Կրթության ոլորտում ունեցած բազմամյա վաստակի և «Ուսուցչի օրվա» կապակցությամբ նախնական մասնագիտական /արհեստագործական/ և միջին մասնագիտական կրթական հաստատությունների մի խումբ աշխատակիցներ այսօր պարգևատրվել են ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության պատվոգրով և շնորհակալագրով: Մասնակիցներին շնորհավորել և պարգևները հանձնել է ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Մանուկ Մկրտչյանը: «Շնորհակալություն եմ հայտնում բոլորիդ` ձեր ամենօրյա անտրտում աշխատանքի համար:
Դուք վստահաբար հաղթահարում եք տեղերում ի հայտ եկած բոլոր խնդիրները և լավ արդյունքներ արձանագրում: Այս պարգևները ձեր աշխատանքի գնահատականն են, և ես հույս ունեմ, որ այն ձեզ ավելի կոգևորի և նոր լիցքեր կհաղորդի»,-նշել է Մանուկ Մկրտչյանը:
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության պատվոգրով պարգևատրվել են`
1)Յուրի Սուրենի Մինասյան - Երևանի Փ. Թերլեմեզյանի անվան գեղարվեստի պետական քոլեջի դասախոս,
2)Սուդարիկ Բագրատի Պետրոսյան - Երևանի տարածաշրջանային թիվ 1 պետական քոլեջի արտադրական ուսուցման վարպետ,
3)Արամ Տիգրանի Կուչատրյան - Երևանի զարդակիրառական արվեստի արհեստագործական պետական ուսումնարանի արտադրական ուսուցման վարպետ, 
4)Լավինա Գուրգենի Հովակիմյան - Տավուշի տարածաշրջանային պետական քոլեջի դասախոս,
5)Էլեոնորա Հակոբի Բաղդասարյան - Երևանի պետական հումանիտար քոլեջի դասախոս,
6)Ռուդիկ Հովհաննեսի Դարբինյան - Լոռու տարածաշրջանային պետական քոլեջի ուսումնական աշխատանքների գծով տնօրենի տեղակալ, դասախոս,
7)Հասմիկ Էդուարդի Պողոսյան - Սպիտակի պետական քոլեջի դասախոս,
8)Վալյա Սիրեկանի Թովմասյան - Կոտայքի տարածաշրջանային պետական քոլեջի ուսումնական աշխատանքների գծով տնօրենի տեղակալ,
9)Լենորա Գեորգիի Մխիթարյան- Երևանի «Էրեբունի» հայ-ամերիկյան պետական բժշկական քոլեջի դասախոս,
10)Անահիտ Պանդուխտի Մազմանյան - Երևանի էստրադային և ջազային արվեստի պետական քոլեջի դասախոս,
11)Գեղեցիկ Ռաֆիկի Համբոյան - Վանաձորի Կ. Ղարաքեշիշյանի անվան թիվ 1 արհեստագործական պետական ուսումնարանի դասախոս,
12)Աշոտ Վարդգեսի Կարապետյան - Արագածոտնի տարածաշրջանային պետական քոլեջի դասախոս,
13)Աշխեն Դրաստամատի Պողոսյան - Վայոց ձորի տարածաշրջանային պետական քոլեջի դասախոս,
14)Արթուր Ժորայի Մարտիրոսյան- Երևանի պետական հենակետային բժշկական քոլեջի դասախոս, 
15)Գոհար Հարությունի Վարդանյան - Գյումրու Կարա-Մուրզայի անվան պետական երաժշտական քոլեջի դասախոս,
16)Ռուզաննա Արամայիսի Ղազարյան - Մարալիկի արհեստագործական պետական ուսումնարանի դասախոս,
17)Արտյոմ Ռոբերտի Մարտիրոսյան - Գյումրու թիվ 4 արհեստագործական պետական ուսումնարանի վարպետ, դասախոս:
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության շնորհակալագրով պարգևատրվել են`
1)Մանվել Արամայիսի Բզնունի - Գեղարքունիքի տարածաշրջանային պետական քոլեջի արտադրական ուսուցման վարպետ, 
2)Կարինե Ալեքսանի Քոչոյան - Ամասիայի արհեստագործական պետական ուսումնարանի դասախոս,
3)Մարինե Ալբերտի Դեմիրճյան - Երևանի թեթև արդյունաբերության պետական քոլեջի դասախոս,
4)Աննա Սուրենի Ամարյան - Գորիսի պետական քոլեջի դասախոս,
5)Լիանա Շավարշի Սիմոնյան - Սևանի արհեստագործական պետական ուսումնարանի դասախոս,
6)Գայանե Ժորայի Բարբարյան - Հրազդանի արհեստագործական պետական ուսումնարանի արտադրական ուսուցման վարպետ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության կայք
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան