ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Օգոստոսյան խորհրդակցությունները հատեցին եզրագիծը

Օգոստոսի 31, 2018
Պաշտոնական

Կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանն օգոստոսյան խորհրդակցությունների շրջանակում խորհրդակցություն է անցկացրել Երևանի ավագ, մասնավոր և հատուկ դպրոցների տնօրենների հետ: Անդրադառնալով 2018-2019թթ. նոր ուսումնական տարվա նախապատրաստական աշխատանքներին` նախարարը նշել է, որ այս տարի ուսումնական պլանի փոփոխություն տեղի չի ունեցել` հաշվի առնելով, որ բովանդակային փոփոխությունենրի համար ժամանակ է պահանջվում: Սակայն այժմ ԿԳ նախարարությունում ակտիվ քննարկումներ են ընթանում մի շարք ընթացակարգերի և առարկայական չափորոշիչների ուղղությամբ: Նախարարի տեղեկացմամբ` կառավարության հաստատմանն է ներկայացված դասարանների ձևավորման կարգը, որտեղ սահմանվում է աշակերտների միջին և առավելագույն խտությունը: Գալիք տարվա սկզբից փոփոխություններ են նախատեսված դպրոցների ֆինանսովորման կարգում: Ֆինանսավորման նոր բանաձևով կբարելավվի հատկապես մինչև 300 աշակերտ ունեցող դպրոցների վիճակը, քանի որ աշակերտների թվից բացի, հատուկ գործակից կկիրառվի նաև ըստ դասարանների թվի: Արայիկ Հարությունյանի տեղակացմամբ արդեն փոխվել է տնօրենների հավաստագրման կարգը, այժմ քննարկվում է տնօրենի ընտրության և նշանակման կարգի փոփոխությունը: Մասնավորապես նախատեսվում է տնօրենի թափուր տեղ առաջանալու դեպքում մինչև մրցույթ հայտարարելը հրաժարվել ժամանակավոր պաշտոնակատարի նշանակման պրակտիկայից և պարտականությունների կատարումը վերապահել դպրոցի փոխտնօրենին: Վերանայվելու է նաև ուսուցիչների ատեստավորման համակարգը. ներդրվելու է «Ուսուցիչ» համակարգը, որն ենթադրում է մասնագիտական կամավոր ատեստավորում և արդյունքում հնարավոր կլինի աշխատավարձի մինչև 50 տոկոս բարձրացում ունենալ: ԿԳ նախարարի հավաստմամբ, նշված բոլոր փոփոխություններն իրականացվել են հանրային և մասնագիտական շրջանակի դժգոհությունների հիման վրա: Արայիկ Հարությունյանը ընդգծել է, որ առաջիկա տարիներին կարևոր համակարգային խնդիրներից մեկն անցումն է համընդհանուր ներառման. «Այն հասարակությունները, որոնք անցում են կատարել ներառման, ունեն բարձր արժեքային համակարգ և մենք խնդիր ունենք դառնալու նման հասարակություն»,- ընդգծել է ԿԳ նախարարը: Անդրադառնալով դպրոցական համազգեստի խնդրին` նախարարը ևս մեկ անգամ ընդգծել է, որ պարտադրանքն անընդունելի է. «Ես դեմ չեմ սև ու սպիտակ համազգեստին, ես դեմ եմ դրա պարտադրանքին: Եթե որևէ դպրոցի ծնողական խորհուրդ կորոշի նման համազգեստ ունենալ, ես խնդիր չեմ տեսնում: Ինձ համար նաև անընդունելի է այն մոտեցումը, թե ազատ ոճի համազգեստը բացասական է ազդելու կարգապահության վրա: Անգամ խորհրդային տարիներին, երբ բոլորը միասնական համազգեստ էին կրում, կային կարգապահ և անկարգ աշակերտներ` դա կապ չուներ համազգեստի հետ»,- նշել է նախարարը: Անդրադառնալով ավագ դպրոցների ֆինանսավորմանը` նախարարը նշել է, որ տարեսկզբին առաջացած թերֆինասովորման ճեղքվածքը կլրացվի, որպեսզի դպրոցների բնականոն գործունեությունը չտուժի: Խորհրադակցության ընթացքում նախարարը պատասխանել է տնօրենների հարցերին և, ամփոփելով քննարկումը նշել, որ ավագ դպրոցներին տնօրենների հետ քննարկումները ավելի ինտենսիվ են դառնալու:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: