ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Մասնագիտական կողմնորոշումը որպես կարիերա սկսելու հնարավորություն

Նոյեմբերի 22, 2017
Լուրեր կազմակերպություններից

Դպրոցներում մասնագիտական կողմնորոշման ուսուցումը  հնարավորություն է տալիս  սովորողներին գնահատել, գիտակցել և արժևորել գնահատել սեփական կարողությունները  և գիտելիքները ապագա մասնագիտությունն ընտրելիս: Ս.թ  նոյեմբերի 18-20-ը, Աղվերանում՝ Վորլդ Վիժն Հայաստան միջազգային բարեգործական կազմակերպության  և Մասնագիտական կողմնորոշման մեթոդական կենտրոնի հետ համագործակցության շրջանակում շարունակվում են տարբեր մարզերի դպրոցների մանկավարժների ու կրթության աշխատողների «Մասնագիտական կողմնորոշում»  թեմայով  վերապատրաստումները: Տավուշի,  Լոռիի և Շիրակի մարզերի կրթական հաստատությունների  16  ներկայացուցիչներ եռօրյա դասընթացի շրջանակում   ծանոթացան մասնագիտական կողմնորոշման մոդելին,  թե ինչպես աջակցել սովորողներին նախասիրություններին ու աշխատաշուկային համապատասխան մասնագիտության հարցում,կարիերայի ուղղորդման միջազգային փորձին և Հայաստանում այդ համակարգի առկա վիճակին ու զարգացման հեռանկարին, ՀՀ կրթության համակարգին և  ուսումնառության առաջնային ձևերին՝ ֆորմալ և ոչ ֆորմալ ,  դասընթացավարի մասնագիտական հմտություններին և դասընթացների իրագործման փուլերին, այդ գործընթացում սոցիալական գործընկերներ ձեռք բերելու աշխատանքներին: Գործնական ու տեսական  վարժանքներն ու ներկայացումները մասնակիցներին տրամադրեցին գիտելիքներ անձի շարունակական կրթության կարևորության, սկզբունքների և կարիերայի աճին ուղղված կարևոր գործիքների ու փուլերի մասին: Մասնակիցներն  իրենց կարողությունները զարգացրեցին  մասնագիտական կողմնորոշման դասընթացներն դպրոցներում ոչ ֆորմալ ձևաչափով վարելու համար  իրենց  դպրոցներում՝ ավագ դասարանների սովորողների համար:  Դասընթացի մասնակից, Տավուշի մարզի Խաշթառակ համայնքի միջնակարգ դպրոցի աշխատակից Արմինե Ղալթախչյանն առաջին անգամ է վերապատրաստվում  այս ոլորտում և նշեց. «Դասընթացը նոր գիտելիքներ տվեց  մասնագիտական կողմնորոշման մասին , նոր փորձ և անհրաժեշտ է , որ երեխայի մոտ զարգացնել  սեփական ներուժը ինքնուրույն գնահատելու կարողությունն  ապագա մասնագիտությունն ընտրելիս»:  Իսկ Շիրակի մարզի Գոգհովիտ համայնքի միջնակարգ դպրոցի տնօրեն Նազան Գրիգորյանի համոզմամբ մասնագիտական կողմնորոշման վերաբերյալ դպրոցում երեխաների հետ քննարկելը կարևոր է քայլ է նրանց  ուղղորդելու  համար. «Կարծում եմ շատ կարևոր է այս դասընթացների անցկացումը դպրոցում, քանի որ երխաները պատկերացում չեն ունենում , թե ինչ է մասնագիտական կողմնորոշումը,  աշխատաշուկայում պահանջվող մասնագիտությունները: Դասընթացին աշակերտների մասնակցությունը թույլ կտա, որ ճանաչեն անձնական կարողությունները, գնահատեն և ճիշտ ընտրել մասնագիտությունը»: Մասնակիցները նաև պլանավորեցին իրենց դպրոցներում  մասնագիտական կողմնորոշման դասընթացների գործընթացը:

ՎՎՀ   Իջևանի գրասենյակ

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…