Փետրվարի 19-ին Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցում օրը հագեցած էր գրքերի բույրով... Այոˊ, այոˊ, եթե չեք զգացել այդ բույրը, ապա երբեք էլ ուշ չէ, ինչպես հանճարեղ Եղ.Չարենցն էր ասում. «Օ˜, գրքերի աշխարհը տիեզերք է անեզր...»։
Դպրոցի գրադարանավարը՝ տիկին Գրետան, իր սիրած գործի լիարժեք տիրուհին էր այսօր, երբ սիրով ու պատասխանատվությամբ ուղեկցեց աշակերտներին՝ գիրք նվիրելու և աշակերտների բարեմաղթանքներով շնորհավորելու կրթօջախի տնօրենին՝ Հ.Դավթյանին, ով մանկավարժական կուռ աշխատակազմով ոչ մի ջանք չի խնայում գրագետ և քաղաքակիրթ հայ դաստիարակելու դժվար, բայց ընտրած ու սիրելի աշխատանքում։ Փոխադարձ բարեմաղթանքներ ստանալով՝ դպրոցի աշակերտները գրադարանավարուհու բարեհամբույր ընդունելությանն արժանացան գրադարանում՝ նրանից լսելով գրքի և այն ընթերցելու կարևորության մասին...
Դպրոցի XIԱ և XIԴ դասարանների աշակերտները, օրվա խորհրդին համահունչ, պատրաստել էին փոքրիկ գրքույկներ՝ բանաստեղծությունների ընտրանիով, որոնք բազմաթիվ մաղթանքներով նվիրեցին միմյանց, ուսուցիչներին։
Առանձնահատուկ էր նաև ուսմասվար Ա.Գևորգյանին երկու աշակերտուհիների նվիրած գրքույկ-տետրը, որը պետք է համալրվեր թանկագին հուշերով և լավագույն նորություններով...
Դպրոցի ուսմասվար Ա.Գևորգյանի վաղ առավոտյան տրված հանձնարարության՝ իմաստավորել օրը, գրադարանավար Գ.Հովակիմյանի անմիջական նախաձեռնության և աշակերտների ակտիվ մասնակցության շնորհիվ «Գիրք նվիրելու օրը» վերածվեց մեծ դասի,որի նպատակն էր. «Անհրաժեշտ է միայն թերթել գիրքը, և նա ինքը քեզ կբացի իր գաղտնիքները. ինքդ էլ չես զգա, որ քո հոգում տեղի կունենա հեղաշրջում, բայց գրքերի աշխարհը կմնա կրկին անսահման ու անվերջ...»։
ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական համակարգը վերջին…
Ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում` որպես ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաների ուսուցիչ: Բացի այդ, դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզու՝ <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական…
Հարգելի գործընկերներ, ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Ուզում եմ քննարկել հետևյալ…
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան