ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Հովհաննես Հովհաննիսյանն այսօր ընդունել է Գերմանիայի Դաշնային Հանրապետության տնտեսական համագործակցության և զարգացման նախարարության ֆինանսավորմամբ իրականացվող «Հարավային Կովկասում մասնագիտական կրթության համագործակցություն» ծրագրի ղեկավար Ուտե Ֆոկին: Ողջունելով հյուրին` ԿԳ նախարարի տեղակալը շնորհակալություն է հայտնել տիկին Ֆոկին` այն աջակցության համար, որ ցուցաբերում է Գերմանիան նախնական/արհեստագործական/ և միջին մասնագիտական կրթության զարգացմանը: Նախարարի տեղակալը կարևորել է հատկապես Գերմանիայի կառավարության կողմից պատվիրակված և Գերմանիայի միջազգային համագործակցության ընկերության (ԳՄՀԸ/GIZ) կողմից իրականացվող «Մասնավոր հատվածի զարգացում և մասնագիտական կրթություն և ուսուցում Հարավային Կովկասում» (ՄՀԶ ՄԿՈՒ) ծրագրի համագործակցության շրջանակում աշխատանքի վրա հիմնված դուալ կրթության համակարգի ներդրումը, որն արդեն երկրորդ տարին անընդմեջ փորձարկվում է Հայաստանի որոշ ՄԿՈՒ հաստատություններում: Փորձնական ծրագրի գլխավոր նպատակն է գերմանական դուալ համակարգի փորձի հիման վրա նպաստել Հայաստանում երիտասարդների զբաղվածության խթանմանը՝ մասնագիտական կրթության ընտրության և աշխատաշուկայում մրցունակության բարձրացման ճանապարհով: «Հարավային Կովկասում մասնագիտական կրթության համագործակցություն» ծրագրի շրջանակում ստեղծվել է «Բիզնես և մասնագիտական կրթություն» հիմնադրամը, որի նպատակն է խթանել գործատուների, պետական մարմինների և այլ շահագրգիռ կառույցների համագործակցությունը քոլեջների և ուսումնարանների հետ:
ԿԳ նախարարի տեղակալը նշել է, որ գործատուների հետ համագործակցությունը ՄԿՈՒ համակարգի առաջնային խնդիրներից է: Նրա խոսքով` բոլոր ուսումնարանների ու քոլեջների կառավարման խորհուրդների կազմերում ընդգրկված են գործատուներ, բայց դա որոշ դեպքերում արդյունավետ համագործակցության չի վերածվում: Հովհաննես Հովհաննիսյանը նաև հույս է հայտնել, որ աշխատանքի վրա հիմնված դուալ կրթության համակարգի ներդնումը կնպաստի գործատուների հետ համագործակցության բարելավմանը: Հանդիպմանը ներկա ԿԳՆ նախնական /արհեստագործական/ և միջին մասնագիտական կրթության վարչության պետ Արտակ Աղբալյանը տեղեկացրել է, որ նախարարությունը մշակել և ներդրել է մոնիթորինգի համակարգ, որի նպատակն է հստակեցնել, թե քոլեջների և ուսումնարանների շրջանավարտների քանի տոկոսն է կարողանում աշխատանք գտնել իր մասնագիտությամբ: Նշվել է նաև, որ 2017թ.-ից ուսումնական հաստատություններում ստեղծվել են կարիերայի կենտրոններ, որոնց խնդիրն է աջակցել շրջանավարտներին` աշխատանք գտնելու հարցում: Մոնիթորինգի համակարգը թույլ կտա հասկանալ աշխատաշուկայի պահանջարկն ու ճիշտ պլանավորել պետական պատվերը ՄԿՈՒ հաստատություններում: Իսկ ծրագրի շրջանակում գործարկվող կայքը լրացուցիչ հնարավորություն կտա էլեկտրոնային հարթակի միջոցով իրականացրել վերլուծություն: Այս համատեքստում կարևորվել են գերմանական կողմի աջակցությամբ դասավանդող մասնագետների և գործատուների վերապատրաստումները:
Քննարկվել են նաև 2020թ-ից գործարկվող նոր ծրագրի ուղղությունները: Նախարարության կողմից առաջարկվել է համագործակցությունը շարունակել տուրիզմի և գյուղատնտեսության ոլորտներում (մասնավորապես Սյունիքի մարզում), ծրագրի շրջանակներում ընտրել փորձարարական ուսումնական հաստատություններ և աշխատաշուկայի պահանջարկից ելնելով՝ ներդնել նոր մասնագիտություններ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: