Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանի գլխավորած պատվիրակության կազմում օրերս Բրյուսելում գտնվող ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանն այցելել է Բրյուսելի «Հայ տուն» կենտրոն:
Նախարարի այցի ընթացքում «Հայ տանը» երեք տարբեր տարիքային խմբերի երեխաների սովորեցնում էին մայրենին՝ գրել ու կարդալ: Կենտրոնի ղեկավար Կարեն Թադևոսյանը նախարարի այցի ընթացքում Tert.am-ի հետ զրույցում ասաց, որ երեխաների թիվը 30-40-ի է հասնում, սակայն հաջորդ ուսումնական տարվա մեկնարկին շաբաթօրյա դպրոց հայ երեխաների թիվը կավելանա 20-ով:
«Արդեն դիմումներ ունենք, համաձայն որոնց՝ ուսումնական տարվա մեկնարկից հետո դպրոց այցելող հայ երեխաների թիվը կհասնի 60-ի, գուցե նաև ավելին»,-ասաց Թադևոսյանը:
Հարցին, թե կենտրոնի ռեսուրսները բավարարո՞ւմ են, Կարեն Թադևոսյանն ասաց. «Կարևորը երեխաները գան ու սովորեն հայերեն, ռեսուրսներ կան»:
Նա նաև նշեց, որ նախարարի հետ խոսել են ընդհանուր համայնքի մասին, հայտնել է, որ համայնքը քաղաքականացված չէ, որևէ կուսակցության հետ առնչություն չունի:
Դասապրոցեսին ծանոթանալուց և սաների հարցերին պատասխանելուց հետո նախարարը լսեց խնդիրների ու առաջարկների մասին:
«Նախարարին ներկայացրինք, որ ունեք և՛ արևմտահայերն, և՛ արևելահայերեն դասընթացներ, խոսեցինք «Հայի տան» գործունեության մասին: Պարոն Հարությունյանին հետաքրքրում էին միջոցները, թե որտեղից են գոյանում, արդյո՞ք սեփական է տարածքը և այլն: Տեղեկացրի, որ տարածքը սեփականաշնորհված է, պետական որևէ օժանդակություն չկա, բյուջեն ևս գոյանում է անհատների հաշիվներից»,-Tert.am-ին հայտնեց Թադևոսյանը:
Հանդիպման ավարտին ԿԳ նախարարը, պատասխանելով Tert.am-ի հարցին, ասաց առհասարակ, երբ պաշտոնական այցերով մեկնում է որևէ երկիր, անպայման այցելում է տեղի հայ համայնքի կրթական հաստատություններ:
«ՀՀ ԿԳ նախարարության խնդիրներից է նաև սփյուռքի կրթական հաստատություններին աջակցելն իր հնարավորությունների սահմաններում ՝ վերապատրաստումներ, դասագրքեր և այլն»,-ասաց Արայիկ Հարությունյանը:
Հարցին, թե կոնկրետ «Հայի տանը» ի՞նչ խնդիրների մասին խոսեցին, ԿԳ նախարարն ասաց, որ որպես այդպիսին խնդիրներ չեն փոխանցել, բայց դասապրոցեսին հետևելով, մասնագետների հետ խորհրդակցելով՝ կփորձեն լրացուցիչ օժանդակ նյութեր ապահովել. «Մեկ հարց էլ բարձրացվեց՝ մասնագետների վերապատրաստման հարցը: Որպեսզի տեղի մասնագետները չգան Հայաստան վերապատրաստման, հնարավոր լինի մասնագետ գործուղել Բելգիա: Դրան էլ կօժանդակենք, որևէ խնդիր չկա»:
Նյութի աղբյուրը. ԹԵՐԹ.am
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան