ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նախարարը հանդիպել է «Լռության ձայն» կազմակերպության ներկայացուցիչներին

Մարտի 1, 2018
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն ընդունել է «Լռության ձայն» հասարակական կազմակերպության նախագահ Արտաշես Հովհաննիսյանին և լսողության խանգարումներ ունեցող երիտասարդների: Վերջիններիս նախարարը հրավիրել էր հանդիպման՝ լսելու նրանց մտահոգությունները  և առաջարկությունները՝ «Բարձրագույն կրթության մասին» օրինագծում ներառականության ապահովման և հաշմանդամություն ունեցող անձանց խնդիրների ամրագրման վերաբերյալ: Երիտասարդները նշել են, որ ի տարբերություն հանրակրթական համակարգի՝ բարձրագույն կրթության ոլորտում հաշմանդամություն ունեցող անձանց համար որոշակի դժվարություններ կան մատչելիության, հասանելիության և, առհասարակ, ներառականության տեսանկյունից: Ըստ հանդիպման մասնակիցների՝ կոնկրետ լսողության խանգարում ունեցող անձանց համար բուհերում բացակայում են թարգմանիչների հաստիքներ, իսկ առկա թարգմանիչները կարիք ունեն հավելյալ վերապատրաստման:

Նախարարը ներկաներին տեղեկացրել է, որ օրինագծում որոշակի լուծումներ են տրվել հաշմանդամություն ունեցող անձանց խնդիրներին, իսկ որոշ հարցեր կկարգավորվեն օրենքից բխող ենթաօրենսդրական ակտերի մշակման փուլում: Առկա բոլոր խնդիրներին համակարգային լուծում տալու համար, ըստ Լևոն Մկրտչյանի,  անհրաժեշտ են ֆինանսական մեծ ներդրումներ: Նախարարը նշել է, որ անհրաժեշտ է կատարել համապատասխան վերլուծություն և հաշվարկ, որի արդյունքում գուցե կարիք լինի Մանկավարժական համալսարանում, օրինակ, ներդնել թարգմանիչների մագիստրոսական ծրագիր: «Սրա արդյունքում մի քանի տարի հետո կունենանք թարգմանիչների սերունդ և ամեն բուհում՝ առնվազն մեկ այդպիսի հաստիքի առկայություն»,-նշել է Լևոն Մկրտչյանը՝ հավաստիացնելով, որ պետությունը կանի  հնարավորը՝ երիտասարդների մասնագիտական ուսումնառությունն առանց խոչընդոտների կազմակերպելու համար:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…