ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Խորհրդակցություն՝ ներառական կրթության թեմայով

Օգոստոսի 21, 2018
Պաշտոնական

Օգոստոսի 20-ին  ԱՀ կրթության, գիտության և սպորտի նախարարությունում տեղի է ունեցել խորհրդակցություն՝ նվիրված ներառական կրթությանը:  Խորհրդակցությանն    ԱՀ  ԿԳՍ  նախարար  Նարինե  Աղաբալյանը  և  Արցախի  հանրակրթական  դպրոցների  ներառական   կրթության   մասնագետները     քննարկել   են   ոլորտին  վերաբերող  մի   շարք  խնդիրներ,  հանդես  եկել  առաջարկություններով: Հանրապետությունում ներառական  կրթությունը  սկսել  է   գործել  2010  թվականից:  Մինչև  2025  թվականն  Արցախում պետք  է   լրիվությամբ անցում  կատարվի   ներառական   կրթությանը:  «Այս  ուղղությամբ  որոշակի  քայլեր   արդեն  ձեռնարկվել են, սակայն  մեր  հետագա   անելիքները  հստակեցնելու  համար   տարբեր    շահագրգիռ     կողմերի   հետ  դեռևս անհրաժեշտ  են  քննարկումներ  կատարել: Մենք խնդիր ունենք  ինչպես  ներառական  կրթության   համակարգի  արդյունավետության  բարձրացման, այնպես  էլ  դպրոցներում  արդյունավետ  դասապրոցեսների   կազմակերպման  և  անհրաժեշտ պայմաններ ունենալու  առումներով: Մինչև  հիմա  մենք  առանձնացրել  ու  գնահատել  ենք  կրթության  առանձնահատուկ  պայմաններ  ունեցող երեխաների կարիքները: Այսօր  խնդիր ենք դրել նաև գնահատելու ուսուցիչների, մասնագիտական   խմբերի աշխատանքները,  դպրոցներում  անհրաժեշտ   պայմանների  ապահովումը  և այլ  հարցեր»,-ասել  է  Նարինե Աղաբալյանը:  Խորհրդակցության   ընթացքում, իրավիճակը   ճիշտ   գնահատելու  համար,  որոշվել  է ԱՀ առողջապահության  ու աշխատանքի, սոցիալական  հարցերի  և  վերաբնակեցման  նախարարությունների   հետ  համատեղ  ստեղծել  միջգերատեսչական   հանձնաժողով:

«Ներառական կրթություն ստացող երեխաների համար   պետության   բյուջեից  ամեն  տարի   ավելի  քան  100  մլն  դրամ  է նախատեսվում, սակայն  այդ  գումարներն   ըստ  նպատակի  չեն  ծառայում: Այդ   գումարներով   երեխաներին   պիտի  տրամադրվի  տաք  սնունդ, որի  համար  չկան  պայմաններ: Տրամադրվող    գումարներով   գնվում  է  քաղցրավենիք, ինչը  ճիշտ  չէ:  Ավելի   հարմար  կլինի,  եթե   սննդի   համար   նախատեսված   գումարները  տրամադրվի   երեխաների  պայմանների  բարելավմանը»,-նշել  ԿԳՍ նախարարը  և  ավելացրել, որ կարվի ամեն ինչ, որպեսզի ներառական կրթությունն  Արցախում   դրվի  բարձր հիմքերի վրա: Հանրապետությունում  ներառական  կրթության   խնդիրները  համակարգում  է գնահատման և թեստավորման կենտրոնի  համապատասխան  բաժինը, իսկ   շրջկենտրոններում՝   դպրոցների  տնօրինությունների  ՊՈԱԿ-ներում   համապատասխան  մասնագիտական   խմբերը:  Ըստ   Նարինե Աղաբալյանի՝  նրանք պիտի    համագործակցեն  իրար   հետ: Հնարավոր է կենտրոնացվեն և ավելի համակարգված  աշխատեն: Չի բացառվում,  որ  Ստեփանակերտում  ստեղծվի  մի  ՊՈԱԿ, որը  շրջկենտրոններում կունենա  իր  ստորաբաժանումները: Խորհրդակցությանը   գնահատման  և  թեստավորման  կենտրոնի  տնօրեն   Յուրի  Քարամյանն  ընդհանուր   տեղեկություններ  է  հաղորդել   ներառական  կրթության  մասով: Նրա խոսքով՝ ներառական   կրթության   աշխատանքներն  արդյունավետ   կազմակերպելու  համար դպրոցները պիտի համալրվեն   համապատասխան  մասնագետներով։ Նրանք  պետք  է  պարբերաբար  մասնակցեն դասընթացների, որպեսզի    կարողանան   ճիշտ  իրականացնել   ներառական  կրթությունը:

2018-2019  ուսումնական տարում Արցախի Հանրապետությունում կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող 501  երեխա  կա:

Նյութի աղբյուրը. ԱՀ կրթության, գիտության և սպորտի նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…