ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ՀՀ ԿԳ նախարար Լևոն Մկրտչյանի ելույթը՝ «Միջուկային հետազոտությունների միացյալ ինստիտուտ-նոր դարաշրջանի 25 տարին» խորագրով միջազգային գիտաժողովում

Մարտի 29, 2018
Հարցազրույցներ, ելույթներ

Հարգելի տիկնայք և պարոնայք,

Թույլ տվեք շնորհակալություն հայտնել Միջուկային հետազոտությունների միացյալ ինստիտուտի պատմության նոր փուլի 25–ամյակին նվիրված միջոցառման հրավերքի  համար։ Այս փուլը նշանավորվեց ինստիտուտի կազմում անկախ պետությունների, այդ թվում` Հայաստանի Հանրապետության ընդգրկման գործընթացի ավարտով։

Շնորհավորում եմ այս միջոցառման բոլոր մասնակիցներին, ինչպես նաև Միջուկային հետազոտությունների միացյալ ինստիտուտի բոլոր գիտնականներին, մասնագետներին և բոլոր աշխատակիցներին։ Հատուկ ուզում եմ նշել այս իրադարձության կարևորությունը գիտատեխնիկական փոխշահավետ գործակցության հաստատման և զարգացման գործում։

Միջուկային հետազոտությունների միացյալ ինստիտուտը միջուկային ֆիզիկայի և միջուկային տեխնոլոգիաների, ինչպես նաև բարձր էներգիաների և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների բնագավառում առաջատար կենտրոններից է։

Իր գործունեության տարիների ընթացքում կենտրոնը դարձել է գիտական և քաղաքական բարձր հեղինակություն ունեցող  բազմաֆունկցիոնալ տեխնոլոգիական ինստիտուտ։

Հայաստանի Հանրապետությունը ԽՍՀՄ շրջանակում ընդգրկվել է Միջուկային հետազոտությունների միացյալ ինստիտուտի կազմում դրա ստեղծման պահից` 1956 թվականի մարտի 26–ին ստորագրված Համաձայնագրի հիման վրա։ Հայաստանի Հանրապետությունը 1992 թվականից ՄՀՄԻ–ի անդամ պետություն է։

Այդ բավականին երկար ժամանակահատվածում շատ ամուր կապեր են հաստատվել Հայաստանի գիտական կենտրոնների, նախևառաջ` Երևանի պետական համալսարանի և Երևանի ֆիզիակայի ինստիտուտի հետ։

Հայ մասնագետները մասնակցել և մասնակցում են ՄՀՄԻ–ի բազմաթիվ խոշոր նախագծերի։ Նախևառաջ, դա հնարավորություն է ընձեռում մեր երկրի շահերի շրջանակում անցկացնել այն հիմնարար և կիրառական հետազոտությունները, որոնք տարբեր պատճառներով չեն կարող իրականացվել երկրի ներսում։

Երկրորդ՝ Միջուկային հետազոտությունների միացյալ ինստիտուտի միջոցով հայ ֆիզիկոսներն ու ճարտարագետները գիտատեխնիկական գործակցություն են զարգացնում երկրի միջուկային այնպիսի կենտրոնների հետ, ինչպիսիք են՝ Միջուկային հետազոտությունների եվրոպական կազմակերպությունը, DESY–ն (ԴԵԶԻ) և այլն։

ՄՀՄԻ–ի հետ գիտական համագործակցությունն ինչպես ԱՊՀ–ի, այնպես էլ արտերկրի բազմաթիվ մասնակից երկրների հետ ուղիղ կապերի լայն հնարավորություններ է ընձեռում։

ՄՀՄԻ–ին մեծ դեր է խաղացել և այժմ էլ խաղում է տեսական ֆիզիկայի, ատոմային միջուկի և բարձր էներգիաների ֆիզիկայի ոլորտում՝ Հայաստանի գիտական կադրերի պատրաստման և դաստիարակման գործում։ Մենք շահագրգռված ենք մեր ուսանողների և ասպիրանտների ակտիվ մասնակցությամբ ՄՀՄԻ ուսումնագիտական կենտրոնում իրականացվող կրթական ծրագրերում։  

Մենք նաև հետաքրքրված ենք, որ Միջուկային հետազոտությունների միացյալ ինստիտուտը հատուկ ուշադրություն դարձնի բնագիտական ուղղությանը, «Հորիզոն 2020» նախագծին, ինչպես նաև բարձրագույն կրթության ոլորտում կլաստերների ստեղծմանը: Հուսով եմ, որ համապատասխան կրթական կլաստերների ստեղծումը կնպաստի բիզնես-նախագծերի և տվյալ ոլորտի հիմնարար հետազոտությունների միավորմանը, ինչպես նաև «կրթություն-գիտություն-արտադրություն» եռանկյունու իրագործման համար նոր տեխնոլոգիաների, մեթոդների, շարժիչ մեխանիզմների արդիական մշակումներին: Այս առնչությամբ ուզում եմ ընդգծել, որ ներկայումս հայրենական համալսարանները միշտ չէ, որ համաշխարհային շուկայում մրցունակ են, թեև իրենց կազմում ներառում են հետազոտական բաղադրիչ և իրականացնում են տեխնոլոգիական գիտելիքի տրանսֆեր ինչպես ներքին, այնպես էլ արտաքին շուկաներում:

Ուզում եմ ընդգծել, որ Միջուկային հետազոտությունների միացյալ ինստիտուտի հետ գործակցությունը չափազանց կարևոր և անհրաժեշտ է Հայաստանում միջուկային և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների զարգացման, միջազգային հետազոտություններում հայ գիտնականների ինտեգրման և այդ բնագավառի կադրերի պատրաստման գործում, քանի որ այն նպաստում է ձեռնարկություններում նոր բարձր տեխնոլոգիաների զարգացմանը, ինչպես նաև նրանց դերի ավելացմանը համաշխարհային շուկայում։ Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը մեծ նշանակություն է տալիս ինստիտուտի հետ գործունեության հետագա արդյունավետ մասնակցության ընլայնմանը և խորացման։

Թույլ տվեք ևս մեկ անգամ շնորհակալություն հայտնել բոլոր նրանց, ովքեր երկար տարիների ընթացքում մասնակցել են ինչպես ՄՀՄԻ–ի գործունեությանը, այնպես էլ միջազգային գիտական կապերի զարգացմանը, և մեզ բոլորիս մաղթել հետագա արդյունավետ համագործակցություն։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Classroom Management Techniques

  • READING STRATEGIES AND TYPES OF READING

    Ընթերցանության ռազմավարությունը և տեսակները       Ողջույն։ Դասընթացը նախատեսված է 9-րդ դասարանի աշակերտների համար։ նպատակն է ներկայացնել ընթերցանության ուսուցման գործընթացը: Ընթերցանությունը արդյունավետ իրականացնելու նպատակով,  ներկայացվում է եղանակներ և դրանք իրականացնելու համար ուսուցչին առաջարկվում է տիրապետել որոշ հասկացությունների, կիրառի դրանք, ինչպես նաև կարգավորի այն խնդիրները, որոնք կարող են ծագել դասավանդման գործընթացում։ Ընթերցանության դասավանդման վերը նշված եղանակը կարող է արդյունավետ լինել, եթե ուսուցիչը հետամուտ լինի ուսուցման բազմամակարդակ գործընթացին և կարողանա այն իրագործել։

  • 8-րդ դասարան.

    Դասընթացը  Գաբրիել Սունդուկյանի և գրականության մեջ նրա  բերած մեծ դերի մասին է: Ըստ Դերենիկ Դեմիրճյանի`  Սունդուկյանը հայ դրամատուրգիայի Աբովյանն  է: Նա հեղաշրջեց հայ դրամատուրգիան, նրան տվեց մասշտաբայնություն, ժամանակի այրող խնդիրները առաջադրելու կարողություն: Նա առաջինն է հայ դրամատուրգիայում պատկերել քաղաքային կյանքն ու կենցաղը, խորությամբ արծարծել ընտանիքի և ամուսնության, կնոջ անիրավահավասարության, երիտասարդության, հայրերի ու որդիների միջև փոխհարաբերությունները: 

  • ԱՄԱՌԱՅԻՆ ԸՆԹԵՐՑԱՆՈՒԹՅՈՒՆ 1-ԻՆ ԴԱՍԱՐԱՆ

       Ողջույն:Եթե ուզում ես ամառային ընթերցանությունը հետաքրքիր , ժամանցային և արդյունավետ կազմակերպել, ապա այս  դասընթացը հենց քեզ համար է:Դե՛ ինչ,պատրա՞ստ  ես, ուրեմն գնացինք: 

  • Ինֆորմատիկա 7: Ինֆորմացիայի աղբյուրներ: Ինֆորմացիայի քանակի չափում

    Թեմայի ուսումնասիրությունը սովորողին հնարավորություն է ընձեռում. Գիտենալ տեղեկատվության չափման միավորները: Ճանաչել տեղեկատվությունը պահպանող ժամանակակից սարքավորումները: Գիտենալ դրանց թվային բնութագրերը: Կարողանալ հաշվել տեքստի տեղեկատվական ծավալը: Կարողանալ համեմատել տեղեկատվական աղբյուրների և կրիչների ծավալները:

  • Հովհաննես Թումանյանի կյանքը ,ստեղծագործությունը։

    Դասի թեման  Հովհաննես Թումանյանի կյանքը,ստեղծագործությունը և հասարակական գործունեությունը:     Դասի նպատակները  ․       Թումանյանի որպես ազգի կենսագրի նկատմամբ վերաբերմունքի ձևավորում ·        Բանաստեղծը որպես հայրենիքի և՛ հայր,և՛ զավակ ·        Արժևորել Թումանյանի ստեղծագործությունը որպես ազգային արժեք  Անհրաժեշտ պարագաներ՝ դասագրքեր,տետրեր,պաստառներ,համակարգիչ,բնագրեր: Կիրառվող մեթոդներ՝ Համագործակցային,խառը,մտագրոհ,վենի դիագրամ/պոեմ,բալլադ/,խաչբառ Միջառարկայական կապ՝ երաժշտություն,աշխարհագրություն,ՏՀՏ Դասի ընթացքը՝ Հիմնական հասկացություններ՝ Ամենայն հայոց բանաստեղծ,Հանճարեղ լոռեցի,Ամենայն հայոց թամադաԹԵՄԱ 1Թումանյանի կյանքը և հանրային գործունեությունը: .Ասույթներ Թումանյանի մասին՝ Եղ.Չարենց, Ավ.Իսահակյան, Վ.Տերյան .Երբ և որտեղ է ծնվել Հովհ.Թումանյանը, ովքեր են եղել նրա ծնողները,ինչ կրթություն է ստացել: .Թումանյանը՝ իբրև հայ գրողների  ընկերության նախագահ .Թումանյանի գործունեությունը հայ ժողովրդի քաղաքական, հասարակական և մշակութային  կյանքի ասպարեզներում /պետական գործիչ՝ պետություն չունեցող ժողովրդի/ .Թումանյանի դերը անդրկովկասյան ժողովուրդների  միջև բարեկամություն ու փոխըմբռնում հաստատելու ասպարեզում .Թումանյանը՝ իբրև Հայաստանի օգնության կոմիտեի /ՀՕԿ/ նախագահԹԵՄԱ2 Թումանյանի ստեղծագործության ընդհանուր բնութագիրը: .Թումանյանի ստեղծագործության ժանրային առանձնահատկությունները .Ինչ ժանրերով է ստեղծագործել Թումանյանը Չափածո՝ պոեմ, բանաստեղծություն, քառյակ, բալլադ, լեգենդ Արձակ՝ պատմվածք, հեքիաթ, հրապարակախոսական հոդվածներ, նամակներ @@PLUGINFILE@@/%D5%80%D5%B8%D5%BE%D5%B0%D5%A1%D5%B6%D5%B6%D5%A5%D5%BD%20%D4%B9%D5%B8%D6%82%D5%B4%D5%A1%D5%B6%D5%B5%D5%A1%D5%B6%C2%AB%D4%B1%D5%B6%D5%B8%D6%82%D5%B7%C2%BB.mp4   ԹԵՄԱ 3 Թումանյանի քառյակները:https://hy.wikisource.org/wiki. ,,Քառյակները իմ կյանքի կարևոր ,,շտրիխներն,, են: ,,Քառյակը գոհար է,, : Հովհ.Թումանյան .Ինչ  է քառյակը.գաղափար քառյակի՝ որպես գրական ժանրի մասին .Մինչև Թումանյանը և նրանից հետո ովքեր են անդրադարձել քառյակի ժանրին .Քառյակների մոտիվները և թեմատիկան՝ բնության, խոհախրատական, փիլիսոփայական, անձնական վիճակի ու ապրումների, կորուստների, վերելքների և վայրէջքների, մարդու ագահության և անկշտության, աշխարհավեր պատերազմների մասին:

  • Քիմիական տարրերի պարբերական համակարգը: Ատոմի կառուցվածքը

     <<Ատումի կառուցվածքը>>Քիմ. տարրերի պարբերական օրենքը (Քիմիա 7, էջ 84, դաս 3.1)Քիմ. տարրերի պարբերական համակարգըԱտոմի կառուցվածքը: Էլեկտրոն և միջուկԱտոմի միջուկի կառուցվածքը: ԻզոտոպներԱտոմի էլեկտրոնային թաղանթի կառուցվածքը 

  • ՄԱՅՐԵՆԻ 4_ՐԴ ԴԱՍԱՐԱՆ

  • Focus 4 B2

    Course book- Focus 4Course designer - Ruzanna AsatryanWho is the course designed for? - This course is meant for 9th grade students of "Vardanank" private school. Course description- Focus 4 is a rich, varied, carefully levelled course for upper secondary students. Specially designed to motivate older teens, it helps them to track their level and achieve the needed results.   @@PLUGINFILE@@/Voice%20005%20%282%29.m4a 

  • Տատանումնե և ալիքներ

    Նյութը  յուրացնելով դուք պետք  է պատասխանեք այս հարցերին:Ինչ է ալնիքըԻնչու ծովը և օվկիանոսները չեն տեղափոխվումՈրոնք են լայնական և երկայնական ալիքներըԱլիքի ֆիզիկական բնութագիր` ալիքի արագություն,երկարությունՍեյսմական ալիքներ`երկրաշարժեր,ցնցումներ: