«Ուսուցչի օրվա» կապակցությամբ Հ. Պարոնյանի անվան երաժշտական կոմեդիայի պետական թատրոնում այսօր կազմակերպվել է հանդիսավոր միջոցառում, որի ընթացքում պարգևներ են հանձնվել հանրապետության մի խումբ մանկավարժների: Միջոցառմանը մասնակցել են ԱԺ փոխնախագահ Հերմինե Նաղդալյանը, ՀՀ պաշտպանության նախարար Վիգեն Սարգսյանը, ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը, ԱԺ պատգամավորներ, կրթության և պաշտպանության ոլորտի ներկայացուցիչներ:
Միջոցառմանը հրավիրվել և պարգևների են արժանացել ապրիլյան քառօրյա պատերազմի ընթացքում զոհված զինծառայողների ուսուցիչները: Մի խումբ ուսուցիչներ պարգևատրվել են ՀՀ ԱԺ նախագահի և ՀՀ վարչապետի հուշամեդալներով, որոնք հանձնել է ԱԺ փոխնախախագահ Հերմինե Նաղդալյանը: Ուսուցիչներին պարգևներ է հանձնել նաև ՀՀ պաշտպանության նախարար Վիգեն Սարգսյանը:
Շնորհավորելով հանրապետության բոլոր մանկավարժներին` մասնագիտական տոնի առթիվ, նախարար Լևոն Մկրտչյանը կարևորել է միջոցառման` նմանատիպ ձևաչափով անցկացումը: «Ուսուցչի հիմնական պարտականությունը տեսակի շարունակությունն է: Ինչպես նշել է ֆրանսիացի հայտնի փիլիսոփա Գյուստաֆ Լեբոն` ողջերի իրական տերը մահացածներն են: Երբ մենք մեծարում, կարևորում և արժևորում ենք անցյալը և մեր հերոսներին, ապա ապագային և մեր երազանքի կատարմանը կարող ենք նայել ավելի հպարտ հայացքով: Հատուկ շնորհակալություն եմ հայտնում բոլոր այն ուսուցիչներին, ովքեր կարողանում են այս կարևոր գաղափարախոսությունը մեր դպրոցներում պահել, պահպանել և փոխանցել սերունդներին»,-մասնավորապես նշել է Լևոն Մկրտչյանը:
Կրթության, ռազմահայրենասիրական դաստիրակության գործում ներդրած մեծ ավանդի համար և «Ուսուցչի օրվա» կապակցությամբ ներքոհիշյալ մանկավարժները պարգևատրվել են ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության բարձրագույն պարգևով` «Ոսկե հուշամեդալով»` Մարիետա Դավթի Մարգարյան /Երևանի թիվ 21 դպրոցի փոխտնօրեն, ֆիզիկայի ուսուցիչ/, Լիդա Արշալույսի Սարուխանյան /Երևանի թիվ 135 դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցիչ/, Անահիտ Սուրենի Տիգրանյան /Երևանի թիվ 74 դպրոցի հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչ/, Արևիկ Էդուարդի Սարգսյան /ՀՀ Արարատի մարզի Դարբնիկի միջն. դպրոցի հայոց լեզվի և գրակ. ուսուցիչ/, Լարիսա Վիկտորի Հովսեփյան /ՀՀ Արարատի մարզի Արևիկի միջն. դպրոցի պատմության ուսուցիչ/, Սուսաննա Ավագի Վարդանյան /ՀՀ Արարատի մարզի Արտիմետի միջն. դպրոցի դասվար/, Սիլվա Գրիգորի Խլղաթյան /ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Փոքր Մասրիկի միջն. դպրոցի ռուսաց լեզվի ուսուցիչ/, Կորյուն Քյարամի Խաչատրյան /ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Երանոսի թիվ 2 միջն. դպրոցի ֆիզկուլտուրայի ուսուցիչ/, Հասմիկ Արսենի Բաղդասարյան /ՀՀ Լոռու մարզի Վանաձորի թիվ 4 հիմն. դպրոցի հայոց լեզվի և գրակ. ուսուցիչ/, Ռոզա Մակիչի Ասլանյան /ՀՀ Կոտայքի մարզի Նոր Հաճնի թիվ 1ավագ դպրոցի ռուսաց լեզվի և գրակ. ուսուցիչ/, Ռուզաննա Սարիբեկի Արաջյան /ՀՀ Շիրակի մարզի Գետափի դպրոցի տնօրեն, գերմաներեն լեզվի ուսուցիչ/, Արեգնազան Սերյոժայի Մխիթարյան /ՀՀ Շիրակի մարզի Մեծ Մանթաշի դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցիչ/, Լարիսա Մելիքի Գևորգյան /ՀՀ Սյունիքի մարզի Շաղաթի միջն. դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցիչ/, Ժենյա Գրիգորի Սաֆարյան /ՀՀ Սյունիքի մարզի Կապանի թիվ 3 ավագ դպրոցի ֆիզիկայի ուսուցիչ/, Լյուդվիգ Գուրգենի Ստեփանյան /ԼՂՀ Տումու Մ. Մանվելյանի անվան միջն. դպրոցի պատմության ուսու
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության կայք
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: