ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Գլենդելի «Հայ դպրոց» հիմնադրամը 15 տարեկան է

Հոկտեմբերի 19, 2018
Սփյուռքի լրատու

ԱՄՆ Գլենդել (Կալիֆորնիա) քաղաքում գործող «Հայ դպրոց» շահույթ չհետապնդող հիմնադրամի համար տարին հոբելյանական է. լրանում է ստեղծման տասնհինգ տարին:

Աշխատանքները սկսելով 2003 թվականին՝ հիմնադրամը հավատարիմ է մնացել իր որդեգրած առաքելությանը. երեխաների կյանքում կարևորելով կրթության դերը՝ հարմարավետ, անվտանգ միջավայր ստեղծել և դասասենյակային նոր կահույքով, այլ պարագաներով ապահովել Հայաստանի և Արցախի նախևառաջ հեռավոր քաղաքների, սահմանամերձ գյուղերի դպրոցներին և աշակերտներին: Ծրագրում ընդգրկվել են նաև մերձակա մարզերը:

Հանրագումարի բերելով տասնհինգ տարիների կատարած աշխատանքը և իրականացրած ծրագրերը՝ «Հայ դպրոց»-ի հանրային կապերի պատասխանատու Մելինե Մելքոնյանը «Հայերն այսօր»–ի հետ զրույցի ընթացքում ասաց, որ մինչև այժմ հիմնադրամն օգնել է ավելի քան 280 դպրոցի. շուրջ 24.000 աշակերտ ստացել է դպրոցական որակյալ կահույք՝ նոր, գունավոր, բազմաֆունկցիոնալ սեղաններ, աթոռներ, գրատախտակներ, գրապահարաններ և համակարգչային սեղաններ, կախիչներ, ուսուցիչների համար նախատեսած պարագաներ: Նախապատվությունը հիմնականում տալիս են ավելի անմխիթար վիճակում գտնվող հաստատություններին:

«Մենք համագործակցում ենք հայաստանյան և արտասահմանյան տարբեր կազմակերպությունների հետ: Հիմնադրամի հետագա աշխատանքները համակարգելուն մեծապես նպաստում են տարվա ընթացքում կազմակերպվող նկարների ցուցահանդեսները, ամանորյա միջոցառումները, ճաշկերույթները և այլ ձեռնարկները, որոնց արդյունքում կարողանում ենք դրամահավաք կազմակերպել»,-ասաց Մելինե Մելքոնյանը՝ հավելելով, որ տարիների ընթացքում նվիրատուների թիվն աճել է՝ իրենց գաղափարակից ընկերների, բարեկամների և տեղի հայ համայնքի վստահության շնորհիվ:

Հիմնադրամի հոբելյանական միջոցառումների շրջանակում պարահանդես է կազմակերպվել և հատուկ թողարկմամբ ամսագիր հրատարակվել, որտեղ ամփոփված են կյանքի կոչած ծրագրերը և շնորհավորական նամակները:

Ի դեպ, Հայաստանի բնակչության համար աշխատատեղեր (թեկուզ ժամանակավոր) ստեղծելու համար դպրոցներին տրամադրվող կահույքը Հայաստանում է պատրաստվում, որի միջոցով ընտանիքները կարողանում են լուծել կենցաղային խնդիրները:

«HALO Trust NK» կազմակերպության օգնությամբ Մելինե Մելքոնյանն այս անգամ նույնպես գնացել է Արցախի ականապատված գյուղեր՝ հագուստ բաժանելու նպատակով: Արդյունքում Լաչինի շրջանի գյուղերի 227 բնակիչ և Հադրութի շրջանի գյուղերի 138 բնակիչ օգտվել են բարեգործական նախաձեռնությունից:

«Մեր այցելություններից հետո գյուղացիների ոգևորությունը միանգամից նկատելի է դառնում: Նրանք հույսով են լցվում, հասկանում են, որ լքված չեն և իրենց աջակցող մարդիկ կան: Իսկ աշակերտներին ամեն անգամ ուրախությունից փայլող աչքերով տեսնելով՝ հոգիս խաղաղվում է, որ նրանց կարողացել ենք ժպիտ պարգևել»,-նշեց Մելինե Մելքոնյանը:

Զրույցի վերջում Մելինե Մելքոնյանը, շնորհավորելով «Հայ դպրոց» հիմնադրամի հոբելյանական՝ 15-րդ տարվա կապակցությամբ, մասնավորապես նշեց. «Հայաստան-Սփյուռք փոխգործակցության զարգացման ճանապարհին հիմնադրամի ամբողջ աշխատակազմին կանաչ ճանապարհ և հարատև գործունեություն եմ մաղթում: Հատկապես շնորհակալ ենք հիմնադրամի նախագահ Մոնեհ Տեր-Գրիգորյանին, որն իր  ազգանվեր աշխատանքով նպաստում է հայրենաշինության գործին:

Հավելենք, որ հիմնադրամի բացման գործում մեծ է պարսկահայ բարերար Լևոն Ահարոնյանի ավանդը: Նա հեռուստատեսությամբ տեղեկանալով Երևանի Քանաքեռ-Զեյթուն թաղամասի թիվ 136 դպրոցի հրդեհվելու մասին՝ որոշել է հովանավորել վերանորոգման աշխատանքները, նաև աջակցել  է Բնապահպանության թանգարանի շենքի  վերանորոգմանը: Ապա Լևոն Ահարոնյանը նկատել է՝ Հայաստանում անմխիթար վիճակում գտնվող այլ դպրոցներ էլ կան, որոնք նույնպես վերանորոգման կարիք ունեն: Այդ պատճառով դրամահավաքներ կազմակերպելու նպատակով սկսել է շրջել տարբեր երկրներով: Առաջին նվիրատվությունը եղել է Արագածոտնի մարզի Օշական գյուղի դպրոցին:

Գևորգ Չիչյան

Նյութի աղբյուրը. hayernaysor.am

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: