորել են հայոց լեզու և հայեցի կրթութիւն են ստացել հարիւրաւոր բրիտանահայ երեխաներ։ Դպրոցում հայոց լեզւի և հայոց պատմութեան գիտելիքների հետ մէկտեղ աշակերտներին փոխանցւում են մեր ազգային ինքնութեան արժէքները, սովորութիւնները և ազգային մշակութային ժառանգութիւններն այնպէս, որպէսզի նրանք կարողանան հասկանալ հայ ժողովրդի ստեղծած հոգեւոր եւ նիւթական արժէքները: Վարժարանն ունի իր կայացած կրթական ծրագիրը և աշակերտները 9-րդ դասարանն աւարտելիս յանձնում են աւարտական քննութիւն, որը համապատասխանում է անգլիական կրթական համակարգի GCSE-ի մակարդակին։

Լոնդոնում հայ ազգային ինքնութեան պահպանման ու զարգացման, սերունդների հայեցի կրթութեան և դաստիարակութեան, հայապահպանական ծրագրերի իրականացման գործում նշանակալի աւանդի համար Վարժարանն 2010 և 2017 թւականներին արժանացել է ՀՀ Սփիւռքի նախարարութեան «Լաւագոյն հայկական կրթօջախ» մրցանակին։ Սփիւռքի նախարարութիւնը բարձր գնահատելով Գ Թահթաեան Կիրակնօրեայ Ազգային վարժարանի աշխատանքները, 2018 թւականին վարժարանի մի խումբ ուսուցչուհիների պարգևատրեց Սփիւռքի նախարարութեան պատւոգրերով, որոնք տրւեցին հոկտեմբերի 14-ին։

Գերաշնորհ Սրբազան Հայրը Հոկտեմբերի 14-ին Սուրբ Եղիշէ եկեղեցում կատարեց Եկեղեցական յատուկ արարողութիւն նուիրուած Գ Թահթաեան Կիրակնօրեայ Ազգային վարժարանի հիմնադրման 40 ամեակին և Սուրբ Թարգմանիչների տօնին։ Կաթողիկոսական Սրբատառ Կոնդակով Օրհնութեան Գրեր բաշխւեցին տիկնայք Սիլվա Շամմասեանին, Մայտա Չերչեանին և Աննա Հենդէնին՝ Վարժարանում աշխատանքային 40-ամեայ գործունէութեան համար։ Սրբազան Հայրը կատարեց նաև Հոգեհանգստի արարողութիւն վարժարանի հիմնադիր անձերի՝ լուսահոգիներ Յակոբ Փալամուդեանի, Յարութիւն Այվազեանի, Օֆելյա Գույումճեանի և Գևորգ Թահթայի համար։ Սրբազան Հայրը օրհնեց Գ Թահթաեան Կիրակնօրեայ Ազգային վարժարանի աշակերտութեանը, ծնողներին, ուսուցչական կազմին, հոգաբարձուներին և խնամակալներին։

Սուրբ Պատարագի աւարտից յետոյ, Մեծ Բրիտանիայում և Հիւսիսային Իռլանդիայում Հայաստանի Հանրապետութեան Հիւպատոս Օրի․ Հայարփի Դրմեյեանը և Վարժարանի տնօրինուհի տիկին Ռուզաննա Թաթուլեանը, Սփիւռքի նախարարութեան Պատուգրերը փոխանցեցին ուսուցչուհիներին։

 

  • Ժամանակակից մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

    Դասընթացում կներկայացնեմ իմ անցկացրած մի քանի դասեր, որոնք պլանավորել եմ ժամանակակից մեթոդներով: Դասընթացը կտևի 5 շաբաթ:

  • Գումարում և հանում գործողությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Հարգելի  մասնակիցներ  այս  դասընթացում  կծանոթանաք տարրական դասարաններում գումարում, հանում գործողությունների և դրանց հատկությունների ուսուցմանը ,  գումարման և հանման հատկությունների կիրառմանը բանավոր և գրավոր հաշվումները ռացիոնալ ձևով կատարելիս:Դասընթացը տևելու է 3 շաբաթ, որի ընթացքում հաղորդակցվելու ենք դասընթացում տեղադրված ֆորումների օգնությամբ: Դասընթաց ստեղծող և դասընթացավար՝  Մանե  Յոլչյան:

  • Պյութագորասի թեորեմը

    Հարգելի մասնակիցներ,Ողջունում եմ Ձեզ և ցանկանում եմ տեղեկացնել, որ այս դասընթացում դուք կծանոթանաք Պյութագորասի թեորեմայի ապացուցման տարբեր մոտեցումներին:Դասընթացը տևելու է 3 շաբաթ, որի ընթացքում հաղորդակցվելու ենք դասընթացում տեղադրված ֆորումների օգնությամբ: Դասընթաց ստեղծող և դասընթացավար՝  Վալյա Կոլոլյան:

  • 1

    ՀԵՏԱՔՐՔՐԱՇԱՐԺ ԵՎ ՏՐԱՄԱԲԱՆԱԿԱՆ ԽՆԴԻՐՆԵՐԻ ՕԳՏԱԳՈՐԾՈՒՄԸ ՈՐՊԵՍ ԱՇԱԿԵՐՏՆԵՐՒ ՃԱՆԱՉՈՂԱԿԱՆ ԵՎ  ՈՐՈՆՈՂԱԿԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆ  ՄԻՋՈՑ

  • Հայկական հարցը Բեռլինի վեհաժողովից մինչև Լոզանի վեհաժողով

    Հայկական հարցը Բեռլինի վեհաժողովից մինչև Լոզանի վեհաժողով դասընթացը նպատակ ունի ներկայացնել հայկական հարցի բովանդակությունը, միջազգայնացումը, հայկական հարցի լուծման ուղղված քայլերը, դրա ձախողման պատճառները, վեր հանել մեծ տերությունների վերաբերմունքը հայկական հարցի նկատմամբ: Դասընթացը նպատակ ունի վերլուծելու միջազգային հարաբերությունները, որոնք առկա էին Սան Ստեֆանոյի, Բեռլինի, Փարիզի, Լոնդոնի և Լոզանի վեհաժողովներում, բացահայտել պատճառահետևանքային կապերը:

  • ՐաֆֆուՙՙՍամվել՚՚ վեպի կերպարները

    Րաֆֆու ՙՙՍամվել՚՚ վեպի կերպարները վերլուծում ենք մի քանի տեսանկյունից.առանձնացնում ենք հայրենասեր և դավաճան,արյունակից և ոչ արյունակից, գաղափարը իրենց մեջ կրող և դրա իրականացմանը նպաստող հերոսներ:Մեր առջև դրված նպատակին հասնելու համար օգտագործում ենք դերային խաղ, Վենի դիագրամ, ձնագնդի, հարցաշար և այլ մեթոդներ ու հնարներ:Օգտագործելու ենք  սահիկաշար, տարբեր նկարներ ու նյութեր համացանցից:Ներկայացնելու ենք բեմադրություն .Սամվելի և հոր կռիվն ու հոր սպանությունը,որը կմեկնաբանի հեղինակը:

  • Նապոլենյան դարաշրջան

    Դասընթացը ներկյացվում է պատմության մեջ կարևորագույն մի դարաշրջան, որը նվիրված է Նապոլեոնյան դարաշրջանին:Ներկայացվելու  Նապոլեոն Բոնապարտի կյանքը, ծագումը, կատարած հետաքրքիր քայլերը

  • Типология и структура уроков

    Курс предусматривает рассмотрение вопросов, освещающих требования к современному уроку .Также изучается порядок создания технологической карты урока как инструмента методического обеспечения  и критерии эффективности современного урока. Вопрос имеет немаловажное значение не только в теоретическом, но и в практическом плане. Нельзя четко организовать учебный процесс, не выделив типы уроков по тому или иному признаку, не выделив, какой из них наиболее подходит для решения поставленных педагогических задач.Побудить интерес к предмету - одна из важных задач каждого учителя. Экспериментально доказано, что применение разнообразных форм работы поддерживает активность внимания и снижает утомляемость. Различные формы обучения при изложении нового материала и обобщении знаний учащихся на любой ступени обучения приобретают все большее значение. Так при обобщении знаний учащихся, активизируются, формируются умения применять знания, самостоятельно мыслить. Проведение различных форм на уроках повышает интерес учащихся к предмету, помогает ученикам обобщить и закрепить знания по темам, способствует формированию умений, работать коллективно и повышает ответственность за качество учебы.Всякий урок имеет своеобразие, отличается от другого по своим целям, содержанию, методам, структуре, поведению учителя и учащихся и по многим другим параметрам. Уже давно в педагогике появилась потребность выделить среди методически разнообразных уроков уроки, характеризующиеся определенными общими признаками. Этот вопрос имеет немаловажное значение не только в теоретическом, но и в практическом плане. Нельзя четко организовать учебный процесс, не выделив типы уроков по тому или иному признаку, не выделив, какой из них наиболее подходит для решения поставленных педагогических задач.Урок издавна был объектом классификации, но, к сожалению, до сих пор эта достаточно сложная проблема не разрешена, и в педагогике единая типология уроков отсутствует. До сих пор наблюдаются различные подходы к классификации уроков.

  • Մարդու հենաշարժիչ համակարգը (դասավանդման մեթոդիկա)

    Դասընթացում ներկայացված է հանրակրթական դպրոցի 8-րդ դասարանի կենսաբանության դասընթացից  <<Մարդու հենաշարժիչ համակարգը>> թեմայի դասավանդման մեթոդիկա։ Ներկայացված են դասապլանների օրինակներ,  հայտորոշիչ թեսթեր և այլ առաջադրանքներ, մեթոդական այլ նյութեր, որոնք կօգնեն առավել արդյունավետ կազմակերպել դասընթացը։ Հնարավորություն է տրվում կազմակերպել մեթոդական քննարկումներ յուրաքանչյուր ենթաբաժնում տեղադրված ֆորումում։

  • Նախակորիզավորների վերնաթագավորություն