«ՄԿՈՒ ոլորտում դուալ համակարգի տարրերի ներդրումը» թեմայով թվով երրորդ աշխատաժողովի ընթացքում ամփոփվել է դուալ ուսուցման մշակված ծրագրերի փաթեթը:
Աշխատաժողովին մասնակցում էին ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության, «Գերմանական միջազգային համագործակցություն» ընկերության, ՄԿՈՒ հաստատությունների և մասնավոր հատվածի ներկայացուցիչներ, ինչպես նաև անկախ փորձագետներ: Աշխատաժողովն իրականացվել է Գերմանիայի Դաշնային Հանրապետության տնտեսական համագործակցության և զարգացման նախարարության ֆինանսավորմամբ «Գերմանական միջազգային համագործակցություն» ընկերության «Մասնավոր հատվածի զարգացում և մասնագիական կրթություն և ուսուցում Հարավային Կովկասում» (2017-2020թթ.) ծրագրի շրջանակում:
ՀՀ ԿԳՆ նախնական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթության վարչության պետ Արտակ Աղբալյանը, ողջունելով աշխատաժողովի մասնակիցներին, նշել է, որ վերոնշյալ ծրագրի նպատակներից մեկն է՝ ՄԿՈՒ համակարգում դուալ կրթության ներդրմամբ խթանել մասնագիտական կրթություն և ուսուցում-աշխատաշուկա կապի ամրապնդումը: «Դուալ կրթության համակարգում ուսումնական գործընթացին զուգահեռ իրականացվում է աշխատանքի վրա հիմնված ուսուցում գործատուի մոտ՝ կոնկրետ մասնագիտության գծով, որի ընթացքում ուսանողը պրակտիկ գիտելիքներ և հմտություններ է ստանում:
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը՝ GIZ-ի աջակցությամբ, հաստատուն քայլերով շարունակում է դուալ կրթության համակարգի փորձարկումը Հայաստանում, որն արդեն մեկնարկել է գինեգործության, զբոսաշրջության, տեղեկատվական տեխնոլոգիաների և ճշգրիտ ճարտարագիտություն ոլորտներում:
Այնուհետև այն կընդգրկի նաև ՀՀ կառավարության կողմից գերակա հռչակված այլ ռազմավարական նշանակություն ունեցող ոլորտներ, մասնավորապես, մեխատրոնիկա, ռոբոտաշինություն, գյուղատնտեսություն և այլն»,-նշել է նա՝ հավելելով, որ փորձնական ծրագրում ընդգրկված ուսումնական հաստատությունները՝ Երևանի հումանիտար, Տավուշի, Վայոց Ձորի և Շիրակի տարածաշրջանային քոլեջներից յուրաքանչյուրն ունի իր հստակ գործընկերը գործատուների դաշտում: Շիրակում այն Գյումրու տեխնոպարկն է, Եղեգնաձորում՝ գինեգործական ընկերություններ, Երևանում՝ մի քանի հայտնի հյուրանոցներ, իսկ Տավուշում՝ տուրիզմի ոլորտի հայտնի ընկերություններ:
Մասնավոր հատվածի զարգացում և մասնագիտական կրթություն և ուսուցում Հարավային Կովկասում» ծրագրի փորձագետ Յուլիա Ստակյանի խոսքով` տնտեսական զարգացման հիմնական նախապայմաններից է՝ որակյալ և հմուտ աշխատուժի առկայությունը: «Ծրագիրն աջակցում է մասնագիտական կրթության և ուսուցման առաջարկների մշակմանը և արդիականացմանը, որոնք ունեն շուկայական ուղղվածություն և պահանջարկված են մասնավոր հատվածի կողմից՝ հզորացնելով մասնավոր հատվածի և կրթական հաստատությունների միջև համագործակցությունը»,-նշել է Յուլիա Ստակյանը՝ ընդգծելով, որ դուալ համակարգի իրականացումը որակապես նոր մակարդակի կբարձրացնի մասնագետների կրթությունը, վերապատրաստումը և մրցունակությունն աշխատաշուկայում: Նրա խոսքով՝ այն նաև կնպաստի սոցիալական գործընկերության զարգացմանը կրթության ոլորտում:
Երկօրյա աշխատաժողովի ընթացքում ներկայացվել են «Գերմանական միջազգային համագործակցություն» ընկերության մշակած դուալ կրթական համակարգի ներդրման իրազեկման և հաղորդակցության ծրագիրը և ներդրվող ծրագրերի տեխնիկական փորձաքննության և ոլորտային եզրակացության արդյունքները, որոնց հաջորդել են խմբային աշխատանքներ:
Աշխատաժողովի երկրորդ օրն իրականացվել են Գործնական ուսուցման օրագրի ձևաչափի մշակման և գնահատման համակարգի տարրերի ներկայացման աշխատանքներ։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: