Կրթության ոլորտում ունեցած բազմամյա վաստակի և «Ուսուցչի օրվա» կապակցությամբ նախնական մասնագիտական /արհեստագործական/ և միջին մասնագիտական կրթական հաստատությունների մի խումբ աշխատակիցներ այսօր պարգևատրվել են ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության պատվոգրով և շնորհակալագրով: Մասնակիցներին շնորհավորել և պարգևները հանձնել է ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Մանուկ Մկրտչյանը: «Շնորհակալություն եմ հայտնում բոլորիդ` ձեր ամենօրյա անտրտում աշխատանքի համար:
Դուք վստահաբար հաղթահարում եք տեղերում ի հայտ եկած բոլոր խնդիրները և լավ արդյունքներ արձանագրում: Այս պարգևները ձեր աշխատանքի գնահատականն են, և ես հույս ունեմ, որ այն ձեզ ավելի կոգևորի և նոր լիցքեր կհաղորդի»,-նշել է Մանուկ Մկրտչյանը:
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության պատվոգրով պարգևատրվել են`
1)Յուրի Սուրենի Մինասյան - Երևանի Փ. Թերլեմեզյանի անվան գեղարվեստի պետական քոլեջի դասախոս,
2)Սուդարիկ Բագրատի Պետրոսյան - Երևանի տարածաշրջանային թիվ 1 պետական քոլեջի արտադրական ուսուցման վարպետ,
3)Արամ Տիգրանի Կուչատրյան - Երևանի զարդակիրառական արվեստի արհեստագործական պետական ուսումնարանի արտադրական ուսուցման վարպետ,
4)Լավինա Գուրգենի Հովակիմյան - Տավուշի տարածաշրջանային պետական քոլեջի դասախոս,
5)Էլեոնորա Հակոբի Բաղդասարյան - Երևանի պետական հումանիտար քոլեջի դասախոս,
6)Ռուդիկ Հովհաննեսի Դարբինյան - Լոռու տարածաշրջանային պետական քոլեջի ուսումնական աշխատանքների գծով տնօրենի տեղակալ, դասախոս,
7)Հասմիկ Էդուարդի Պողոսյան - Սպիտակի պետական քոլեջի դասախոս,
8)Վալյա Սիրեկանի Թովմասյան - Կոտայքի տարածաշրջանային պետական քոլեջի ուսումնական աշխատանքների գծով տնօրենի տեղակալ,
9)Լենորա Գեորգիի Մխիթարյան- Երևանի «Էրեբունի» հայ-ամերիկյան պետական բժշկական քոլեջի դասախոս,
10)Անահիտ Պանդուխտի Մազմանյան - Երևանի էստրադային և ջազային արվեստի պետական քոլեջի դասախոս,
11)Գեղեցիկ Ռաֆիկի Համբոյան - Վանաձորի Կ. Ղարաքեշիշյանի անվան թիվ 1 արհեստագործական պետական ուսումնարանի դասախոս,
12)Աշոտ Վարդգեսի Կարապետյան - Արագածոտնի տարածաշրջանային պետական քոլեջի դասախոս,
13)Աշխեն Դրաստամատի Պողոսյան - Վայոց ձորի տարածաշրջանային պետական քոլեջի դասախոս,
14)Արթուր Ժորայի Մարտիրոսյան- Երևանի պետական հենակետային բժշկական քոլեջի դասախոս,
15)Գոհար Հարությունի Վարդանյան - Գյումրու Կարա-Մուրզայի անվան պետական երաժշտական քոլեջի դասախոս,
16)Ռուզաննա Արամայիսի Ղազարյան - Մարալիկի արհեստագործական պետական ուսումնարանի դասախոս,
17)Արտյոմ Ռոբերտի Մարտիրոսյան - Գյումրու թիվ 4 արհեստագործական պետական ուսումնարանի վարպետ, դասախոս:
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության շնորհակալագրով պարգևատրվել են`
1)Մանվել Արամայիսի Բզնունի - Գեղարքունիքի տարածաշրջանային պետական քոլեջի արտադրական ուսուցման վարպետ,
2)Կարինե Ալեքսանի Քոչոյան - Ամասիայի արհեստագործական պետական ուսումնարանի դասախոս,
3)Մարինե Ալբերտի Դեմիրճյան - Երևանի թեթև արդյունաբերության պետական քոլեջի դասախոս,
4)Աննա Սուրենի Ամարյան - Գորիսի պետական քոլեջի դասախոս,
5)Լիանա Շավարշի Սիմոնյան - Սևանի արհեստագործական պետական ուսումնարանի դասախոս,
6)Գայանե Ժորայի Բարբարյան - Հրազդանի արհեստագործական պետական ուսումնարանի արտադրական ուսուցման վարպետ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության կայք
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ