ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հավասար պայմաններ` հաշմանդամություն ունեցող անձանց համար

Նոյեմբերի 16, 2017
Լուրեր կազմակերպություններից

Երևանի տարածաշրջանային  թիվ 2 պետական քոլեջում այսօր բացվել է սոցիալական ձեռնարկություն՝ սառնարանային տնտեսություն: Սոցիալական ձեռնարկության բացումը կազմակերպվել էր Եվրոպական միության ֆինանսավորմամբ և «Սեյվ դը չիլդրեն» կազմակերպության հայաստանյան գրասենյակի կողմից իրականացվող «Մասնագիտական կրթություն և զբաղվածություն հաշմանդամություն ունեցող երիտասարդների համար» ծրագրի շրջանակում:

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Վահրամ Մկրտչյանը շնորհակալությւոն է հայտնել Հայաստանում Եվրոպական միությանը և «Սեյվ դը չիլդրեն» կազմակերպությանը`  ՄԿՈՒ ոլորտում իրականացվող սոցիալական աջակցության ծրագրերի համար: «Մեր երկիրը որդեգրել է համընդհանուր ներառականության անցնելու գործընթացը, և ակնհայտ է, որ հաշմանդամություն ունեցող անձինք պետք է լիովին ինտեգրվեն աշխատաշուկային և հասարակությանը: Սոցիալական ձեռնարկություն հիմնելու նպատակն է հաշմանդամություն ունեցող անձանց համար ստեղծել աշխատանքի մրցակցության հավասար պայմաններ և խթանել զբաղվածության հավասար հնարավորությունները և աշխատանքի մատչելիությունը»,-նշել է Վահրամ Մկրտչյանը` ընդգծելով, որ այսօր ՄԿՈՒ ոլորտում սովորում է շուրջ 30 հազար ուսանող, հետևաբար պետք է առավել մեծ ուշադրություն դարձնել այս ոլորտին:

Նշենք, որ ծրագրի ընթացքում հաշմանդամություն ունեցող 40 երեխա ստացել է մասնագիտական ուսուցում Երևանի տարածաշրջանային թիվ 2 պետական քոլեջում, որոնցից 5-ն արդեն աշխատում է նորաբաց սառնարանային տնտեսությունում:

Նախատեսվում է Սոցիալական ձեռնարկությունից ստացվող եկամուտների հաշվին հաշմանդամություն ունեցող ավելի մեծ թվով անձանց համար վերապատրաստման կարճաժամկետ դասընթացների կազմակերպում, ինչպես նաև լիարժեք ներառական կրթության ապահովում: Մասնագիտական վերապատրաստման դասընթացների միջոցով հաշմանդամություն ունեցող անձանց համար կիրականացվի հմտությունների և կարողությունների զարգացում, որը կնպաստի անձի աշխատաշուկա մուտք գործելու գործընթացին:

«Մասնագիտական կրթություն և զբաղվածություն հաշմանդամություն ունեցող երիտասարդների համար» ծրագրի նպատակն է` բարելավել Հայաստանի աշխատաշուկայի արդյունավետությունն ու զբաղվածությունը՝ հատուկ ուշադրություն դարձնելով գյուղատնտեսության ոլորտում զբաղվածության խթանմանը: Այն շոշափելի արդյունքներ է գրանցել՝ զբաղվածության հավասար հնարավորություններ ստեղծելով հաշմանդամություն ունեցող երիտասարդների համար միջին մասնագիտական կրթության և ուսուցման ոլորտում  սոցիալական նորարարությունը խթանելու միջոցով: Ընդհանուր առմամբ` ծրագիրը ներդրվել և իրականացվել է յոթ տարածաշրջանային քոլեջներում: Բացվել է հինգ սոցիալական ձեռնարկություն, որտեղ ներկայումս աշխատում են հաշմանդամություն ունեցող քսանհինգ  երիտասարդներ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…