ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Փոխըմբռնման հուշագիր` ԱՀ ԿԳՍ նախարարության և «Դասավանդի՛ր, Հայաստան» հիմնադրամի միջև

Հոկտեմբերի 9, 2018
Պաշտոնական

Հոկտեմբերի 8-ին Արցախի Հանրապետության կրթության, գիտության և սպորտի նախարարության  ու «Դասավանդի՛ր, Հայաստան» կրթական հիմնադրամի միջև վերաստորագրվել է  փոխըմբռնման հուշագիր՝ սահմանելով կողմերի գործընկերության բովանդակությունն ու շրջանակն առաջիկա տասը տարվա  համար։

Հուշագիրը, մասնավորապես, ուղղված է հանրակրթական ուսումնական հաստատություններում երիտասարդ և բանիմաց կադրերի ներգրավմանը, աշակերտների համար կրթական ռեսուրսների մատչելիության ու կուտակված միջազգային փորձի կիրառման հասանելիությանը։ ԱՀ կրթության, գիտության և սպորտի նախարարության անունից հուշագիրը ստորագրեց նախարար Նարինե Աղաբալյանը, իսկ «Դասավանդի’ր, Հայաստան» կրթական հիմնադրամի կողմից՝ տնօրեն Լարիսա Հովաննիսյանը։ Նախարարության և  հիմնադրամի համագործակցության նպատակն է շարունակել համատեղել ջանքերը հանրակրթության բնագավառում երիտասարդ մասնագետների ներգրավման և աշակերտներին որակյալ կրթություն ապահովելու ուղղությամբ:

Արդեն երկրորդ տարին է, ինչ «Դասավանդի’ր, Հայաստան»-ի Առաջնորդության զարգացման ծրագրի մասնակիցներն ապրում և դասավանդում են Արցախի տարբեր գյուղերում։ Նախորդ տարվա չորս մասնակցին այս տարի միացան ևս տասներեքը։ Հայտնի է, որ Արցախի հեռավոր գյուղերում կա մասնագետների կարիք, որը լրացնելու ուղղությամբ Նախարարությունն  ակտիվ ջանքեր է գործադրում, և այդ առումով «Դասավանդի՛ր, Հայաստան»–ը հանդիսանում է առաջնային գործընկեր, քանզի ոչ միայն ապահովում է երիտասարդ առաջադեմ մասնագետների ներգրավումը, այլև այս մասնագետների միջոցով Արցախի հեռավոր շրջանների  աշակերտներին հաղորդակից դարձնում դասավանդման առավել առաջադեմ և երեխայակենտրոն փորձին: Նախարարության հետ արդյունավետ համագործակցության արդյունքում հայտնաբերվել են ամենակարիքավոր դպրոցները, որտեղ արդեն գործուղվել են մասնագետներ, շարունակական աշխատանքի շնորհիվ տարեցտարի այդ թիվը կմեծանա, ինչի արդյունքում ավելի շատ աշակերտ ներգրավված կլինի ծրագրի աշխատանքներում։

««Դասավանդիր, Հայաստան» հիմնադրամի հետ համագործակցությունը հնարավորություն է տալիս  մեր  դպրոցները համալրել նոր սերնդի ուսուցիչներով, ովքեր կարողանում են փոփոխություն մտցնել ոչ միայն ուսումնական գործընթացում, այլև համայնքային կյանքում: Եվ այս փորձը կարող է տանել նաև դեպի կրթության համակարգային փոփոխություն»,-ասել է ԱՀ կրթության, գիտության և սպորտի նախարար  Նարինե Աղաբալյանը:

«Արցախը մեզ համար ռազմավարական նշանակություն ունի, մենք արդեն չորրոդ տարին է, ինչ մասնագետներ ենք գործուղում Հայաստանի տարբեր մարզեր, բայց մուտքն Արցախ առանձնակի ենք կարևորում։ Լիահույս եմ, որ ներդրած համատեղ ջանքերը մոտ ապագայում տեսանելի արդյունքներ կարձանագրեն»,-նշել է «Դասավանդի’ր, Հայաստան» կրթական հիմնադրամի  հիմնադիր և  ղեկավար Լարիսա Հովաննիսյանը։

Հուշագրի ստորագրմանը ներկա են եղել «Դասավանդի’ր, Հայաստան» կրթական հիմնադրամի  ծրագրի գլխավոր տնօրեն Թենի Ավագյանը, Արցախի տարածաշրջանի  ղեկավար Արմեն Հովհաննիսյանը ԱՀ  ԿԳՍ  նախարարության   ներկայացուցիչներ:

Նյութի աղբյուրը. ԱՀ կրթության, գիտության և սպորտի նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…