Մայրության և գեղեցկության տոնի առթիվ ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունում հանդիսավոր ընդունելություն է կազմակերպվել ոլորտի մի խումբ փորձառու կին մանկավարժների համար: ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Մանուկ Մկրտչյանը շնորհավորել է կրթության ոլորտում աշխատող կանանց՝ շեշտելով, որ նրանք ստանձնել են մեծ պատասխանատվություն ներկայի և ապագայի համար. «Ժամանակակից երեխան դպրոց է մտնում նոր մտածողությամբ և նոր մոտեցումներով: Մանկավարժների աշխատանքն է նրանց նոր մտածողությունն ամրապնդել ազգային արմատներով՝ տալով նրանց Հայաստանի քաղաքացու արժեհամակարգ: Այս իրավամբ կարևոր աշխատանքի և նվիրումի համար շնորհակալ ենք ձեզ »,- նշել է Մ. Մկրտչյանը:
ԿԳ նախարարի տեղակալը տոնական օրվա առիթով և կրթության, դաստիարակության գործում ունեցած ավանդի համար հանդիպմանը ներկա մանկավարժներին հանձնել է պարգևներ:
Մասնավորապես ՀՀ ԿԳՆ բարձրագույն պարգևով՝ «Ոսկե հուշամեդալով» պարգևատրվել են ՀՀ Լոռու մարզի Ստեփանավանի թիվ 3 միջնակարգ դպրոցի տնօրեն Նառա Շահենի Մկրտչյանը, ՀՀ Շիրակի մարզի Գյումրու թիվ 1 ավագ դպրոցի տնօրեն Նաիրա Միշայի Թադևոսյանը և ՀՀ Արմավիրի մարզի Արմավիրի Ռ. Եղոյանի անվան ավագ դպրոցի տնօրեն Նունե Արմենակի Դոլինյանը: ՀՀ ԿԳՆ պատվոգրի են արաժանացել ՀՀ Արմավիրի մարզի Էջմիածնի Համազասպյանի անվան պետական քոլեջի դասախոս Անգին Վարդգեսի Արշակյանը, Երևանի թիվ 125 հիմն. դպրոցի ուսուցչուհի Լիլիթ Մկրտչի Բարսեղյանը, ՀՀ Արմավիրի մարզի Նորավանի միջն. դպրոցի կազմակերպիչ Ջուլիետա Պետրոսի Պետրոսյանը, ՀՀ Արարատի մարզի Զորակի Մ. Մելքոնյանի անվան միջն. դպրոցի ուսուցչուհի Մարգարիտ Արտաշեսի Տեր-Ղազարյանը, ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Սևանի թիվ 6 միջնակարգ դպրոցի ուսուցչուհի Նաիրա Մայիսի Գրիգորյանը:
Իսկ ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Մեծ Մասրիկի միջնակարգ դպրոցի ուսուցչուհի Բելլա Ալբերտի Հունանյանը, ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Մարտունու ավագ դպրոցի ուսուցչուհի Սուսաննա Ռաֆիկի Ալեքսանյան, ՀՀ Տավուշի մարզի Իջևանի Մ. Մարտիրոսյանի անվան թիվ 5 հիմն. դպրոցի փոխտնօրեն Անահիտ Սեյրանի Ասրյանը, ՀՀ Արարատի մարզի Արտաշատի ավագ դպրոցի փոխտնօրեն Գոհար Ռաֆիկի Սարխոշյանը արժանացել են ԿԳՆ շնորհակալագրի:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Արդյո՞ք խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ