Գյումրիի տեխնոլոգիական կենտրոնը, «Բրեյն Ֆորս» և «Ինստիգեյթ Դիզայն» ՏՏ ընկերությունները Շիրակի տարածաշրջանային պետական քոլեջի հետ կնքել են երկկողմանի փոխըմբռնման հուշագրեր՝ դուալ ուսուցման ծրագրի իրականացման վերաբերյալ: Հուշագիրը ստորագրվել է Գերմանիայի կառավարության կողմից պատվիրակված և Գերմանիայի միջազգային համագործակցության ընկերության (GIZ/ԳՄՀԸ) կողմից իրականացվող «Մասնավոր հատվածի զարգացում և մասնագիտական կրթություն և ուսուցում Հարավային Կովկասում» (ԳՄՀԸ ՄՀԶ ՄԿՈՒ) ծրագրի աջակցությամբ:
Միջոցառմանը ողջույնի խոսքով հանդես են եկել ՀՀ Շիրակի մարզպետի տեղակալ Սեյրան Պետրոսյանը, քաղաքապետի տեղակալ Ռուբեն Սանոյանը, ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության նախնական /արհեստագործական և միջին մասնագիտական կրթության վարչության պետ Արտակ Աղբալյանը, Զբաղվածության պետական գործակալության պետ Արտակ Մանգասարյանը, «Մասնավոր հատվածի զարգացում և մասնագիտական կրթություն և ուսուցում Հարավային Կովկասում» ծրագրի ներկայացուցիչ Յուլիա Ստակյանը:
ՀՀ ԿԳՆ նախնական /արհեստագործական և միջին մասնագիտական կրթության վարչության պետ Արտակ Աղբալյանը, ողջունելով միջոցառման մասնակիցներին, տեղեկացրել է, որ նախարարության և ԳՄՀԸ-ի համագործակցության շրջանակում Վայոց Ձորի, Տավուշի, Շիրակի տարածաշրջանային պետական և Երևանի հումանիտար քոլեջներում արդեն պիլոտավորվել է գերմանական դուալ համակարգը: «Սա Եվրոպայի լավագույն փորձն է ՄԿՈԻ ոլորտում, և պատահական չէ, որ իրականացվող բարեփոխումների շրջանակում ընտրվեց հենց դուալ համակարգը: Բազմաթիվ գործատուներ ոգևորված են այս նախաձեռնությամբ, և ես վստահ եմ, որ մի քանի տարի հետո դուալ կրթություն իրականացնող ուսհաստատությունների թիվը կտրուկ կավելանա, և մենք կտեսնենք իրականացվող բարեփոխումների արդյունքը: Դուալ համակարգը նաև մասնավոր հատված–պետություն համագործակցության լավագույն օրինակներից է. այն գործնականի և տեսականի լավագույն համադրումն է»,-նշել է Արտակ Աղբալյանը՝ շնորհակալություն հայտնելով Գյումրիի ՏՏ ընկերություններին՝ Շիրակի տարածաշրջանային պետական քոլեջի հետ համատեղ ուժերով տնտեսությանն անհրաժեշտ որակյալ կադրեր պատրաստելու համար: «ՏՏ-ն համարվում է ՀՀ կառավարության գերակա ուղղություններից մեկը. այդ պատճառով պետպատվերի տեղերը տարեցտարի ավելանում են: Դիմորդների խնդիր ևս չկա. տարբեր հաշվարկներով՝ այսօր ՏՏ ոլորտում 2000-ից ավելի թափուր աշխատատեղ կա»,-նշել է Արտակ Աղբալյանը՝ շնորհակալություն հայտնելով Գերմանիայի միջազգային համագործակցության ընկերությանը՝ ավելի քան 10 տարի մեր երկրում ընթացող կրթական բարեփոխումներին բովանդակային և ֆինանսական լուրջ աջակցություն ցուցաբերելու համար:
«Մասնավոր հատվածի զարգացում և մասնագիտական կրթություն և ուսուցում Հարավային Կովկասում» ծրագրի ներկայացուցիչ Յուլիա Ստակյանի խոսքով՝ ստորագրված հուշագիրը կնպաստի կրթական ու մասնավոր հատվածների կայուն համագործակցությանը Շիրակի մարզում և կսահմանի երկկողմ գործողությունների իրականացման գործընթացը՝ պատրաստելու և վերապատրաստելու նախնական և միջին մասնագիտական կրթական ծրագրերով միջին օղակի մասնագետների՝ ոլորտի և աշխատաշուկայի պահանջներին համապատասխան: «Հուշագրերի շրջանակում քոլեջի «Տեխնիկ-ծրագրավորող» որակավորմամբ պատրաստվող ուսանողները քոլեջում տեսական ուսուցմանը զուգահեռ գործնական հմտություններ ձեռք կբերեն վերը նշված ՏՏ ընկերություններում՝ ըստ մշակված և պիլոտավորվող դուալ ուսուցման մեթոդաբանության»,-նշել է նա:
Միջոցառման ընթացքում նաև վկայականներ են շնորհվել «Վեբ տեխնոլոգիաների կիրառում» ներքոլեջային մրցույթի հաղթողներին:
Հուշագրի ստորագրմանը նախորդել է մարզի ՏՏ ընկերությունների ներկայացուցիչների մասնակցությամբ աշխատանքային տոնավաճառը, որի ընթացքում վերջիններս ներկայացրել են իրենց ծրագրերը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: