24 Օգոստոս 2018-ին, Հայ Կաթողիկէ Մեսրոպեան բարձրագոյն վարժարանի շրջափակին մէջ տեղի ունեցաւ փակման հանդիսութիւնը Արուեստից Վարժարանի “Ովասիս” ամառնային ծրագրին, որ այս տարի բոլորեց գործունէութեան 20-րդ տարին: Այս ընթացքին “Ովասիս”ը ունեցաւ աւելի քան 4000 մասնակիցներ՝ Լիբանանի տարբեր շրջաններէն եւ արտասահմանէն ժամանած հայ մանուկներ եւ պատանիներ, անոնց համար ապահովելով ամառնային արձակուրդի հաճելի եւ օգտակար միջավայր:
20-րդ “Ովասիս”ը բացուեցաւ 3 Յուլիսին, 237 մասնակիցներով: Ծրագիրը իրականացուցին թիւով մօտ 50 երիտասարդ եւ աշխոյժ դաստիարակներ ու վերահսկիչներ` գլխաւորութեամբ տիկին Գարոլին Փուշեան Թերզեանի: Ամբողջ 8 շաբաթներ, 3-էն 13 տարեկան մանուկներ եւ պարման-պարմանուհիներ հետեւեցան բազմակողմանի ծրագրի մը, որ բաժնուած էր զանազան խմբակներու` ձեռային աշխատանքներ, նկարչութիւն, ֆիլմի ցուցադրութիւն, զանազան մարզաձեւեր (ֆութպոլ, պասքէթպոլ, մարտարուեստ եւ հեծանիւ), թատրոն, դաստիարակչական խաղեր, կրօնագիտութիւն, համակարգիչի ուսուցում, խոհանոցի գիտելիքներ եւ կրօնագիտութիւն: Այս տարուայ կարեւորագոյն նորութիւնը “ռոպոթիքս”ի խմբակն էր` տեսական եւ գործնական բաժիններով: Առաւել խանդավառ մթնոլորտի մէջ անցան շաբաթավերջի 7 պտոյտները` դէպի լողաւազաններ եւ Լիբանանի տեսարժան վայրեր, անմոռանալի յուշեր դրոշմելով մասնակիցներու հոգիներուն մէջ: Նախքան այդ, գործադրուած էր “Փոքրիկ Ովասիս”ը՝ առաւելագոյնս օգտուելու համար արձակուրդային օրերէն:
“Ովասիս”ի փակման հանդիսութիւնը հարազատ արտայայտութիւնը եղաւ իրագործուած աշխատանքին եւ մասնակիցներու խանդավառութեան, ինչպէս նաեւ 20-ամեակի տօնական տրամադրութեան, զոր բաժնեկցելու եկած էին աւելի քան 1000 հրաւիրեալներ: Անոնց շարքին էին “Ովասիս”ի նախկին պատասխանատուներ, ուսուցիչներ ու մասնակիցներ, ծնողներ եւ բարեկամներ: Հանդիսութիւնը սկսաւ 20 ջահակիրներու երթով. “Ովասիս”ի իւրաքանչիւր տարուայ մէկական մասնակից ջահ մը բարձրացուց բեմ, որպէս խորհրդանիշ “Ովասիս”ի շարունակականութեան: Ովասիսականները ներկայացուցին բացառապէս հայկական շունչով տոգորուած գեղարուեստական յայտագիր մը՝ պարեր, խմբերգներ, թատերական պատկերներ եւ մարզական ցուցադրութիւններ, վերապրելով այն ամբողջ ուրախութիւնը, զոր ունեցած էին ծրագրի ընթացքին: Հնչեցին “Ովասիս”ի 20-ամեակին նուիրուած զոյգ երգեր` հեղինակութեամբ պարոն Մանուէլ Քէշիշեանի: Հանդիսավարն էր պարոն Վարդան Ազնաւուրեան:
Հանդիսութեան բացման խօսքին մէջ տիկին Գարոլին Թերզեան գոհունակութիւն արտայայտեց այն մասին, որ կարելի եղաւ լիուլի գործադրել առաջադրուած ծրագիրը: Ան վերյիշեց “Ովասիս”ի մէջ իր գործունէութեան 16 տարիներու դրուագներ, յատկապէս շեշտելով, որ ծրագիրը կրցաւ կանգուն մնալ ամենադժուարին պահերու իսկ` չընկրկելով պատերազմական պայմաններուն առջեւ անգամ:
Հանդիսութեան եզրափակիչ իր խօսքին մէջ Հայ կաթողիկէ Մեսրոպեան բարձրագոյն եւ արուեստից վարժարաններու տնօրէն Կրէկուար Գալուստ դիտել տուաւ, որ իրագործուած յաջողութիւնը արդիւնք էր լուրջ եւ բծախնդիր աշխատանքի, որուն համար ան իր գնահատանքի խօսքը ուղղեց “Ովասիս”ի կազմակերպիչ անձնակազմի անդամներուն եւ ուսուցիչներուն: Ան պարգեւատրեց պարոն Մանուէլ Քէշիշեանն ու պարոն Ստեփան Մեսճեանը, “Ովասիս”ին իրենց 20 տարիներու ծառայութեան համար: Պարոն Գալուստ վստահեցուց , որ “Ովասիս”ը միշտ պիտի մնայ հայաշունչ միջավայր մը հայ մանուկներու եւ պատանիներու համար, շնորհակալութիւն յայտնելով ծնողներուն` քաջալերանքին եւ զօրակցութեան համար:
Ովասիսի փակման հանդիսութիւնը աւարտեցաւ 20-ամեակի կարկանդակի հատումով` գլխաւորութեամբ Հայ կաթողիկէ պատրիարքութեան օգնական եպիսկոպոս Հայր Գէորգ եպիսկոպոս Ասատուրեանի, որուն շուրջ խմբուած էին “Ովասիս”ի 20 տարիները ներկայացնող պատասխանատուներ, ուսուցիչներ, վերահսկիչներ ու աշակերտներ:
Տեղեկատուական գրասենեակ
Հայ Կաթողիկէ Մեսրոպեան Արուեստից Վարժարանի
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Արդյո՞ք խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Գործողություններ բազմությունների հետ » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին,կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: