Տավուշի մարզի Բաղանիս և Ոսկեվան համայնքների 20 երեխաներ միավորված լինելով շահերի պաշտպանության խմբում, ընթացիկ տարում մասնակցելով մարդու իրավունքների, շահերի պաշտպանության ու քաղաքացիական զարգացման այլ վերապատրաստման դասընթացներին, հզորացրել են իրենց կարողությունները հասարակական նախաձեռնություններ իրականացելու գործընթացում: Գործնական հանդիպումների ընթացքում երեխաները բացահայտեցին նաև իրենց համայնքներում հիմնախնդիրներ, որոնք շոշափում են իրենց շահերը: Բաղանիս համայնքը ներկայացնող խումբը առաջնային համարեց իրենց դպրոցում ֆիզկուլտուրայի դասաժամերն ավելի հավելի հագեցած անցկացնելու համար սպորտային գույքով ապահովելու խնդիրը իսկ Ոսկեվանը ներկայացնող խումբը առաջ էր քաշել երիտասարդների ու երիտասարդների ժամանցի կազմակերպման խնդիրը, այն է ստեղծել կավագործության/փայտագործության խմբակ: Այս հիմնախնդիրների վերաբերյալ հանրային կարծիքը ուսումնասիրելու նպատակով, խմբերը իրենց համայնքներում իրականացրել են հարցումներ: Հարցումների ընդհանուր վերլուծությունը , գործողությունների քայլերը և խմբի գործունեությունը որոշում կայացնողներին ներկակայացնելու և փոխգործակցության միջոցով հիմնախնդիրների լուծման ուղիներ գտնելու նպատակով, խումբը հանդիպեց Բաղանիսի դպրոցի տնօրինության, Նոյեմբերյան համայնքի ավագանու անդամների, Ոսկեվան համայնքի վարչական ղեկավարի հետ: Ներկայացվեցին կատարված աշխատանքները, հիմնախնդիրների լուծման իրենց առաջարկները, որոնք քննարկվեցին որոշում կայացնողների հետ: Ոսկեվանի վարչական ղեկավար Վլադիմիր Ղազինյանը կարևորելով այսչափ կարևոր առաջարկությունները և երեխաների հետ համագործակցությունը, նշեց. «Ոգևորիչ է, երբ երեխաները առաջնային խնդիրները վեր հանելու ունակություն ունեն և կարողանում են նույնիսկ լուծման ուղիներ առաջարկել: Որպես ներկայացուցիչ, կարևորում եմ երեխաների հետ համագործակցությունը; Կաշխատենք, որ ներկայացված առաջարկությունները կյանքի կոչվեն»: Իսկ ավագանու անդամ Էմմա Հակոբյանի համոզմամբ , երեխաներին անհրաժեշտ է համակողմանի աջակցություն նրանց նախաձեռնությունների իրագործման համար: Ծրագրի մասնակից 15- ամյա Ժաննայի կարծիքով տեղական իշխանությունների հետ հանդիպումներն ունեն կարևորություն, քանի որ նրանց ներկայացվող առաջարկությունները կարող են լուծում ստանալ համագործակցության արդյունքում:
Իսկ Բաղանիսի դպրոցի տնօրեն Ալվարդ Աղաջանյանը կարևորում է այն փաստը, որ ծրագիրը երեխաների համախմբմանն է ծառայում, իսկ կատարվող նախաձեռնությունները խթանում են աշակերտների ակտիվությանը, որոշումների կայացման գործընթացում նրանց ներգրավվմանը:
Շահերի պաշտպանության ծրագիրը թույլ է տալիս կարողությունների ու գիտելիքների գործնական կիրառմամբ մշակել համայնքային նախագծեր եւ քաղաքացիական նախաձեռնությունների, քարոզարշավների ու այլ միջոցառումների իրականացման նպատակով, որոնցում ներգրավվում են նաեւ որոշում կայացնողների ու հանրությունը: Ծրագիրն իրականացվում է 6 մարզերում՝ Վորլդ Վիժն Հայաստան միջազգային բարեգործական կազմակերպության կողմից:
ՎՎՀ Իջևանի գրասենյակ
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ