ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հայկական մշակույթի կենտրոնի բացման հանդիսավոր արարողություն ՌԴ Տյումեն քաղաքում

Հոկտեմբերի 29, 2018
Սփյուռքի լրատու

Հայկական մշակույթը կարծես արմատավորվել է Տյումենում և համառորեն իր հովանու տակ է առնում տեղի հայերին։

Հոկտեմբերի 5֊ին ՌԴ  Տյումեն քաղաքում տեղի ունեցավ  երկորդ հայկական մշակույթի կենտրոնի բացման հանդիսավոր  արարողություն, որին  ներկա էին   Տյումենի մարզի հայկական հասարակական կազմակերպության նախագահ՝ Աբրահամ Ազատի Հովեյանը,  Տյումենի քաղաքապետ՝ Ռուսլան Կուխարուկը,  ազգային կոմիտեի նախագահ՝ Եվգենի Վարաբյովը, Տյումենի դումայի նախագահ՝ Եվգենի Զաբոլոտնին, հայկական երիտասարդական կազմակերպության անդամները՝ Արայիկ Խաչատրյանի գլխավորությամբ, դպրոցի բարերարներն ու աջակիցները։ 

Դպրոցի բակում հանդիսավոր արարողությունից հետո, տիրոջ իրավունքով, Ա.  Հովեյանը հյուրերի համար կազմակերպեց էքսկուրսիա կենտրոնում:  Այցելեցին հայոց լեզվի, պատմության դասարաններ, որտեղ հնչեցին հայերեն բանաստեղծություններ,  վիկտորինա` հայ-ռուսական ջերմ ու բարեկամական հարաբերությունների վերաբերյալ։ 

Այնուհետև ականատես եղան պարի խմբի գեղեցիկ կատարումներին:

Նոր մշակույթի կենտրոնը հագեցած է ժամանակակից կրթական տեխնոլոգիաներով,  երեխաների  հագեցած, հետաքրքիր ուսումնառությանը լավագույնս  նպաստելու  համար:  Մշակույթի կենտրոնի կառուցումը հնարավոր է դարձել հայ համայնքի նախագահ՝ Ա. Հովեյանի ֆինանսական աջակցությամբ:

Հարկ է հիշեցնել, որ Տյումենում  առաջին մշակույթի կենտրոնը բացվել է 2016 թվականին, բարերար եղբայրներ Սամվել և Սերգո Ստեփանյանների կողմից: Կենտրոնում դասավանդող ուսուցչական կոլեկտիվը շարունակում  է իր առաքելությունը՝ ձգտելով ստեղծել օրինակելի կրթական միջավայր, և նոր մասնաշենքի բացումը հերթական քայլն է  այդ ուղղությամբ:

«Մեր մշակույթի կենտրոնի դռները բաց են բոլորի համար: Մեր նպատակն է՝  պահպանել հայոց լեզուն, մշակույթը և պատմությունը, մայր հայրենիքից դուրս ապրող յուրաքանչյուր հայի հայեցի  կրթություն  ստանալը, ձևավորել  հայ մարդու ազգային  լավագույն  որակները, և, որպեսզի այս ամենը հասանելի դառնա բոլոր հայ երեխաներին՝ անվճար»,- ասաց  Ա.  Հովեյանը։

Այնուհետև մեկնարկվեց հայկական եկեղեցու կառուցման կարևոր հարցը, որի նախագիծը արդեն համաձայնեցված է Էջմիածնում և Մոսկվայում, իսկ շինարարական աշխատանքները, ըստ Պարոն Հովեյանի, կսկսվի մոտ ժամանկներում:

Տյումենահայերի տոնական տրամադրությունը շարունակվեց նաև հաջորդ օրը: Հոկտեմբերի  6-ին Մեսրոպ Մաշտոցի անվան  հայկական Նոր մշակույթի կենտրոնում բաց դռների օր էր: Այստեղ ներկաները ծանոթացան մասնաշենքին, նրա կահավորանքին, կրթական նոր ծրագրերին և դասագրքերին:

Դպրոցի աշակերտների համատեղ ջանքերով կայացավ համերգային ծրագիր, որից հետո Համայնքի ղեկավարը  շնորհավորեց ուսուցիչներին մասնագիտական տոնի առթիվ, հանձնելով նվերներ:

Վերջում Երախտագիտության խոսքեր  հղվեցին Աբրահամ  Հովեյանին, ով  ստանձնել է այսպիսի  վեհ առաքելություն…

Իսկ ներկաները վայելում էին տոնական հսկա տորթը:

Ալվան Պողոսյան

  • Ժամանակակից մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

    Դասընթացում կներկայացնեմ իմ անցկացրած մի քանի դասեր, որոնք պլանավորել եմ ժամանակակից մեթոդներով: Դասընթացը կտևի 5 շաբաթ:

  • Գումարում և հանում գործողությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Հարգելի  մասնակիցներ  այս  դասընթացում  կծանոթանաք տարրական դասարաններում գումարում, հանում գործողությունների և դրանց հատկությունների ուսուցմանը ,  գումարման և հանման հատկությունների կիրառմանը բանավոր և գրավոր հաշվումները ռացիոնալ ձևով կատարելիս:Դասընթացը տևելու է 3 շաբաթ, որի ընթացքում հաղորդակցվելու ենք դասընթացում տեղադրված ֆորումների օգնությամբ: Դասընթաց ստեղծող և դասընթացավար՝  Մանե  Յոլչյան:

  • Պյութագորասի թեորեմը

    Հարգելի մասնակիցներ,Ողջունում եմ Ձեզ և ցանկանում եմ տեղեկացնել, որ այս դասընթացում դուք կծանոթանաք Պյութագորասի թեորեմայի ապացուցման տարբեր մոտեցումներին:Դասընթացը տևելու է 3 շաբաթ, որի ընթացքում հաղորդակցվելու ենք դասընթացում տեղադրված ֆորումների օգնությամբ: Դասընթաց ստեղծող և դասընթացավար՝  Վալյա Կոլոլյան:

  • 1

    ՀԵՏԱՔՐՔՐԱՇԱՐԺ ԵՎ ՏՐԱՄԱԲԱՆԱԿԱՆ ԽՆԴԻՐՆԵՐԻ ՕԳՏԱԳՈՐԾՈՒՄԸ ՈՐՊԵՍ ԱՇԱԿԵՐՏՆԵՐՒ ՃԱՆԱՉՈՂԱԿԱՆ ԵՎ  ՈՐՈՆՈՂԱԿԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆ  ՄԻՋՈՑ

  • Հայկական հարցը Բեռլինի վեհաժողովից մինչև Լոզանի վեհաժողով

    Հայկական հարցը Բեռլինի վեհաժողովից մինչև Լոզանի վեհաժողով դասընթացը նպատակ ունի ներկայացնել հայկական հարցի բովանդակությունը, միջազգայնացումը, հայկական հարցի լուծման ուղղված քայլերը, դրա ձախողման պատճառները, վեր հանել մեծ տերությունների վերաբերմունքը հայկական հարցի նկատմամբ: Դասընթացը նպատակ ունի վերլուծելու միջազգային հարաբերությունները, որոնք առկա էին Սան Ստեֆանոյի, Բեռլինի, Փարիզի, Լոնդոնի և Լոզանի վեհաժողովներում, բացահայտել պատճառահետևանքային կապերը:

  • ՐաֆֆուՙՙՍամվել՚՚ վեպի կերպարները

    Րաֆֆու ՙՙՍամվել՚՚ վեպի կերպարները վերլուծում ենք մի քանի տեսանկյունից.առանձնացնում ենք հայրենասեր և դավաճան,արյունակից և ոչ արյունակից, գաղափարը իրենց մեջ կրող և դրա իրականացմանը նպաստող հերոսներ:Մեր առջև դրված նպատակին հասնելու համար օգտագործում ենք դերային խաղ, Վենի դիագրամ, ձնագնդի, հարցաշար և այլ մեթոդներ ու հնարներ:Օգտագործելու ենք  սահիկաշար, տարբեր նկարներ ու նյութեր համացանցից:Ներկայացնելու ենք բեմադրություն .Սամվելի և հոր կռիվն ու հոր սպանությունը,որը կմեկնաբանի հեղինակը:

  • Նապոլենյան դարաշրջան

    Դասընթացը ներկյացվում է պատմության մեջ կարևորագույն մի դարաշրջան, որը նվիրված է Նապոլեոնյան դարաշրջանին:Ներկայացվելու  Նապոլեոն Բոնապարտի կյանքը, ծագումը, կատարած հետաքրքիր քայլերը

  • Типология и структура уроков

    Курс предусматривает рассмотрение вопросов, освещающих требования к современному уроку .Также изучается порядок создания технологической карты урока как инструмента методического обеспечения  и критерии эффективности современного урока. Вопрос имеет немаловажное значение не только в теоретическом, но и в практическом плане. Нельзя четко организовать учебный процесс, не выделив типы уроков по тому или иному признаку, не выделив, какой из них наиболее подходит для решения поставленных педагогических задач.Побудить интерес к предмету - одна из важных задач каждого учителя. Экспериментально доказано, что применение разнообразных форм работы поддерживает активность внимания и снижает утомляемость. Различные формы обучения при изложении нового материала и обобщении знаний учащихся на любой ступени обучения приобретают все большее значение. Так при обобщении знаний учащихся, активизируются, формируются умения применять знания, самостоятельно мыслить. Проведение различных форм на уроках повышает интерес учащихся к предмету, помогает ученикам обобщить и закрепить знания по темам, способствует формированию умений, работать коллективно и повышает ответственность за качество учебы.Всякий урок имеет своеобразие, отличается от другого по своим целям, содержанию, методам, структуре, поведению учителя и учащихся и по многим другим параметрам. Уже давно в педагогике появилась потребность выделить среди методически разнообразных уроков уроки, характеризующиеся определенными общими признаками. Этот вопрос имеет немаловажное значение не только в теоретическом, но и в практическом плане. Нельзя четко организовать учебный процесс, не выделив типы уроков по тому или иному признаку, не выделив, какой из них наиболее подходит для решения поставленных педагогических задач.Урок издавна был объектом классификации, но, к сожалению, до сих пор эта достаточно сложная проблема не разрешена, и в педагогике единая типология уроков отсутствует. До сих пор наблюдаются различные подходы к классификации уроков.

  • Մարդու հենաշարժիչ համակարգը (դասավանդման մեթոդիկա)

    Դասընթացում ներկայացված է հանրակրթական դպրոցի 8-րդ դասարանի կենսաբանության դասընթացից  <<Մարդու հենաշարժիչ համակարգը>> թեմայի դասավանդման մեթոդիկա։ Ներկայացված են դասապլանների օրինակներ,  հայտորոշիչ թեսթեր և այլ առաջադրանքներ, մեթոդական այլ նյութեր, որոնք կօգնեն առավել արդյունավետ կազմակերպել դասընթացը։ Հնարավորություն է տրվում կազմակերպել մեթոդական քննարկումներ յուրաքանչյուր ենթաբաժնում տեղադրված ֆորումում։

  • Նախակորիզավորների վերնաթագավորություն