ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Մեր հերոսական էպոսի նորօրյա ասացողները

Հոկտեմբերի 15, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

2018 թվականի հոկտեմբերի 6-ին Արագածոտնի մարզի Աշտարակ քաղաքում՝ Պերճ Պռոշյանի տուն-թանգարանում, տեղի ունեցավ «Սասնա ծռեր» էպոսին նվիրված «Էպոսյան օրեր» ամենամյա փառատոնի եզրափակիչ միջոցառումը:

Տուն-թանգարանում էին հավաքվել Երևանից, Հայաստանի տարբեր մարզերից եկած սովորողներ, նրանց ծնողները, ուսուցիչները, էպոսի ասացողներ՝ հերթական անգամ լսելու հայկական հերոսական դյուցազներգության նորօրյա ասացողներին, որոնք, հաղթելով առաջին փուլում, եկել էին՝ եզրափակից փուլում ներկայացնելու էպոսից իրենց ընտրած հատվածները, վայելելու հերոսական էպոսի դյուցազնական ոգին: Դահլիճում հնչեցին էպոսի հանրահայտ «Օղորմիները...»:

Լոռու մարզի Վանաձոր քաղաքի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի 8-րդ դասարանի աշակերտ Հովհաննես Հովհաննիսյանը ևս, հաղթելով դպրոցական և մարզային փուլերում, մեծագույն պատասխանատվությամբ  և ոգևորությամբ մասնակցեց էպոսասացության մրցույթի ոզրափակիչ փուլին: Հուզմունքով լսելով տարբեր ասացողների՝ նա ներկայացրեց «Դավիթ և Խանդութ» մասից «Դավթի ամուսնությունը» հատվածը՝ ոգևորությամբ և գեղեցիկ հնչողությամբ գովերգելով Խանդութին, նրա գեղեցկությունը, հմայքը և Դավթի խոսքերով ամփոփեց այն.

-Գուսաննե՛ր, կերթա՛ք, կասե՛ք,-Դավիթ ասաց,- վեց օր սպասի, յոթն ավուր վերան իրեն հյուրն եմ...

Դահլիճը բուռն ծափահարություններով ողջունեց նրան, իսկ ժյուրին արժանացրեց պատվոգրի «Սասնա ծռեր կամ Սասունցի Դավիթ» Էպոսին նվիրված հանրապետական փառատոնի շրջանակներում էպոսասացության մրցույթի եզրափակիչ փուլում մրցանակային տեղ զբաղեցնելու համար, արժանացավ նաև «Սասնա տուն» գավաթի:

Բացենք Հովհաննեսի նվիրական երազանքի գաղտնիքը: Նա ցանկանում է դպրոցը ավարտելուց հետո շարունակել ուսումը և ընդունվել կինոյի և թատրոնի պետական ինստիտուտ ու իրեն նվիրել բեմին: Էպոսասացության մրցույթում նրա հաջողությունը հերթական քայլն էր՝ մոտենալու իր նվիրական երազանքին:

2017թվականին նա արժանացել էր Վանաձորի քաղաքապետարանի կազմակերպածասմունքի ամենամյա մրցույթի պատվոգրի՝ լավագույն ասմունքի համար:

Վանաձորի թիվ 23 հիմնական դպրոցի տնօրեն Տաթևիկ Հովսեփյանը, ուսուցչական և աշակերտական կոլեկտիվները սիրով շնորհավորում են Հովհաննեսին՝ ցանկանալով նրան հետագա հաջողություններ:

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…