ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ԻՄՓԱՔԹ/ՍՔԱՅ ակումբները համալրվում են նոր շնորհալի առաջնորդներով

Հունվարի 30, 2018
Լուրեր կազմակերպություններից

Դիլիջան քաղաքում  անցկացվեց ԻՄՓԱՔԹ/ՍՔԱՅ երիտասարդական ակումբների առաջնորդների վերապատրաստման 6-օրյա դասընթացը, որին մասնակցեցին  Տավուշի, Շիրակի, Լոռիի և Արագածոտնի մարզի 18 երիտասարդներ: Նպատակն էր նշյալ մարզերում նոր հիմնվող և արդեն գործող ակումբների գործունեությունը համակարգող առաջնորդ-խմբավարների վերապատրաստումը, ինչպես նաև մասնակից երիտասարդների շրջանում կամավորության խթանումը, կարողությունների և հմտությունների հզորացումը, որոնք թույլ են տալիս նրանց դառնալու մրցունակ  աշխատաշուկայում: Այս վերապատրաստումներն ամենամյա են, որին մասնակցում են այն մարզերի ներկայացուցիչները, որտեղ Վորլդ ՎԻժն Հայաստան միջազգային բարեգործական կազմակերպությունն իրականացնում է իր ծրագրերը: Դասընթացին ուսուցանվեց ոչ ֆորմալ կրթության կազմակերպման ոճերը,  փորձարարական կրթության ուսումնական փուլեչը, ԻՄՓԱՔԹ/ՍՔԱՅ կրթական մոդելը, դասընթաց վարելու և խմբային աշխատանքների կազմակերպման գործիքակազմը, համայնքային ծրագրեր նախագծելու և իրականացնելու, ֆոնդահայթայթման ու հաղորդակցման մեթոդները: Մանսակիցները նաև փորձնական դասընթացներ վարեցին՝ գործնականում կիրառելով ստացած հմտությունն ու գիտելիքը: ԻՄՓԱՔԹ/ՍՔԱՅ ակումբներում երեխաներն ու երիտասարդները  գիտելիքներ և կարողություններ են ձեռք բերում ակտիվ քաղաքացիության, առաջնորդության, սոցիալական ձեռներեցության և աշխատունակության ոլորտներում, որոնք գործնականում կիրառում են համայնքային ծառայության ուսումնական ծրագրեր իրականացնելիս; Ակումբները, որոնց անդամներ են տվյալ համայնքների երեխաներ և երիտասարդներ (13-29տարեկան), նաև դիմում են  դրամաշնորհներ ստանալու համար տարբեր կազմակերպություններին, իրականացնում են ֆոնդահայթայթում  համագործակցում տեղական ինքնակավառաման մարմինների, մարզպետարանների, պետական, հասարակական ու միջազգային կազմակերպությունների, բիզնես հատվածի,  ԶԼՄ-երի, եկեղեցու,  դպրոցների ու այլ կրթական հաստատությունների և այլ կառույցների ու ոչ ֆորմալ միավորումների հետ: Ակումբները հնարավորություն են ընձեռում երեխաներին ու երիտասարդներին դառնալու ակտիվ, քաղաքացիական վարքագիծ դրսևորող քաղաքացի, հանդես գալ որպես փոփոխություններ բերող և համայնքային խնդիրներ լուծման շուրջ համախմբման դերակատարների, զգալու որպես տեղական մակարդակում որոշումների կայացման գործընթացում ակտիվ ներկայանալու, ճանապարհ է հարթվում նրանց ՝ հետագայում անհրաժեշտ հնտություններով մրցունակ լինելու համար: Նշենք, որ այս դասընթացը վարեցին Ազատամուտի ԻՄՓԱՔԹ ակումբի և Սիսիանի ՍՔԱՅ ակումբի փորձառու առաջնորդները, ովքեր ՎՎՀ-ի աջակցությամբ վերապատրաստվել են դասընթացավարների հատուկ դասընթացին և հիմա ուսուցանում են իրենց հասակակիցներին կրթական այս մոդելը և իրենց փորձառությունը փոխանցում նոր առաջնորդներին: Դասընթացի մասնակից, Շիրակի մարզի Գոգհովիտ համայնքի միջնակարգ դպրոցի կենսաբանության ուսուցչուհի Լիլիթ Գևորգյանը, ով կառաջնորդի իրենց համայնքի ակումբը, բավականին կարևոր է համարում իր մասնակցությունը.  «Մասնակցելով այս դասընթացին, կարևորեցի ոչ միայն համապատասխան կարողությունների զարգացումը ոչ ֆորմալ կրթության ոլորտում, այլև այն, որ ակումբի ծրագրերը Գոգհովիտի երեխաների ու երիտասարդների համար կլինեն արդյունավետ՝ նպաստելով նրանց ակտիվության աճին և նոր փոփոխությունների բերելուն համայնքում»:

ԻՄՓԱՔԹ  ծրագիրը մշակվել է Ռումինիայում «Նոր Հորիզոններ» հիմնադրամի կողմից և Հայաստանում իրականացվում է Վորլդ Վիժն Հայաստանի կողմից: Նպատակն է համախմբել երիտասարդությանը  ԻՄՓԱՔԹ  խմբերում, աջակցել նրանց ձեռք բերել քաղաքացիական հասարակության և աշխատանքային շուկայում մրցունակ լինելու համար անհրաժեշտ կարողություններ: Հայաստանի Լոռի, Տավուշ, Արագածոտն, Շիրակ, Սյունիք, Գեղարքունիք մարզերում և Երևան քաղաքում գործում են  86 ԻՄՓԱՔԹ և ՍՔԱՅ ակումբներ, որոնց անդամներ են մոտ 1510 երեխա և երիտասարդ, որոնց  առաջնորդում են 130 վերապատրաստված առաջնորդներ: 

ՎՎՀ Իջևանի գրասենյակ

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան