ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Դուալ համակարգ. ուսուցում և գործնական հմտություններ՝ միաժամանակ

Հուլիսի 27, 2018
Պաշտոնական

Մասնագիտական կրթության ոլորտում դուալ համակարգի ներդրման գործընթացի շրջանակում Տավուշի տարածաշրջանային պետական քոլեջը փոխըմբռնման հուշագրեր է ստորագրել մարզի մի շարք գործատուների հետ՝ Գերմանիայի կառավարության կողմից պատվիրակված և Գերմանիայի միջազգային համագործակցության ընկերության (GIZ/ԳՄՀԸ) կողմից իրականացվող «Մասնավոր հատվածի զարգացում և մասնագիտական կրթություն և ուսուցում Հարավային Կովկասում» ծրագրի աջակցությամբ:
Միջոցառման մասնակիցներին շնորհավորել է ԿԳՆ նախնական/արհեստագործական և միջին մասնագիտական կրթության վարչության պետ Արտակ Աղբալյանը: «Մեր լավագույն դոնորներից մեկի՝ GIZ-ի հետ մեկ տարի առաջ մեկնարկած ծրագրի պտուղներն այսօր արդեն փորձում ենք քաղել: Իրականում գերմանական դուալ համակարգի ներդրումը հեղափոխական մոտեցում է և ամենակարևոր ուղղություն է ՄԿՈՒ ոլորտում՝ նոր որակի կրթություն տալու առումով: Այս գործընթացում ներգրավված բոլոր կողմերը պետք է ջանք չխնայեն, որպեսզի փորձնական ծրագրի ավարտին հստակ որակական արդյունք արձանագրվի, որի հիման վրա հնարավոր լինի առաջիկա 10 տարիների ընթացքում ամբողջությամբ անցում կատարել դուալի համակարգի և ապահովել ցանկալի արդյունք»,-նշել է Արտակ Աղբալյանը՝ տեղեկացնելով, որ վերոնշյալ համակարգը ներկայումս փորձարկվում է այն մասնագիտությունների գծով, որոնք կառավարությունը գերակա է ճանաչել տնտեսության համար, այն է՝ գյուղատնտեսություն, ՏՏ, զբոսաշրջություն և ճշգրիտ ճարտարագիտություն: «Վերջին երկու մասնագիտությունները փորձարկվում են Տավուշի տարածաշրջանային քոլեջում, որովհետև մարզը շատ գրավիչ է այդ տեսանկյունից, և վերոնշյալ ոլորտներում որակյալ աշխատատեղերի պահանջ կա: Հուսով եմ, որ այս օրինակը վարակիչ կլինի մյուս գործատուների համար»,-նշել է Արտակ Աղբալյանը՝ տեղեկացնելով, որ այս ընթացքում վերանայվել են համապատասխան ուսումնական ծրագրերը, պլանները, իրականացվել են վերապատրաստումներ:
Միջոցառման շրջանակում տեղի են ունեցել նաև դուալ համակարգով «Զբոսաշրջություն» և «Ավտոմոբիլային տրանսպորտի տեխնիկական սպասարկում և նորոգում» մասնագիտությունների իրականացման գործընթացի վերաբերյալ աշխատանքային քննարկումներ, ինչպես նաև այցելություններ գործատու ընկերություններ՝ պրակտիկ ուսուցման կազմակերպման պայմաններին ավելի մանրամասն ծանոթանալու նպատակով:
Նշենք, որ փոխըմբռնման հուշագրերը նպաստելու են կրթական ու մասնավոր հատվածների կայուն համագործակցությանը Տավուշի մարզում. «Ավտոմոբիլային տրանսպորտի տեխնիկական սպասարկում և նորոգում» և «Զբոսաշրջություն» մասնագիտություններով պատրաստվող ուսանողները քոլեջում տեսական ուսուցմանը զուգահեռ գործնական հմտություններ ձեռք կբերեն «Լաստիվեր Անապատ», «Վահան և Թոռներ» և «Գոլդեն Ռեզորտ», «Իջևանատուն», «ԲՈՒԱՏ» և «Արտակ Փիրումյան» ընկերություններում՝ ըստ մշակված և պիլոտավորվող դուալ ուսուցման մեթոդաբանության:
Հիշեցնենք, որ ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության և ԳՄՀԸ-ի համագործակցության շրջանակում ՀՀ 4 ՝ Վայոց Ձորի, Տավուշի, Շիրակի տարածաշրջանային և Երևանի պետական հումանիտար քոլեջներում արդեն փորձարկվում է գերմանական դուալ համակարգը, իսկ 2018թ-ից նախատեսվում է Կոտայքի և Լոռու տարածաշրջանային, Երևանի ինֆորմատիկայի պետական քոլեջներում և այլ ուսումնական հաստատություններում ևս ներդնել նոր մասնագիտություններով դուալ համակարգ: Այն օգնում է զարգացնել ՄԿՈւ շրջանավարտների մասնագիտական կարողությունները՝ ապահովելով վերջինների մրցունակությունը աշխատաշուկայում: Համակարգը նաև նպաստում է սոցիալական գործընկերության զարգացմանը կրթության ոլորտում, որն իր հերթին դառնում է տնտեսության արդիականացման և զարգացման հզոր խթան: 

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: