ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի պաշտոնակատար Արայիկ Հարությունյանի շնորհավորանքի խոսքը ՀՀ ԳԱԱ 75 ամյակի կապակցությամբ

Հոկտեմբերի 18, 2018
Պաշտոնական

Հարգելի՛ գործընկերներ,

Թույլ տվեք շնորհավորել ձեզ Հայաստանի Գիտությունների ազգային ակադեմիայի հիմնադրման 75-ամյա տարեդարձի առթիվ։
Հիմնադրված լինելով ականավոր գիտնականներ Հովսեփ Օրբելու, Ստեփան Մալխասյանցի և Վիկտոր Համբարձումյանի անմիջական մասնակցությամբ՝ ակադեմիան իր ստեղծման պահից նշանակալի դերակատարություն է ունեցել Հայաստանի գիտական և տեխնոլոգիական ներուժի զարգացման, գիտակրթական կանոնավոր գործունեության ձևավորման և կայացման, ժամանակի պահանջներին համապատասխանող գիտաարդյունաբերական հզորությունների, տարածաշրջանում նախադեպը չունեցող գիտատեխնոլոգիական ենթակառուցվածքների ստեղծման գործում։ Բնական և ճշգրիտ գիտությունների բնագավառում միջազգային մակարդակի նվաճումներ ունենալով հանդերձ՝ ակադեմիան մեծ ներդրում է ունեցել նաև հումանիտար գիտելիքի ասպարեզում, մասնավորաբար՝ հայագիտությունը զարգացնելու, հայ ժողովրդի պատմամշակութային ժառանգությունը ուսումնասիրելու և համաշխարհային գիտական հանրությանը ներկայացնելու գործում։
Անցած տասնամյակների բարձունքից գնահատելով այդ դերն ու նշանակությունը՝ կարելի է վստահորեն հաստատել, որ ակադեմիան իր գործունեության արդյունքում ձևավորել է գիտական և կրթական մի ավանդույթ, որը վերաիմաստավորվելու, այսօրվա պահանջներին և մարտահրավերներին համապատասխանեցնելու լուրջ կարիք ունի։ Ակադեմիական համակարգի արդիականացումը, ձևավորված գիտական դպրոցների բնականոն ժառանգականությունն ապահովելու, ենթակառուցվածքների կառավարումը բարելավելու և երիտասարդացնելու հրամայականը մեր գիտակրթական ոլորտի այլևս անհետաձգելի խնդիր է։ Նոր Հայաստանում մեզ համար օրախնդիր է ունենալ նոր և նորացված ակադեմիա:
Տեխնոլոգիաների սրընթաց զարգացումը, գիտելիքի արագ նորացումն ու տարածումը, գիտության և կրթության համաշխարհայնացումը ակադեմիայի առկա ենթակառուցվածքների և մարդկային ռեսուրսների կառավարման նկատմամբ նոր՝ արդիական և մրցակցային մոտեցումներ որոնելու, այդ մոտեցումների հիման վրա խորքային ինստիտուցիոնալ բարեփոխումներ իրականացնելու կենսական անհրաժեշտություն են առաջացնում։ Համոզված եմ, որ այդ բարեփոխումների պահանջը գիտակցվում է ակադեմիայի համակարգում միավորված ինստիտուտների հարյուրավոր գիտնականների, գիտության ասպարեզում իրենց առաջին քայլերն անող երիտասարդների կողմից, և վստահ եմ, որ մենք անհրաժեշտ կամք ունենք դրանք իրականացնելու՝ ի շահ Հայաստանի գիտության հզորացման և առաջանցիկ զարգացման։

Եվս մեկ անգամ շնորհավորում եմ ձեզ այս նշանավոր հոբելյանի առթիվ։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…

  • Դասերի առցանց պլանավորում - Planboard

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարի Գասպարյան

    Կրթական ֆորումի հարգելի մասնակիցներ Այս թեմայի շրջանակներում կազմակերպվում է քննարկում դասերի պլանավորման առցանց գործիքների վերաբերյալ․․․

  • Տարբեր երկրների կրթական համակարգերը

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Ճապոնիայի դպրոցական կրթությունը Կրթության ոլորտում Ճապոնիայի կատարած ծախսերի տեսակարար կշիռը պետական բյուջեի ընդհանուր ծախսերում զգալիորեն զիջում է արևելյան որոշ երկրների նույն ցուցանիշին: Եթե Չինաստանում այն 16.7% է, իսկ Կորեայում՝ 18.2%,…