ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ե. Չարենցի անվան դպրոցը համախմբել էր նախկին շրջանավարտներին

Դեկտեմբերի 25, 2017
Դպրոցական անցուդարձ Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն այսօր ներկա է գտնվել Երևանի Ե. Չարենցի անվան թիվ 67 հիմնական դպրցում կազմակերպված՝ «67-րդ դպրոցի 67-րդ  ամանորը» միջոցառմանը: Տոնի առթիվ դպրոցն իր հարկի տակ էր հավաքել տարբեր տարիների իր շրջանավարտներին: Որպես այդ դպրոցի նախկին սան՝ Լևոն Մկրտչյանը իր շնորհակալությունն է հայտնել դպրոցի նախկին և ներկա բոլոր ուսուցիչներին: «Ինձ համար շատ հուզիչ պահ է, որովհետև տարիների ընթացքում առանձնապես շատ բան չի փոխվել մեր դպրոցում, որը ժամանակին նաև ինձ է ճանապարհ դրել դեպի մեծ կյանք: Չարենցի անվան  դպրոցի ավանդույթները շարունակվում են. տարիների ընթացքում լավ ընկերներ դարձած այս դպրոցի շրջանավարտները պարբերաբար հավաքվում են հարազատ հարկի տակ: Այս դպրոցը մեր լավագույն կրթօջախներից է, և բոլորս հպարտ ենք, որ ավարտել ենք հենց այս ուսումնական հաստատությունը, որն ունի իր ուրույն ձեռագիրը:  Եվ շատ կարևոր է, որ կարողանանք պահպանել ոչ միայն այս պատերի ներքո սովորելու մեր հիշողությունը, այլ նաև դրա պատասխանատվությունը»,-նշել է նախարարը՝  ընդգծելով, որ ներկա դարաշրջանում շատ կարևոր է դպրոցի առաքելությունը, այն է՝ լավագույն ավանդույթների փոխանցումը ապագա սերունդներին:

Լևոն Մկրտչյանը նաև շրջել է դպրոցում, զրուցել նախկին շրջանավարտների, դպրոցի մանկավարժական կազմի և հանդիսությանը ներկա աշակերտների հետ:

Նշենք, որ Երևանի թիվ 67 դպրոցը հիմնադրվել է 1951 թվականին: 1955 թվականին այն անվանակոչվել է հայ մեծանուն գրող Եղիշե Չարենցի անունով: Հանրապետությունում առաջին դպրոցն է եղել, որ դեռևս 1961 թվականին ստացել է անգլերենի խորացված ուսուցման թույլտվություն: Դպրոցը 1998 թվականից ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի դպրոցների ասոցիացիայի անդամ է: 1999թվականին այն դարձել է քույր-դպրոց Տորոնտոյի ՀՕՄ-ի ամենօրյա և ԱՄՆ-ի Ֆերհայան վարժարանների հետ: Բարեկամական կապեր են հաստատվել Շոտլանդիայի և Արցախի դպրոցների հետ: 

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…