Հուլիսի 16-ին Սփյուռքի նախարար Մխիթար Հայրապետյանն ընդունեց Թուրքիայի Ստամբուլ քաղաքում գործող Հրանտ Դինքի անվան հայկական վարժարանի տնօրեն Հերիքնազ Ավագյանին և դպրոցի մի քանի ուսուցիչների:
Տնօրենը մանրամասն ներկայացրեց դպրոցի գործունեությունը և նշեց, որ աշխատակիցների նվիրվածությունն այնքան մեծ է, որ տարեցտարի աշակերտների թիվը շատանում է. արդեն ունեն 145-150 աշակերտ: Վարժարանը Սփյուռքի նախարարությունից ստանում է դասագրքեր, ուսումնամեթոդական և դիդակտիկ նյութեր, ուսումնական ուղեցույցներ, իսկ ուսուցիչները մասնակցում են վերապատրաստման դասընթացների:
Դպրոցի տնօրենը նշեց, որ Ստամբուլում ապրող մեր հայրենակիցները մեծ հույսեր են կապում նոր Հայաստանի հետ, և համոզված են, որ կարճ ժամանակահատվածում Հայաստանը կդառնա զարգացած և հզոր պետություն:
Ի պատասխան Մխիթար Հայրապետյանն ասաց, որ հայապահպանության հետ կապված Սփյուռքի նախարարությունը մեծ անելիքներ ունի, և այդ ուղղությամբ կառավարության հետ միասին տարվում են ամենօրյա կառուցողական աշխատանքներ: Նախարարը շնորհակալություն հայտնեց հյուրերին, և խոստացավ, որ Ստամբուլ այցի ժամանակ մեծագույն սիրով կայցելի Հրանտ Դինքի անվան հայկական վարժարան:
Նյութի աղբյուրը. hayernaysor.am
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան