ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Դերանուն» խոսքի մասի դասավանդումը

Մարտի 22, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի N13 հիմնական դպրոցի Vա դասարանում տեղի ունեցավ բաց դաս ռուսաց լեզու առարկայից:/ Ուսուցչուհի Աշխեն Բադալյան/
Դասի թեման՝ Դերանուն
Ա/ԱԿԱԴԵՄԻԱԿԱՆ
- Իմանալ անորոշ դերանունների հիմնական առանձնահատկությունները
- Տարբերել դերանվան մյուս տեսակներից
-Ճանաչել գրավոր խոսքում

Բ/ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ՝
-Լսելու
- Դիտելու
- Տեսականը գործնականում կիրառելու
- Տրամաբանելու
- Համագործակցելու
- Հետաքրքիր ու բազմաբովանդակ դաս էր, ուսուցչի ուղղորդող հարցերի շնորհիվ թեմայի շուրջ, աշակերտները կազմեցին ստացան գաղափարների քարտեզ: Զրույցի միջոցով ներկայացնում է դերանվան ընդհանուր իմաստը:
Դասը նպատակ ուներ սովորելու և սովորեցնելու միմյանց, հաղորդելու իրենց ձեռքբերումները:
Աշակերտները յուրացրել էին նյութը՝ տարբերում էին դերանունների տեսակները, գիտեին դերանվանական հոլովումը, կարողանում էին տարբեր շարահյուսական պաշտոններով կիրառել խոսքում,որն էլ արտահայտւչ և սահուն էր հնչում: Նրանք կարողանում էին կազմել և վարել առօրյայի վերաբերյալ երկխոսություններ: Հարցերին տալ դրական կամ ժխտական լիարժեք պատասխաններ: Կարողանում էին միանգամից թարգմանել դասավանդողի արդեն սովորացրած խոսքային նմուշներով նախադասությունները ռուսերենից հայերեն և հակառակը:
Դասն անխոս հաջողված էր, դրա մասին էին վկայում բազում ուրախ ու ժպտացող հայացքները, տնօրենի՝ Զ.Ստեփանյանի գովեստի խոսքերը Աշխեն Բադալյանին և հորդորն ուղղված երիտասարդ ուսուցիչներին՝ նմանատիպ բաց դասեր կազմակերպելու: Դասն ավարտվեց՝ ի մի բերելով և ամփոփելով ստացված գիտելիքները:

ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ժաննա Վարդանյան

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: