ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Անաղարտ պահենք մեր մայրենին

Փետրվարի 26, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Մայրենիի տոնին ընդառաջ շուրջ մեկ ամիս Նոր Կյանքի միջնակարգ դպրոցի 10-րդ   դասարանի դռանը, ի ցույց բոլոր աշակերտների, փակցված էր գովազդային պաստառ՝ «Անաղարտ պահենք մեր մայրենին» կոչով։ Տասներորդցիների հետևողականության շնորհիվ ամեն օր պաստառին փակցվում էին լեզվական նորանոր աղավաղումներ՝ զուգահեռաբար  ներկայացնելով ճիշտ տարբերակը։

 «Բառագիտություն» բաժնի ամփոփման  բաց դասին /ուսուցչուհի` Լյուդմիլա Ներսիսյան/ ներկայացրին մեկամսյա աշխատանքի արդյունքը: Հարցումները և հուսադրող էին,  և մտահոգող․ աշակերտների մի մասը խանդավառությամբ հետևել և յուրացրել էր բառերի, բառաձևերի ճիշտ տարբերակը, իսկ մի մասը եղել էր անտարբեր՝ բնավ կարևորություն չտալով կոչին։

 Չեք ուզում կարդալ, լավ։  Այս անգամ որոշեցինք հանդես գալ լեզվական ախտերը վեր հանող հումորային մանրապատումներով՝ օգտվելով Դ․ Գյուրջինյանի «Հանուն մեր նյարդերի»՝ լեզվական սխալները ներկայացնող շարքից։ Այո , այս անգամ մեր անտարբերները համակ ուշադրությամբ լսեցին և իրենք էլ չնկատեցին՝ ինչպես սկսեցին ծիծաղել սեփական սխալների վրա։

 Իսկ հիմա պետք է լրջանալ և լսել ամենայն հարգանքով և համակ ուշադրություն դարձած․ չէ որ մեր հյուրը ճշմարտության դրոշակակիրն է՝ Պարույր Սևակը, լեզվի մասին իր խոհուն  մտքերով, փիլիսոփայությամբ։ Հետո ինչ, որ  տասներորդցի Ռուբենը այնքան էլ նման չէր Սևակին, բայց այնպես սիրով և հպարտությամբ էր ստանձնել Պ․ Սևակի դերը և բազմելով «Գրողի գահին»՝ մտախոհ հայացքով և լուրջ կեցվածքով մեկ առ մեկ պատասխանում էր  դասընկերների հարցերին` ներկայացնելով  մեր լեզվի  առավելությունները և մտահոգությունները լեզվի հետ կապված։ Վերջում  հորդոր «բառերից վրեժ լուծող» աշակերտներին․ ««Ոչ միայն հացիվ կեցցե մարդը, այլև բանիվ»։ Ահա այս նժարումն է մեր տեղը։ Պահպանել գիրն ու գրկանությունը, լեզուն ու երգը»։

Դե եթե երգ, ուրեմն պիտի երգենք «Մեր լեզուն», խոսք` Համո Սահյանի,  երաժշտթյունը` Սասուն Պասկևիչյանի։

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…