ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

10 ավագ դպրոցներում փորձարկվում են ՏՀՏ առարկաներ

Հոկտեմբերի 3, 2018
ՏՀՏ նորություններ Պաշտոնական լրատու

Կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանը «Քվանտ» վարժարանում մասնակցել է 2015 թվականից փորձնական նպատակով 10 ավագ դպրոցներում ներդրված «Միկրոէլեկտրոնիկա», «Հեռահաղորդակցության հիմունքներ», «Տեղեկատվական տեխնոլոգիաներ» մասնագիտական առարկաների ներդրման արդյունքների ներկայացմանը և ամփոփմանը: Միջոցառմանը ներկա են եղել Տեղեկատվական ու հեռահաղորդակցության տեխնոլոգիաների ընկերությունների, գործատուների միության, ծրագրում ընդգրկված դպրոցների ներկայացուցիչները:

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության, ՎիվաՍել-ՄՏՍ, Սինոփսիս Արմենիա և «Յունիքոմփ» ընկերությունների միջև 2015 թվականին ստորագրվել է փոխըմբռնման հուշագիր, որի նպատակը ՏՀՏ ոլորտում մասնագիտական կրթության որակի բարձրացումն էր:

Հուշագրի շրջանակում ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունն ապահովել է «Միկրոէլեկտրոնիկա», «Հեռահաղորդակցության հիմունքներ», «Տեղեկատվական տեխնոլոգիաներ» մասնագիտական առարկաների ներդրումը, ինչպես նաև՝ մշակել և հաստատել է նշված մասնագիտական առարկաների առարկայական չափորոշիչները և ծրագրերը: 2019 թվականից նախատեսվում է ներդնել նաև «Ծրագրավորում» առարկան: Ծրագրի շրջանակում վերապատրաստվել է 20 ուսուցիչ, ընդգրկվել է 2750 աշակերտ:
Ծրագրում ընդգրկված  դպրոցների տնօրենների դիտարկմամբ ՏՀՏ առարկաների ներդրումն ավագ դպրոցների բնագիտական հոսքերում օգտակար է և կարևոր նշանակություն ունի սովորողների մասնագիտական կողմնորոշման հարցում: Մինչդեռ մասնագիտական մտահոգություն կա, որ հումանիտար հոսքերում այս առարկաների ուսուցման արդյունավետությունը կարող է բարձր չլինել: Գնահատելով ծրագրի ընդլայնման հեռանկարը` Կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանը կարծիք է հայտնել, որ ՏՀՏ առարկայախումբն օգտակար է ավագ դպրոցի բովանադակության բարելավման համատեքստում. «Մենք այժմ քայլեր ենք ձեռնարկում ավագ դպրոցի կրթական ծրագրի բովանդակությունը փոխելու ուղղությամբ: ՏՀՏ առարկաների ներդնումն ավագ դպրոցներում փորձարկվող լավագույն ծրագրերից է և մենք մտադիր ենք այն շարունակել և քննարկել ծրագիրն ավելի շատ դպրոցներում տարածելու հարցը: Բարձր տեխնոլոգիաները կառավարության առաջնահերթություններից են, իսկ դպրոցը հենց այն վայրն է, որտեղից սկսվում է ոլորտի զարգացում»,- նշել է  Արայիկ Հարությունյանը: Անդրադառնալով փորձնական ծրագրով դպրոցների ընտրության հարցին` նախարարն ընդգծել է, որ առաջին փուլում ընտրվել են այն հաստատությունները, որտեղ բարձր է բնագիտական հոսքի ուսուցումը: «Եթե ավագ դպրոցում բնագիտական ուժեղ հոսքեր չկան, այս առարկաների ներդնումն ավելի բարդ կլինի և մենք որոշակի խնդիրներ կունենանք: Ամեն դեպքում համոզված եմ, որ խնդիրները լուծելի են»,- կարծիք է հայտնել նախարարը և հավելել, որ առաջարկություն կա դպրոցներն ընտրել մրցութային կարգով: Այցի ընթացքում նախարարը հանդիպել է նաև ՏՀՏ առարկայախումբն ուսանող «Քվանտ»  դպրոցի աշակերտների հետ: Փորձնական ծրագրում ընդգրկված 10 դպրոցների ներկայացրած վիճակագրության համաձայն` այս առարկայախումբն ուսումնասիրող աշակերտները հիմանկանում ընտրում են բանագիտական և բարձր տեխնոլոգիաների ոլորտի մասնագիտություններ:

 Նշենք, որ Հայաստանի հեռահաղորդակցության օպերատոր ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ը   մասնակցել է «Հեռահաղորդակցության հիմունքներ» մասնագիտական առարկայի չափորոշիչների և ծրագրի մշակմանը, իրականացրել է ուսուցիչների վերապատրաստումը և ֆինանսավորել է «Միկրոէլեկտրոնիկա», «Հեռահաղորդակցության հիմունքներ», «Տեղեկատվական տեխնոլոգիաներ» առարկաների լաբորատորիաների ստեղծումը: Ընդհանուր առմամբ, ծրագրի իրականացման նպատակով ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ը հատկացրել է շուրջ 70 միլիոն դրամ:
Սինոփսիս Արմենիա ընկերությունն իր ներդրումն է ունեցել «Միկրոէլեկտրոնիկա» առարկայի չափորոշիչների և ծրագրի մշակմանը, ինչպես նաև իրականացրել է «Միկրոէլեկտրոնիկա» առարկայի ուսուցիչների վերապատրաստում:

«Յունիքոմփ» ընկերությունը մասնակցել է «Տեղեկատվական տեխնոլոգիաներ» առարկայի չափորոշիչների և ծրագրի մշակմանը, իրականացրել է ուսուցիչների վերապատրաստում և դպրոցների  ՏՀՏ լաբորատորիաների վերազինում:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Ժամանակակից մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

    Դասընթացում կներկայացնեմ իմ անցկացրած մի քանի դասեր, որոնք պլանավորել եմ ժամանակակից մեթոդներով: Դասընթացը կտևի 5 շաբաթ:

  • Գումարում և հանում գործողությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Հարգելի  մասնակիցներ  այս  դասընթացում  կծանոթանաք տարրական դասարաններում գումարում, հանում գործողությունների և դրանց հատկությունների ուսուցմանը ,  գումարման և հանման հատկությունների կիրառմանը բանավոր և գրավոր հաշվումները ռացիոնալ ձևով կատարելիս:Դասընթացը տևելու է 3 շաբաթ, որի ընթացքում հաղորդակցվելու ենք դասընթացում տեղադրված ֆորումների օգնությամբ: Դասընթաց ստեղծող և դասընթացավար՝  Մանե  Յոլչյան:

  • Պյութագորասի թեորեմը

    Հարգելի մասնակիցներ,Ողջունում եմ Ձեզ և ցանկանում եմ տեղեկացնել, որ այս դասընթացում դուք կծանոթանաք Պյութագորասի թեորեմայի ապացուցման տարբեր մոտեցումներին:Դասընթացը տևելու է 3 շաբաթ, որի ընթացքում հաղորդակցվելու ենք դասընթացում տեղադրված ֆորումների օգնությամբ: Դասընթաց ստեղծող և դասընթացավար՝  Վալյա Կոլոլյան:

  • 1

    ՀԵՏԱՔՐՔՐԱՇԱՐԺ ԵՎ ՏՐԱՄԱԲԱՆԱԿԱՆ ԽՆԴԻՐՆԵՐԻ ՕԳՏԱԳՈՐԾՈՒՄԸ ՈՐՊԵՍ ԱՇԱԿԵՐՏՆԵՐՒ ՃԱՆԱՉՈՂԱԿԱՆ ԵՎ  ՈՐՈՆՈՂԱԿԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆ  ՄԻՋՈՑ

  • Հայկական հարցը Բեռլինի վեհաժողովից մինչև Լոզանի վեհաժողով

    Հայկական հարցը Բեռլինի վեհաժողովից մինչև Լոզանի վեհաժողով դասընթացը նպատակ ունի ներկայացնել հայկական հարցի բովանդակությունը, միջազգայնացումը, հայկական հարցի լուծման ուղղված քայլերը, դրա ձախողման պատճառները, վեր հանել մեծ տերությունների վերաբերմունքը հայկական հարցի նկատմամբ: Դասընթացը նպատակ ունի վերլուծելու միջազգային հարաբերությունները, որոնք առկա էին Սան Ստեֆանոյի, Բեռլինի, Փարիզի, Լոնդոնի և Լոզանի վեհաժողովներում, բացահայտել պատճառահետևանքային կապերը:

  • ՐաֆֆուՙՙՍամվել՚՚ վեպի կերպարները

    Րաֆֆու ՙՙՍամվել՚՚ վեպի կերպարները վերլուծում ենք մի քանի տեսանկյունից.առանձնացնում ենք հայրենասեր և դավաճան,արյունակից և ոչ արյունակից, գաղափարը իրենց մեջ կրող և դրա իրականացմանը նպաստող հերոսներ:Մեր առջև դրված նպատակին հասնելու համար օգտագործում ենք դերային խաղ, Վենի դիագրամ, ձնագնդի, հարցաշար և այլ մեթոդներ ու հնարներ:Օգտագործելու ենք  սահիկաշար, տարբեր նկարներ ու նյութեր համացանցից:Ներկայացնելու ենք բեմադրություն .Սամվելի և հոր կռիվն ու հոր սպանությունը,որը կմեկնաբանի հեղինակը:

  • Նապոլենյան դարաշրջան

    Դասընթացը ներկյացվում է պատմության մեջ կարևորագույն մի դարաշրջան, որը նվիրված է Նապոլեոնյան դարաշրջանին:Ներկայացվելու  Նապոլեոն Բոնապարտի կյանքը, ծագումը, կատարած հետաքրքիր քայլերը

  • Типология и структура уроков

    Курс предусматривает рассмотрение вопросов, освещающих требования к современному уроку .Также изучается порядок создания технологической карты урока как инструмента методического обеспечения  и критерии эффективности современного урока. Вопрос имеет немаловажное значение не только в теоретическом, но и в практическом плане. Нельзя четко организовать учебный процесс, не выделив типы уроков по тому или иному признаку, не выделив, какой из них наиболее подходит для решения поставленных педагогических задач.Побудить интерес к предмету - одна из важных задач каждого учителя. Экспериментально доказано, что применение разнообразных форм работы поддерживает активность внимания и снижает утомляемость. Различные формы обучения при изложении нового материала и обобщении знаний учащихся на любой ступени обучения приобретают все большее значение. Так при обобщении знаний учащихся, активизируются, формируются умения применять знания, самостоятельно мыслить. Проведение различных форм на уроках повышает интерес учащихся к предмету, помогает ученикам обобщить и закрепить знания по темам, способствует формированию умений, работать коллективно и повышает ответственность за качество учебы.Всякий урок имеет своеобразие, отличается от другого по своим целям, содержанию, методам, структуре, поведению учителя и учащихся и по многим другим параметрам. Уже давно в педагогике появилась потребность выделить среди методически разнообразных уроков уроки, характеризующиеся определенными общими признаками. Этот вопрос имеет немаловажное значение не только в теоретическом, но и в практическом плане. Нельзя четко организовать учебный процесс, не выделив типы уроков по тому или иному признаку, не выделив, какой из них наиболее подходит для решения поставленных педагогических задач.Урок издавна был объектом классификации, но, к сожалению, до сих пор эта достаточно сложная проблема не разрешена, и в педагогике единая типология уроков отсутствует. До сих пор наблюдаются различные подходы к классификации уроков.

  • Մարդու հենաշարժիչ համակարգը (դասավանդման մեթոդիկա)

    Դասընթացում ներկայացված է հանրակրթական դպրոցի 8-րդ դասարանի կենսաբանության դասընթացից  <<Մարդու հենաշարժիչ համակարգը>> թեմայի դասավանդման մեթոդիկա։ Ներկայացված են դասապլանների օրինակներ,  հայտորոշիչ թեսթեր և այլ առաջադրանքներ, մեթոդական այլ նյութեր, որոնք կօգնեն առավել արդյունավետ կազմակերպել դասընթացը։ Հնարավորություն է տրվում կազմակերպել մեթոդական քննարկումներ յուրաքանչյուր ենթաբաժնում տեղադրված ֆորումում։

  • Նախակորիզավորների վերնաթագավորություն