ՀՀ ԿԳ նախարարի 2011թ ի մայիսի 17- ի N 571 հրամանով հաստատվել է «ՀՀ պետական հանրակրթական ուսումնական հաստատություն» ՊՈԱԿ-ի աշակերտական խորհրդի օրինակելի կանոնադրությունը, որի համաձայն կարգավորվել է աշակերտական ինքնավար մարմնի գործունեությունն ու լիազորությունները:
Կապանի N5 հիմնական դպրոցում այն գործում է 2003 թվականից, երբ դպրոցը, որպես փորձարարական՝ ներգրավվել էր «Համագործակցություն հանուն ապագայի. Ժողովրդավար դպրոց» ծրագրում։ Դեռևս հիմնադրման առաջին տարում դպրոցի ԱԽ -ի գործունեությունը վերը նշված համագործակցության կողմից ճանաչվել է լավագույն փորձ և նախընտրական ֆորում գործառույթները տեղադրվել է«Deam School»կայք էջում, ինչպես նաև ԿԳ նախարարության կողմից երաշխավորված`«Հանրակրթական հաստատության աշակերտական խորհրդի գործունեությունը» ձեռնարկում: Շուրջ 16 տարի է, ինչ դպրոցի ԱԽ -ն գործում է նույն խանդավառությամբ...
Կապան խոշորացված համայնքի 2017թ.-ի ավագանու թեկնածուներից երեքը տարբեր ուստարիների մեր ԱԽ նախագահներն էին... Հակված ենք հաստատելու այն միտքը, որ գործունեության հիմքը լինելով կամավորությունը և սովորողների իրավահավասարությունը, գործառույթը նաև առաջնորդի դպրոց է: Համաձայն Կրթության մասին օրենքի հոդված 4 -ի, կրթության բնագավառում պետական քաղաքականության նպատակը... քաղաքացիական գիտակցության դաստիարակությունն է... Հոդված 10 -ի 5-րդ կետի համաձայն, կրթության գործունեությունն արդյունավետ կազմակերպելու համար, ձևավորվում են աշակերտական խորհուրդներ:
Դպրոցի 2017-2018 ուստարվա ԱԽ նախագահ Նորիկ Սահակյանը վերը նշված օրենքի պահանջը բարձր մակարդակով իրականացնում է և, ի դեմս մանկավարժական խորհրդի ներկաների, նրա հաշվետվությունն արժանացավ տնօրենի բարձր գնահատման:
Կապանի N 5 հիմնական դպրոց
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ