ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Բրյուսելի «Հայի տան» սաների թիվը 20-ով կավելանա. ԿԳ նախարարի այցը հայկական կենտրոն

Հուլիսի 16, 2018
Սփյուռքի լրատու

Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանի գլխավորած պատվիրակության կազմում օրերս Բրյուսելում գտնվող ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանն այցելել է Բրյուսելի «Հայ տուն» կենտրոն:

Նախարարի այցի ընթացքում «Հայ տանը» երեք տարբեր տարիքային խմբերի երեխաների սովորեցնում էին մայրենին՝ գրել ու կարդալ: Կենտրոնի ղեկավար Կարեն Թադևոսյանը նախարարի այցի ընթացքում Tert.am-ի հետ զրույցում ասաց, որ երեխաների թիվը 30-40-ի է հասնում, սակայն հաջորդ ուսումնական տարվա մեկնարկին շաբաթօրյա դպրոց հայ երեխաների թիվը կավելանա 20-ով:

«Արդեն դիմումներ ունենք, համաձայն որոնց՝ ուսումնական տարվա մեկնարկից հետո դպրոց այցելող հայ երեխաների թիվը կհասնի 60-ի, գուցե նաև ավելին»,-ասաց Թադևոսյանը:

Հարցին, թե կենտրոնի ռեսուրսները բավարարո՞ւմ են, Կարեն Թադևոսյանն ասաց. «Կարևորը երեխաները գան ու սովորեն հայերեն, ռեսուրսներ կան»:

Նա նաև նշեց, որ նախարարի հետ խոսել են ընդհանուր համայնքի մասին, հայտնել է, որ համայնքը քաղաքականացված չէ, որևէ կուսակցության հետ առնչություն չունի:
Դասապրոցեսին ծանոթանալուց և սաների հարցերին պատասխանելուց հետո նախարարը լսեց խնդիրների ու առաջարկների մասին:

«Նախարարին ներկայացրինք, որ ունեք և՛ արևմտահայերն, և՛ արևելահայերեն դասընթացներ, խոսեցինք «Հայի տան» գործունեության մասին: Պարոն Հարությունյանին հետաքրքրում էին միջոցները, թե որտեղից են գոյանում, արդյո՞ք սեփական է տարածքը և այլն: Տեղեկացրի, որ տարածքը սեփականաշնորհված է, պետական որևէ օժանդակություն չկա, բյուջեն ևս գոյանում է անհատների հաշիվներից»,-Tert.am-ին հայտնեց Թադևոսյանը:

Հանդիպման ավարտին ԿԳ նախարարը, պատասխանելով Tert.am-ի հարցին, ասաց առհասարակ, երբ պաշտոնական այցերով մեկնում է որևէ երկիր, անպայման այցելում է տեղի հայ համայնքի կրթական հաստատություններ:

«ՀՀ ԿԳ նախարարության խնդիրներից է նաև սփյուռքի կրթական հաստատություններին աջակցելն իր հնարավորությունների սահմաններում ՝ վերապատրաստումներ, դասագրքեր և այլն»,-ասաց Արայիկ Հարությունյանը: 

Հարցին, թե կոնկրետ «Հայի տանը» ի՞նչ խնդիրների մասին խոսեցին, ԿԳ նախարարն ասաց, որ որպես այդպիսին խնդիրներ չեն փոխանցել, բայց դասապրոցեսին հետևելով, մասնագետների հետ խորհրդակցելով՝ կփորձեն լրացուցիչ օժանդակ նյութեր ապահովել. «Մեկ հարց էլ բարձրացվեց՝ մասնագետների վերապատրաստման հարցը: Որպեսզի տեղի մասնագետները չգան Հայաստան վերապատրաստման, հնարավոր լինի մասնագետ գործուղել Բելգիա: Դրան էլ կօժանդակենք, որևէ խնդիր չկա»: 

Նյութի աղբյուրը. ԹԵՐԹ.am

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…