ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ուսումնական նոր մոդուլ` ՀՀ միջազգային պարտավորությունների շրջանակում

Ապրիլի 4, 2018
Պաշտոնական

Հայաստանի երեք տարածաշրջանային քոլեջներում կներդրվի ուսումնական նոր մոդուլ՝ սառեցման և օդորակման համակարգերի ճարտարագիտության ուղղությամբ: Այս համատեքստում ՄԱԿ-ի հայաստանյան գրասենյակում ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Վահրամ Մկրտչյանն ու ՀՀ բնապահպանության նախարարի տեղակալ Խաչիկ Հակոբյանը ստորագրել են փոխըմբռնման հուշագիր՝ «Հայաստանի հիդրոքլորֆտոր ածխածինների փուլային փոխարինում» ծրագրի 2-րդ փուլի իրականացման վերաբերյալ: Հուշագրով նախատեսվում է  աջակցել ՀՀ ԿԳ նախարարությանը  նախնական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթության, հետագայում նաև բարձրագույն կրթության համակարգերում մշակել և ներդնել համապատասխան ուսումնական մոդուլ:

Ծրագրի առաջնային նպատակն է օժանդակել Հայաստանի Հանրապետությանը կատարել 2020 թվականի համար  Մոնրեալի արձանագրությամբ ստանձնած պարտավորությունները, որը ենթադրում է  կրճատել հիդրոքլորֆտոր ածխածինների օգտագործումը տնտեսության մեջ: Հիմնական ենթաբաղադրիչն է՝ սառնարանային սարքավորումների արտազատման համակարգի գործունեության և միջին մասնագիտական կրթության համակարգում մասնագետների պատրաստման հզորությունների կատարելագործումը:  Այդ նպատակով նախատեսվում է օզոնաանվտանգ տեխնիկական  սարքավորումներ սպասարկող  ճարտարագետի մասնագիտության ներդրում մասնագիտական կրթության համակարգում: Մեկնարկային փուլի համար ընտրվել  են երեք տարածաշրջանային քոլեջներ, որոնք նոր մասնագիտությունների ներդրման համար ստանալու են տեխնիկական աջակցություն: Մասնավորապես,  ՄԱԿ-ի  աջակցությամբ հաստատությունները կստանան ուսումնական սարքավորումների  հավաքածուներ՝ համապատասխան դասընթացներ կազմակերպելու և մասնագետներ պատրաստելու համար: Բացի այդ, հայկական կողմը կստանա օզոնաանվտանգ եղանակով տեխնիկայի սպասարկման 25 հավաքածու, որոնք կբաշխվեն համապատասխան ուսուցում անցած և մրցութային կարգով ընտրված մասնագետներին՝ տարբեր ոլորտներում չափիչ նպատակներով օգտագործելու համար: 

Կարևորելով համագործակցությունը՝ ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Վահրամ Մկրտչյանն ընդգծել է պետական և միջազգային կառույցների ուժերի մեկտեղումն ուսումնական նոր մոդուլի ներդրման գործում. «Կրթության և գիտության նախարարության կողմից ընտրվել են  միջին մասնագիտական կրթական երեք հաստատություններ՝ Երևանի թիվ 2, Արմավիրի և Արարատի տարածաշրջանային քոլեջները, որտեղ կպատրաստվեն սառնարանային և օդորակման համակարգերի նոր վարպետներ: Ժամանակի պահանջներին համապատասխան մասնագետների հիմնական հմտությունն օզոնաանվտանգ համակարգերի սպասարկումն է լինելու, որը, ինչպես ամբողջ աշխարհում, այնպես էլ մեզ մոտ մտահոգության առաջնային խնդիր է: Ժամանակի ընթացքում կրթության համակարգի և տնտեսության իրական հատվածի միջև որոշակի խզում է առաջացել՝ տարբեր պատճառներով: Աշխատաշուկայում մասնագիտական համապատասխան որակավորում չունեցող կադրերի առկայությունը պայմանավորված է նաև   գործատուների ոչ հետևողական պահանջներով: Այս հուշագիրը, որին հետևելու է նոր մասնագիտության ներդրումը, կոնկրետ քայլ է այդ ուղղությամբ: Հետագայում մենք նպատակ ունենք վարպետ մասնագետների որակավորման պահանջին ավելի խստորեն մոտենալ»,- նշել է Վահրամ Մկրտչյանը: Անդրադառնալով ծրագրի համար ընտրված քոլեջներին՝ ԿԳ նախարարի տեղակալը նշել է, որ Երևանի թիվ 2 տարածաշրջանային քոլեջում ներդրված է սառնարանային տնտեսություն՝ սոցիալական ձեռնարկության ծրագրով, որը կարող է արդյունավետ բազա հանդիսանալ սառնարանային և օդորակային համակարգերի մասնագետների պատրաստման համար:  ՀՀ բնապահպանության նախարարի տեղակալ Խաչիկ Հակոբյանը նշել է, որ  բնապահպանական բազմաթիվ ծրագրեր, որոնցից մեկն էլ  «Հայաստանի հիդրոքլորֆտոր ածխածինների փուլային փոխարինում» 2-րդ փուլի ծրագիրն է, ունեն մասնակցային բաղադրիչ, որն ենթադրում է շահառու դարձնել նաև այլ գերատեսչությունների՝ հաշվի առնելով հարակից ոլորտների  կարիքներն ու պահանջները. «Որոշել ենք թիրախավորել խնդիրները՝ լուծման գործընթացում ընդգրկելով մասնագետների, ովքեր իրենց աշխատանքային գործունեության բնույթից ելնելով ազդեցություն են ունենում օզոնային շերտի վրա:Այս մասնագետներին դիտարկելով  հիմնական թիրախ՝ նպատակ ունենք նրանց մոտիվացնել օզոնային շերտի պահպանության հարցում մեր ստանձնած պարտավորությունների կատարմանն աջակցելու համար»,- նշել է բնապահպանության նախարարի տեղակալը:

Նշենք, որ հուշագրով կողմերը պարտավորվում են մշակել ուսումնական մոդուլներ ու համապատասխան ձեռնարկներ,  աջակցել ընտրված ՄԿՈՒ,  անհրաժեշտության դեպքում նաև բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների կարողությունների զարգացմանը և տեխնիկական հագեցվածությանը,  ապահովել ուսանողների համար ոլորտի վերաբերյալ կայուն գիտելիքների ու տեղեկատվության հասանելիությունը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…