ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հայկական մշակույթի կենտրոնի բացման հանդիսավոր արարողություն ՌԴ Տյումեն քաղաքում

Հոկտեմբերի 29, 2018
Սփյուռքի լրատու

Հայկական մշակույթը կարծես արմատավորվել է Տյումենում և համառորեն իր հովանու տակ է առնում տեղի հայերին։

Հոկտեմբերի 5֊ին ՌԴ  Տյումեն քաղաքում տեղի ունեցավ  երկորդ հայկական մշակույթի կենտրոնի բացման հանդիսավոր  արարողություն, որին  ներկա էին   Տյումենի մարզի հայկական հասարակական կազմակերպության նախագահ՝ Աբրահամ Ազատի Հովեյանը,  Տյումենի քաղաքապետ՝ Ռուսլան Կուխարուկը,  ազգային կոմիտեի նախագահ՝ Եվգենի Վարաբյովը, Տյումենի դումայի նախագահ՝ Եվգենի Զաբոլոտնին, հայկական երիտասարդական կազմակերպության անդամները՝ Արայիկ Խաչատրյանի գլխավորությամբ, դպրոցի բարերարներն ու աջակիցները։ 

Դպրոցի բակում հանդիսավոր արարողությունից հետո, տիրոջ իրավունքով, Ա.  Հովեյանը հյուրերի համար կազմակերպեց էքսկուրսիա կենտրոնում:  Այցելեցին հայոց լեզվի, պատմության դասարաններ, որտեղ հնչեցին հայերեն բանաստեղծություններ,  վիկտորինա` հայ-ռուսական ջերմ ու բարեկամական հարաբերությունների վերաբերյալ։ 

Այնուհետև ականատես եղան պարի խմբի գեղեցիկ կատարումներին:

Նոր մշակույթի կենտրոնը հագեցած է ժամանակակից կրթական տեխնոլոգիաներով,  երեխաների  հագեցած, հետաքրքիր ուսումնառությանը լավագույնս  նպաստելու  համար:  Մշակույթի կենտրոնի կառուցումը հնարավոր է դարձել հայ համայնքի նախագահ՝ Ա. Հովեյանի ֆինանսական աջակցությամբ:

Հարկ է հիշեցնել, որ Տյումենում  առաջին մշակույթի կենտրոնը բացվել է 2016 թվականին, բարերար եղբայրներ Սամվել և Սերգո Ստեփանյանների կողմից: Կենտրոնում դասավանդող ուսուցչական կոլեկտիվը շարունակում  է իր առաքելությունը՝ ձգտելով ստեղծել օրինակելի կրթական միջավայր, և նոր մասնաշենքի բացումը հերթական քայլն է  այդ ուղղությամբ:

«Մեր մշակույթի կենտրոնի դռները բաց են բոլորի համար: Մեր նպատակն է՝  պահպանել հայոց լեզուն, մշակույթը և պատմությունը, մայր հայրենիքից դուրս ապրող յուրաքանչյուր հայի հայեցի  կրթություն  ստանալը, ձևավորել  հայ մարդու ազգային  լավագույն  որակները, և, որպեսզի այս ամենը հասանելի դառնա բոլոր հայ երեխաներին՝ անվճար»,- ասաց  Ա.  Հովեյանը։

Այնուհետև մեկնարկվեց հայկական եկեղեցու կառուցման կարևոր հարցը, որի նախագիծը արդեն համաձայնեցված է Էջմիածնում և Մոսկվայում, իսկ շինարարական աշխատանքները, ըստ Պարոն Հովեյանի, կսկսվի մոտ ժամանկներում:

Տյումենահայերի տոնական տրամադրությունը շարունակվեց նաև հաջորդ օրը: Հոկտեմբերի  6-ին Մեսրոպ Մաշտոցի անվան  հայկական Նոր մշակույթի կենտրոնում բաց դռների օր էր: Այստեղ ներկաները ծանոթացան մասնաշենքին, նրա կահավորանքին, կրթական նոր ծրագրերին և դասագրքերին:

Դպրոցի աշակերտների համատեղ ջանքերով կայացավ համերգային ծրագիր, որից հետո Համայնքի ղեկավարը  շնորհավորեց ուսուցիչներին մասնագիտական տոնի առթիվ, հանձնելով նվերներ:

Վերջում Երախտագիտության խոսքեր  հղվեցին Աբրահամ  Հովեյանին, ով  ստանձնել է այսպիսի  վեհ առաքելություն…

Իսկ ներկաները վայելում էին տոնական հսկա տորթը:

Ալվան Պողոսյան

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան