Հայաստանի Հանրապետության և Մայիսյան հերոսամարտերի 100-ամյակին նվիրված 2018թ. միջոցառումների ծրագրի շրջանակներում Կրթության և գիտության, Սփյուռքի նախարարությունների և Երևանի քաղաքապետարանի հետ համատեղ կազմակերպված «Սարդարապատից Արցախ» խորագրով համահայկական շարադրության և նկարչության մրցույթների ամփոփման հանդիսավոր արարողությունը տեղի ունեցավ հունիսի 27-ին: Ինչպես հաղորդում է «Հայերն այսօր»-ը, մրցույթներին մասնակցել են Հայաստանի, Արցախի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների և Սփյուռքի հայկական կրթօջախների սաներ:
Աշխարհի 27 երկրի հայկական կրթօջախների դպրոցականները ներկայացրել էին 230 աշխատանք` 123 շարադրություն և 107 նկար: Մրցութային հանձնաժողովները ներկայացված հարյուրավոր աշխատանքներից ընտրել են 20-ական մրցանակային լավագույնները` Հայաստանից, Արցախից և Սփյուռքից, որոնք ընդգրկվել են «Սարդարապատից Արցախ: Շարադրություններ, նկարներ» ժողովածուի մեջ: Հաղթող ճանաչված դպրոցականներին Ողջունեց կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Արևիկ Անափիոսյանը: Նա մեծ գովեստով խոսեց երեխաների ստեղծագործական աշխատանքների մասին, որոնց ոգեշնչման աղբյուրն էր հայ ժողովրդի համար պատմական խոշոր նշանակություն ունեցող իրադարձությունների հոբելյանական 100-ամյակը:
Հանդիսավոր միջոցառմանը մասնակցում էին մրցանակակիրներ Իրանից, Լիբանանից և Քուվեյթից:
Կից «Հայերն այսօր»-ը ներկայացնում է «Սարդարապատից Արցախ» խորագրով համահայկական շարադրության և նկարչության մրցույթների մրցանակակիր սփյուռքահայ դպրոցականներին:
Շարադրություն
Կեոշկերյան Գառնի, Լիբանան, Բեյրութ
Զատիկյան Նուշիկ, Լիբանան
Մակարյան Կարինե, Վրաստան, Ախալքալաք
Նազարյան Նոյ, Իրան, Թեհրան
Քեշիշյան Հայարփի, Իրան, Թեհրան
Պապողլյան Կարապետ, Կանադա
Սալխանյան Վարդի, Լիբանան
Նկարներ
Քահքեջյան Քրիսթինա, Քուվեյթ
Մանուելյան Կարեն, Քուվեյթ
Ատուրյան Շաղիկ, Քուվեյթ
Գուզույան Հովիկ, Քուվեյթ
Կենջոյան Մարիելլա, Քուվեյթ
Մովսեսյան Մարիանա, Քուվեյթ
Ռոստոմյան Քարոլին, Իրան, Թեհրան
Նյութի աղբյուրը. hayernaysor.am
ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական համակարգը վերջին…
Ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում` որպես ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաների ուսուցիչ: Բացի այդ, դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզու՝ <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական…
Հարգելի գործընկերներ, ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Ուզում եմ քննարկել հետևյալ…
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան