ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հայաստանում դուալ ՄԿՈՒ համակարգի պիլոտավորումը շարունակվում է

Փետրվարի 9, 2018
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը՝ Գերմանիայի միջազգային համագործակցության ընկերության (ԳՄՀԸ/GIZ) «Մասնավոր հատվածի զարգացում և ՄԿՈՒ›› (ՄՀԶ ՄԿՈՒ) ծրագրի աջակցությամբ, փետրվարի 6-7-ին մեկնարկել է դուալ ՄԿՈՒ համակարգի պիլոտավորման գործընթացը Տավուշի տարածաշրջանային պետական քոլեջում: Քոլեջում համակարգը կփորձարկվի «Ավտոմոբիլային տրանսպորտի տեխնիկական սպասարկում և նորոգում›› և «Զբոսաշրջություն›› մասնագիտությունների գծով:

Միջոցառմանը ներկա ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության նախնական/արհեստագործական և միջին մասնագիտական կրթության վարչության պետ Արտակ Աղբալյանը հաջողություն է մաղթել քոլեջի դասախոսական կազմին, ուսանողներին և մասնավոր հատվածը ներկայացնող ընկերությունների ղեկավարներին՝  ծրագրի պիլոտավորման գործընթացում: «Լինելով ամենաճկուն կրթական մակարդակը՝ ՄԿՈՒ-ն կարող է արագորեն արձագանքել ժամանակակից արտադրության փոփոխություններին: Այդ պատճառով դուալ համակարգի ներդնումը կարող է համարվել կրթական բարեփոխումների հիմնական ուղղություններից մեկը»,-իր խոսքում նշել է  Արտակ Աղբալյանը՝ ընդգծելով, որ ծրագիրը հնարավորություն է ստեղծում գործնական ուսուցման միջոցով ապահովել կրթության որակի բարձրացում: «ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը՝ GIZ-ի աջակցությամբ, հաստատուն քայլերով շարունակում է պիլոտավորումը Հայաստանում, որն արդեն մեկնարկել է գինեգործության, զբոսաշրջության և ՏՏ ոլորտներում: Այնուհետև այն կընդգրկի նաև այլ ռազմավարական նշանակություն ունեցող ոլորտներ, մասնավորապես՝ ճշգրիտ ճարտարագիտություն, մեխատրոնիկա, ռոբոտաշինություն և այլն»,-նշել է նա:

GIZ-ի ՄՀԶ ՄԿՈՒ ծրագրի հայաստանյան թիմի ղեկավար Վիլհելմ Հուգոյի խոսքով՝  ծրագիրն աջակցում է Հայաստանում զբաղվածության ապահովման համար կարևոր գինեգործության, զբոսաշրջության և ճշգրիտ ճարտարագիտության/տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ոլորտներին, և համապատասխանաբար դուալ կրթական համակարգի տարրերը կփորձարկվեն առաջին հերթին հենց այս ուղղություններում:

Առանձնացնելով դուալ համակարգի առավելությունները՝ ԳՄՀԸ ծրագրի փորձագետ Յուլիա Ստակյանն իր հերթին նշել է, որ դուալ համակարգն օգնում է զարգացնել ՄԿՈւ շրջանավարտների մասնագիտական կարողությունները՝ ապահովելով վերջինների մրցունակությունը աշխատաշուկայում: «Դուալ համակարգը նաև նպաստում է սոցիալական գործընկերության զարգացմանը կրթության ոլորտում, որն իր հերթին դառնում է տնտեսության արդիականացման և զարգացման հզոր խթան»,-ընդգծել է Յուլիա Ստակյանը:

«Տարածաշրջանի շուկայի ուսումնասիրության արդյունքում պարզվել է, որ ավտոմոբիլների տեխնիկական սպասարկման և նորոգման ծառայությունները մեծ պահանջարկ են վայելում։ Դուալ համակարգի տարրերի ներդրման շնորհիվ հնարավոր կլինի ուսանողների մոտ մասնագիտական հմտություններն ու կարողություններն ավելի ամրապնդել, քանի որ այն իրենից ներկայացնում է աշխատանքի վրա հիմնված ուսուցում, և ուսանողները հնարավորություն են ունենալու գործնական և պրակտիկ աշխատանքները կատարել հենց գործատուի մոտ»,-իր ելույթում նշել է Տավուշի տարածաշրջանային պետական քոլեջի ուսումնական աշխատանքների գծով փոխտնօրեն Հայկ Բրուտյանը:

Ծրագրի զբոսաշրջության փորձագետ Արմինե Իսրայելյանն էլ իր հերթին խոսել է Հայաստանում զբոսաշրջության և հատկապես Տավուշի մարզի զբոսաշրջային ներուժի մասին՝ ընդգծելով քոլեջի դերը՝ ոլորտում որակյալ կադրեր պատրաստելու հարցում:

Միջոցառումներին ներկա էին նաև Տավուշի մարզի մասնավոր հատվածի ներկայացուցիչներ, ովքեր խոսել են քոլեջի ապագա շրջանավարտների նկատմամբ իրենց պահանջների ու սպասելիքների մասին: Նրանք արձանագրել են, որ, մասնավորապես, երկու պիլոտավորվող ոլորտներում էլ առկա է  որակյալ և ժամանակակից հմտությունների տիրապետող մասնագետների մեծ պահանջարկ՝ հույս հայտնելով, որ նոր համակարգի ներդրումը կլրացնի այդ բացը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…