«ՈՒսուցիչ» - բառ, որը մեզ տանում է դեպի կրթություն և գիտություն, հոգատարություն, քնքշանք ու սեր է նշանակում մեզ համար: Բառ, որի շնորհիվ մենք դառնում ենք հասարակությանը պիտանի մարդ:
Արարատի մարզի Սայաթ- Նովայի միջնակարգ դպրոցում ուսուցչի մասնագիտական տոնի կապակցությամբ կազմակերպվեց միջոցառում «ՇՆՈՐՀԱՎՈ´Ր ՏՈՆԴ, ՍԻՐԵԼԻ´ ՈՒՍՈՒՑԻՉ...» խորագրով: Սա մի օր է, երբ ևս մեկ անգամ գնահատվում է ուսուցիչների հայրենանվեր և անձնուրաց աշխատանքը:
Ուսուցիչներին ողջունեցին և բարձր տրամադրություն հաղորդեցին դպրոցի IX դասարանի աշակերտները:
Դպրոցի դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ Ա.Հակոբյանը աշակերտների հետ միասին տոնի առթիվ անակնկալ էին պատրաստել ուսուցիչների համար: Դպրոցի բոլոր դասարաններում դասաժամի պահին լուսնակարել էին բոլոր ուսուցիչներին և միջոցառման օրը փակցրել դահլիճի վարագույրին:
Միջոցառման վերջում աշակերտները այդ անակնկալ լուսանկարները կոնֆետների հետ միասին հանձնեցին ուսուցիչներին:
Դպրոցի տնօրեն Ժ.Ղարսայանը կրկին շնորհավորելով իր դպրոցի ուսուցիչներին՝ առողջություն ու ստեղծագործական նորանոր հաջողություններ մաղթեց իրենց շնորհակալ և հայրենանվեր առաքելության ճանապարհին մաղթելով նրանց ուժ, եռանդ ու համբերություն հետագա սերունդներին դաստիարակելու համար:
Քանի սերունդ եք կյանք ճանապարհել
Բանիմաց ու սթափ Ձեր խրատներով,
Բազմաթիվ մատղաշ հոգիներ կրթել՝
Բաշխելով նրանց ավյուն ու կորով:
Եվս մեկ անգամ՝ ՇՆՈՐՀԱՎՈ´Ր ՏՈՆԴ ,ՍԻՐԵԼԻ´ ՈՒՍՈՒՑԻՉ...
ԴԱԿ՝ Արև Հակոբյան
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
ՆՈՒ նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը: Ձևավորել վերլուծելու և գնահատելու հմտություններ: Ձևավորել հետազոտական աշխատանք կատարելու
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: