Վորլդ Վիժն Հայաստան միջազգային բարեգործական կազմակերպությունը շարունակում է երեխաների կարողությունների զարգացման ու նրացց ներուժի զարգացմանն ուղղված ծրագրերն Հայաստանի մարզերում: Տավուշի մարզում մի քանի տարի շարունակ իրականացված այդ ծրագրերի արդյունքում հարյուրավոր երեխաներ ու երիտասարդներ հզորացրել են իրենց հմտություններն ու գիտելիքները, իրականացրել համայնքային զարգացման նախագծեր: Տավուշի մարզի Նոյեմբերյանի տարածաշրջանի Բերդավան ու Հաղթանակ համայնքներում երեխաների շահերի պաշտպանության նոր խումբ ձևավորվեց, որի անդամները 14-15 տարեկան երեխաներ են: Նախորդ երկու տարիների ընթացքում համանման խումբ է գործել, որը իր առջև դրված նպատակներին հասել էր և ավարտին հասցրել իր համայնքային ծրագերը: Խմբի անդամների ակտիվության աստիճանի և անհրաժեշտ կարողությունների հզորացման նպատակով Դիլիջանում անցկացվեցին <<Շահերի պաշտպանություն և մասնակցություն որոշումների կայացման գործընթացում>> և <<Հիմնախնդրի վերլուծության և սոցիոլոգիական հետազոտության մեթոդերը>>դասընթացների շարքը: Երեխաներին ներկայացվեցին շահերի պաշտպանության սահմանումները, տարբեր մակարդակներում շահերի պաշտպանության նախաձեռնություններ իրականացնելու քայլերը, հիմնախնդրի բացահայտման և նպատակի սահմանման, շահագրգիռ կողմերի համախմբման, արդյունքի ձևակերպումները: Խմբային աշխատանքների արդյունքում երեխաները բացահայտեցին նաև իրենց համայնքներում առաջնային լուծման հիմնախնդիրները, որոնք բազմազան էին: Ուսուցանվեցին նաև ծրագրի գաղափարի, կարիքների վերհանման, դրանց գնահատման ու հիմնախնդրի ձևակերպման, վերլուծության, ծրագրի պլանավորման, ինֆորմացիայի հավաքագրման մեթոդների/քանակական ու որակական/, հարցաթերթ պատրաստելու սկզբունքների ու ձևաչափի մասին: Խմբերն իրենց համայնքներում արդեն բացահայտված հիմնախնդիրների ավելի հանրային հետազոտման նպատակով կազմեցին հարցաթերթիկների տարբերակները:14ամյա Էմմայի կարծիքով այս ծրագիրն իր համար նոր հնարավորոևթյուններ է ընձեռել ձեռքբերելու նոր ընկերներ և ստանալ նոր հմտություններ. << Շատ լավ տպավորություններ ունեմ։ Նոր ընկերներ ձեռք բերեցի և առաջին անգամ իմացա անձի շահերի պաշտպանության գաղափարի մասին, հասկացա դրա բովանդակությունն ու իրականացման քայլերը: >>
Ծրագրի շրջանակում կշարունակվեն վերապատրաստման դասընթացներն, որոնց կհաջորդեն գիտելիքներն ու կարողությունները գործնականում կիրառելու քայլերը:
Նորաստեղծ երիտասարդական խումբը համայնքային ու մարզային քաղաքացիական նախաձեռնությունների, քարոզարշավների ու այլ միջոցառումների իրականացման ժամանակ կներգրավվեն նաև որոշում կայացնողների ու հանրության շրջանակներին:
ՎՎՀ Նոյեմբերյանի Տարածքային ծրագրի գրասենյակ
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: