Սեպտեմբերի 30-ին մեծ շուքով տոնվեց Գյումրի քաղաքի օրը, որին իր ակտիվ մասնակցությունն ունեցավ ԿԳՆ «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնը՝ «Հայաստանի աղն ես, Գյումրի՛…» խորագրով ծրագրի շրջանակում։ Քաղաքի օրը գյուրեցիների հետ նշեցին նաև Տավուշի ու Ջավախքի դեռահասները։ Տոնական միջոցառմանը կենտրոնը ներկայացավ սաների ստեղծագործ աշխատանքների, նախագծած ու պատրաստած ռոբոտների ցուցադրմամբ։
Դեռահասների մտքի և ձեռքի ստեղծած, Գյումրվա արհեստն ու արվեստն արտահայտող ինքնատիպ ստեղծագործություններն անտարբեր չթողեցին գյումրեցիներին, քաղաքային և մարզային իշխանությունների ներկայացուցիչներին և, իհարկե, փոխվարչապետ Արարատ Միրզոյանին: Վերջինս իր հիացական վերաբերմունքն արտահայտեց «Ընտանիք» կենտրոնի սաների ազգայինի ու ավանդականի համադրմամբ պատրաստած աշխատանքների վերաբերյալ, խրախուսեց նրանց շարունակել ստեղծագործել և նպաստել քաղաքի մշակութային կյանքի զարգացմանը։ Փոխվարչապետն իր մակագրությունը թողեց «Հայաստանի աղն ես, Գյումրի…» խորագրով խորհրդանշական պաստառի վրա։
Տոնակատարության մասնակիցները Սուրբ Նշան եկեղեցում ծանոթացան նաև ֆրանսահայ բարերար Նարինե Սիմոնյանի նվիրաբերած նորադիր երգեհոնի գործածությանը, որի տեղադրման աշխատանքներին մասնակցել են նաև «Ընտանիք» կենտրոնի աշխատակիցները:
Տոնակատարության ընթացքում ազգային արհեստով ու արվեստով հետաքրքրվող անձանց համար կենտրոնի սաների կողմից ցուցադրվեց նաև գորգի, կարպետի և արծաթյա իրերի պատրաստման աշխատանքային գործընթաց, կազմակերպվեցին նկարչական և խեցեգործական ֆլեշմոբեր:
«Ամեն մի աշխատանք խոր իմաստ ունի: Եթե մեր երեխաներն այսպիսի մտածելակերպ ունեն, ուղղակի ապշելու է: Տեսնելով այս աշխատանքները՝ կարելի է ասել, որ քաղաքը կորած չէ. այս հող ու ջուրը տաղանդներ է տալիս: Հիացած եմ, փառավորված և ուրախ, որ ապագա ունի նորից այս քաղաքը նման երեխաներով»,-իր տպավորություններով կիսվեց գյումրեցի Արուսյակ Քեչեջյանը:
Հ. Սարգսյան
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան