Թեհրանի «Արաքս» հայկական դպրոցը 2017-18 ուսումնական տարում արժանացել է նահանգային գերազանց աստիճանի՝ «Դպրոցի տնօրինման կատարելագործման ծրագրի» իրականացման շրջանակում:
Հավելենք, որ 2014-15 ուսումնական տարում «Արաքսը» Թեհրան քաղաքի առաջին դպրոցներից էր, որ այս ծրագրով դարձավ քաղաքի Ուսումնադաստիարակչության 6-րդ շրջանի ընտրյալ դպրոց:
«Դպրոցի տնօրինման կատարելագործման ծրագիր»-ն ուղղված է դպրոցների գործունեության նպատակասլացությանը և արդյունքների բարեփոխմանը: Դպրոցի տնօրինման մակարդակի բարձրացումն ու բարելավումը պահանջում է ղեկավարման այլազան ոճերի կիրառում, միասնական կառավարում՝ համատեղվածության առանցքայնությամբ և համապարփակ ու տարածուն որակավորմամբ:
Նյութի աղբյուրը. /hayernaysor.am
ԿԵՆՍԱԲԱՆՈՒԹՅԱՆ դպրոցական փուլի ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔՆԵՐԸ - 2019-2020 Ուշադրություն: - Առաջադրանքների կատարման տևողությունն է 60 րոպե։ - Պատասխանները կտեղադրվեն ս․թ․ դեկտեմբերի 23-ին։
Սահիկներ
ԱՇԽԱՐՀԱԳՐՈՒԹՅԱՆ դպրոցական փուլի ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔՆԵՐԸ - 2019-2020 Ուշադրություն: - Առաջադրանքների կատարման տևողությունն է 90 րոպե։ - Պատասխանները կտեղադրվեն ս․թ․ դեկտեմբերի 23-ին։
ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔՆԵՐԸ՝ A. Լևոնը և շոկոլադե սալիկը: B. Համլետը և բարակաբլիթները: C. Շախմատի թագուհին: D. Խաժակը և K-կտորները։ E. Jigglypuff։ Ուշադրություն։ - Խնդիրները տեղադրված են am.spoj.com կայքում։ Այնտեղ կարող եք փորձել ձեր լուծումները։ - Ինֆորմատիկայի օլիմպիադան անցկացվել է դեկտեմբերի 7-ին։ - Առաջադրանքների կատարման տևողությունն է 150 րոպե։
ՄՈՒՏՔ ՀԱՄԱԿԱՐԳ Ուշադրություն։ - Ինֆորմատիկայի օլիմպիադան սկսվում է 13:00-ին։ - Առաջադրանքների կատարման տևողությունն է 150 րոպե։ Ուշադրություն։ Այն աշակերտները, ովքեր չեն հասցրել գրանցվել ս․թ․ դեկտեմբերի 5-ի փորձնական փուլի ժամանակ, կարող են գրանցվել հիմա՝ օգտվելով ԳՐԱՆՑՈՒՄ հղումից՝ Գ Ր Ա Ն Ց ՈՒ Մ ․ ․ ․
Սիրելի աշակերտներ, Կից pdf ֆայլով ներկայացնում ենք ս․թ․ դեկտեմբերի 5-ին ինֆորմատիկայի օլիմպիադայի փորձարական փուլի խնդիրների լուծումները, որպեսզի պարզ լինի, թե օլիմպիադայի ժամանակ ինչ ֆորմատով պետք է լուծել առաջադրանքները։ Ինֆորմատիկայի օլիմպիադայի կազմակերպիչներ
Սահիկներ
ԴԱՍՂԵԿԻ ԹԵՄԱՏԻԿ ԺԱՄ Դաս՝ համակարգչային տեխնիկայի կիրառմամբ «Բացահայտիր քեզ համար քո երկիրը» Գյումրու հմայքին ծանոթ է ողջ կամ գրեթե ողջ հայությունը։ Գյումրին անհնար է պատկերացնել առանց քաղաքի կոլորիտի՝ ֆայտոնի, բարբառի, հումորի, սառնորակ ջրի ու, ամենագլխավորի, որ շատ է կարևորում հենց գյումրեցին, պատվի զգացողության մասին։ Գյումրին ու գյումրեցուն անհնար է պատկերացնել նաև առանց «ի՞նչխ թե», «ծո», «քա, վա՜յ», «հըբը՛» և այլ մի շարք արտահայտությունների և սրամիտ հումորների։
Ինֆորմացիայի ներկայացման ձևերըՄարդը և կենդանի բնության մյուս ներկայացուցիչները շրջակա միջավայրի մասին նախնական ինֆորմացիա են ստանում տեսողության, լսողության, համի, շոշափելիքի և հոտառության զգայարանների միջոցով:Տարբերում են ինֆորմացիան ներկայացնելու հետևյալ ձևերը՝ թվային, տեքստային, գրաֆիկական, ձայնային տեսաինֆորմացիա:Թվային ինֆորմացիաՀամակարգչում մշակվող ցանկացած ինֆորմացիա ներկայացվում է թվային տեսքով:Բազմապատկման աղյուսակը, հանրահաշվական օրինակը, ֆուտբոլային խաղի հաշիվը, գնացքի մեկնման չվացուցակը և այլն: Զուտ թվային ինֆորմացիա ավելի քիչ է հանդիպում, առավել հաճախ հանդիպում է ինֆորմացիայի ներկայացման համակցված տեսակը: Օրինակ՝ դուք ստանում եք հեռագիր. «Դիմավորեք սեպտեմբերի քսանին: Գնացքը կժամանի ժամը ութին »: Այս տեքստում քսանը և ութը գրված են բառերով, բայց մենք դրանք ընկալում ենք որպես թվեր:Թվային տեսքով ներկայացվում են շրջակա միջավայրի քանակական բնութագրիչները՝ ջերմաստիճանը, հեռավորությունը, շարժման արագությունը, մարդու քաշն ու տարիքը և այլնՏեքստային ինֆորմացիաԻնֆորմացիա, որը գրված կամ տպագրված է որևէ տառաթվային կամ նշանային համակարգի միջոցով: Տեքստային ինֆորմացիա են կրում ինչպես գրքերը, նամակները, այնպես էլ մագաղաթների միջոցով մեզ հասած ժայռապատկերները...Գրաֆիկական ինֆորմացիաՆկարներ, սխեմաներ, գծագրեր, լուսանկարներ: Ինֆորմացիայի այսպիսի ներկայացումը ավելի հասանելի է, քանի որ անմիջապես տրվում է անհրաժեշտ պատկերը:Ձայնային ինֆորմացիաԱյն ամենը, ինչ մենք լսում ենք՝ բանավոր զրույց, երաժշտություն, թռչունների դայլայլ, ավտոմեքենայի ազդանշան և այլն:ՏեսաինֆորմացիաԳունային գրաֆիկա՝ զուգորդված ձայնով և տեքստով, շարժվող և եռաչափ պատկերներով:Ինֆորմացիան մարդու գիտելիքների հիմնական աղբյուրն է:Գործնականում ինֆորմացիայի 90%-ը մարդը ստանում է տեսողության, 9%-ը լսողության և ընդամենը 1%-ը՝ մնացած զգայարանների միջոցով:
Դասընթացը նախատեսված է ուսուցիչների և ծրագրավորումով հետաքրքրվողների համար:Դասընթացը ներառում է տեղեկություն ալգորիթմների մասին , տեղեկություններ ծրագրավորման լեզուների մասին,և դասեր Payton ծրագրավորման լեզվի մասին:
Հարգելի մասնակիցներ,Ողջունում եմ Ձեզ և ցանկանում եմ տեղեկացնել, որ «Ոսկե հատում:Ֆիբոնաչի» թեմայով դասընթացում կարող եք ծանոթանալ,թե ինչ է ոսկե հատումը ,և ինչպես այն կիրառել գիտության մեջ,արվեստում և դիզայնում:Դասընթացը տևելու է 4 շաբաթ, որի ընթացքում հաղորդակցվելու ենք դասընթացում տեղադրված ֆորումների օգնությամբ: Դասընթացավար՝ Մառա Առաքելյան,Վանաձորի Ա.Բակունցի անվան թիվ 7 հիմնական դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցիչ:
Դասընթացը կազմված է 3 շաբաթից: Դասընթացի ընթացքում դպրոցների սկսնակ դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչները կսովորեն ինչպես ձևավորել աշակերտական խորհուրդ, ինչպիսի գործառույթներ ունի աշակերտական խորհուրդը, ինչպես կազմել աշակերտական խորհրդի տարեկան աշխատանքային պլանը, ինչպես վերահսկել և գնահատել աշակերտական խորհրդի աշխատանքները:
Այս դասընթացը նախատեսված է 9 -րդ դասարանում սովորող աշակերտների և այդ դասարանում դասավանդող ուսուցիչների համար:Դասընթաց ստեղծող և դասընթացավար ՝ Անուշ Գևորգյան
Մեծ Բրիտանիայի և Հյուսիսային Իռլանդիայի Միացյալ Թագավորությունը քաղաքական,ռազմական և տնտեսական առումներով աշխարհում առավել մեծ դերակատարում ունեցող և հզոր երկրներից մեկն է։